DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148389

Теоретико-методологічні особливості процесу розробки динамічних конкурентних стратегій підприємств хлібопекарської галузі

Д. В. Завертаний

Анотація


У статті досліджено теоретико-методологічні особливості процесу розробки динамічних конкурентних стратегій підприємств хлібопекарської галузі. Визначено ключові елементи стратегічного процесу, а також особливості формування стратегій підприємств хлібопекарської галузі.


Ключові слова


хлібопекарська галузь; динамічна стратегія; стратегічний процес; конкуренція

Повний текст:

PDF

Посилання


Ansoff, Y. (1989). Strategicheskoe upravlenie [Strategic management]. Moskva : Ekonomika. [in Russian].

Porter, M. (2003). Mezhdunarodnaia konkurentsiia [International competition]. Moskva : Mezhdunar. оtnosheniia. [in Russian].

Kynh, U., Klyland, D. (2012). Strategicheskoe planirovanie i khoziaistvennaia praktika [Strategic planning and business practice]. Moskva : Progress. [in Russian].

Ansoff, Y. (2004). Novaia korporativnaia strategiia [New corporate strategy]. Sankt-Petersburg : Piter. [in Russian].

Trauffler, G. & Tschirky, H. (2007). Sustained Innovation Management. US : Palgrave Macmillan.

Christiansen, J. (2000). Competitive Innovation Management. US : Palgrave Macmillan.

Pushniak, E. V. (2014). Metodologiia strategii innovatsionnoi deiatelnosti [Methodology of innovation strategy]. Moskva : INITS «PATENT». [in Russian].

Porter, M. (2005). Konkurentsiia: ucheb. posobye [Competition: work book]. Moskva : Izdatelskii dom «Viliams». [in Russian].

Mintzberg, H. (1979). The Structuring of organizations: a synthesis of the research. US : Prentice-Hall.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Ансофф И. Стратегическое управление / И. Ансофф. – Москва : Экономика, 1989. – 519 с.


Портер М. Международная конкуренція / М. Портер ; пер. с англ. под ред. и с предисл. В. Д. Щетинина. – Москва : Междунар. отношения, 2003. – 896 с.


Кинг У. Стратегическое планирование и хозяйственная практика / У. Кинг, Д. Клиланд. – Москва : Прогресс, 2012. – 399 с.


Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – Санкт-Петербург : Питер, 2004. – 416 с.


Trauffler G. Sustained Innovation Management / G. Trauffler, H. Tschirky. – US : Palgrave Macmillan, 2007. – 263 p.


Christiansen J. Competitive Innovation Management / J. Christiansen. – US : Palgrave Macmillan, 2000. – 312 p.


Пушняк Е. В. Методология стратегии инновационной деятельности / Е. В.  Пушняк. – Москва : ИНИЦ «ПАТЕНТ», 2014. – 208 с.


Портер М. Конкуренция : учеб. пособие / М. Портер ; пер. с англ. – Москва : Издательский дом «Вильямс», 2005. – 608 с.


 Mintzberg H. The Structuring of Organizations : A Synthesis of the Research / H. Mintzberg. – US : Prentice-Hall, 1979. – 509 р.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN 2413-9998 (Print)
DOI 10.18524/2413-9998