Теоретичні аспекти формування іміджу суб’єкта господарювання готельно-ресторанної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148380Ключові слова:
імідж, рекламна кампанія, PR-заходи, суб’єкт господарювання готельно-ресторанної діяльності, суспільство, громадськість, клієнт, бізнес-партнер, керівництво, образ, свідомість, ефективність, функціонуванняАнотація
Розглянуто теоретичні аспекти формування іміджу суб’єктів готельно-ресторанної діяльності. Досліджено питання створення іміджу суб’єкту готельно-ресторанної діяльності в умовах росту конкурентної боротьби на ринку. Досліджено історія розвитку іміджелогії у міжнародному середовищі. Визначені проблемні питання у сфері формування корпоративного іміджу у національному макроекономічному середовищі. Запропоновано етапи формування іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності. Досліджено вплив іміджу на конкурентоспроможність суб’єктів господарювання. Запропоновані основи побудови іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності з урахуванням європейського вектору розвитку національного макроекономічного середовища.
Посилання
Dauling, G. (2003). Reputatsiia firmy [Company’s reputation]. Moskva : IMIDZH-Kontakt, Infra-M. [in Russian].
Dzhi, B. (2000). Imidzh firmy. Planirovanie, formirovanie, prodvizhenie [Company’s image. Planning, forming, promoting]. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].
Illiashenko, S. M. & Kolodka, A. V. (2013). Rol imidzhu u zabezpechenni ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva [Role of image at providing the enterprise’s conomic secutiry]. Ekonomichna bezpeka derzhavy : mizhdystsyplinarnyi pidkhid : kolektyvna monohrafiia. – State economic security : international approach : collective monograph. Cherkasy : vydavets Chabanenko Yu. A. [in Ukrainian].
Kolodka, A. V. (2013). Stratehichne upravlinnia imidzhem promyslovoho pidpryiemstva [Strategic management of industrial enterprise’s image]. Ekonomichna nauka XX stolittia: realiii ta perspektyvy: zbirnyk naukovykh prats z aktualnykh problem ekonomichnykh nauk: u 2 ch. – Economic science of XX century : realities and perspectives : collection of scientific works on current problems of economy: in 2 Vol., Vol. 1. Dnipropetrovsk: Vydavnychyi dim «Helvetyka», pp. 224-228. [in Ukrainian].
Prymak, T. O. (2013). PR dlia menedzheriv i marketolohiv: navchalnyi posibnyk [PR for managers and marketers: Manual]. Kyiv : Tsentr uchbovoyi literatury TSUL. [in Ukrainian].
Ulianovskii, A. V. (2008). Korporatyvnyi imidzh: Tekhnolohii formirovaniia dlia maksymalnogo rosta biznesa [Corporate image: Technologies of forming for maximizing increase]. Moskva : Eksmo. Retrieved from http://www.fictionbook.ru/author/andreyi_ulyanovskiyi/korporativniyyi_imidj_tehnologii_formiro/read_online.html?page=0 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).