ОСВІТА В УКРАЇНІ ЯК ЗАПОРУКА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.1(35).113506Ключові слова:
система вищої освіти, інвестиції, інновації, національна економіка, людський капіталАнотація
Проведено аналіз системи вищої освіти в Україні у роки незалежності. Виявлено, що сьогодні в Україні необхідна продумана та послідовна політика в галузі розвитку людських ресурсів та збалансованих інвестицій у людський капітал. Освіта виступає одним з пріоритетних видів інвестицій держави у розвиток власних громадян. Від якості такої освіти залежить перспектива розвитку України, а значить і зріст рівня та якості життя населення.
Доказано, що сучасна реформа освіти в Україні являється необхідною та неминучою.
Посилання
. Shest gipotez bednosti ukraintsev [Six hypotheses of Ukrainian poverty]. Retrieved from http://hyser.com.ua/economics/6-gipotez-bednosti-ukraincev-68211/ [in Russian].
Prymush, M. V. (2004). Zahalna sotsilohiia [General sociology. Manual]. Кyiv : VD « Professional». [in Ukrainian].
Dokhody pochti poloviny prepodavatelei vyzov ne dotiagivaiut do srednei zarplaty [Revenues nearly half of university teachers are not up to the average salary]. Retrieved from http://zn.ua/UKRAINE/dohody-pochti-poloviny-prepodavateley-vuzov-ne-dotyagivayut-do-sredney-zarplaty-130019_.html [in Russian].
Is Ukrainy stremitelno bezhyt molodezh [From Ukraine youth swiftly escapes]. Retrieved from http://newsonline24.com.ua/iz-ukrainy-stremitelno-bezhit-molodezh [in Russian].
Ottok nauchnogo potentsiala iz Ukrainy priobrel masshtaby stikhiinogo bedstviia – ukrainskii uchenyi [The outflow of the scientific potential from Ukraine has acquired the scale of the disaster – Ukrainian scientist]. Retrieved from http://zn.ua/UKRAINE/ottok-nauchnogo-potenciala-iz-ukrainy-priobrel-masshtaby-stihiynogo-bedstviya-ukrainskiy-uchenyy-209541_.html [in Russian].
Pochemu v Ukraine plokhoe obrazovanie [Why is there a bad education in Ukraine?]. Retrieved from https://ru.slovoidilo.ua/2015/05/06/statja/obshhestvo/pochemu-v-ukrayne-ploxoe-obrazovanye [in Russian].
Vagner, I. M. (2012). Kachestvo vysshego obrazovaniia v Ukraine. Upravlenie kachestvom v sovremennom vuze [The quality of higher education in Ukraine. Quality management in the modern university]. Trudy X Mezhdunarodnoi nauchno-metodicheskoi konferentsii “Upravlenie kachestvom v sovremennom vuze” – Proceedings of the X International Scientific Conference "Quality management in modern high school", 10, pp. 12-15. Retrieved from http://waucondastore.com/kachestvo-vysshego-obrazovaniya-v-ukraine/ [in Russian].
Kinka, S. (2016). Problemy i perspektivy reformy vysshego obrazovaniia v Ukraine [Issues and perspectives of higher education reformation in Ukraine]. Retrieved from http://informer.od.ua/news/problemy-i-perspektivy-reformy-vysshego-obrazovaniya-v-ukraine/ [in Russian].
Proekt Kontseptsii razvitiia obrazovaniia [Project of Concept of Education Development]. Retrieved from vita.ua/news/43501/ [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).