Теоретико-методологічні особливості процесу розробки динамічних конкурентних стратегій підприємств хлібопекарської галузі

Автор(и)

  • Д. В. Завертаний Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148389

Ключові слова:

хлібопекарська галузь, динамічна стратегія, стратегічний процес, конкуренція

Анотація

У статті досліджено теоретико-методологічні особливості процесу розробки динамічних конкурентних стратегій підприємств хлібопекарської галузі. Визначено ключові елементи стратегічного процесу, а також особливості формування стратегій підприємств хлібопекарської галузі.

Біографія автора

Д. В. Завертаний, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

аспірант кафедри менеджменту та інновацій

Посилання

Ansoff, Y. (1989). Strategicheskoe upravlenie [Strategic management]. Moskva : Ekonomika. [in Russian].

Porter, M. (2003). Mezhdunarodnaia konkurentsiia [International competition]. Moskva : Mezhdunar. оtnosheniia. [in Russian].

Kynh, U., Klyland, D. (2012). Strategicheskoe planirovanie i khoziaistvennaia praktika [Strategic planning and business practice]. Moskva : Progress. [in Russian].

Ansoff, Y. (2004). Novaia korporativnaia strategiia [New corporate strategy]. Sankt-Petersburg : Piter. [in Russian].

Trauffler, G. & Tschirky, H. (2007). Sustained Innovation Management. US : Palgrave Macmillan.

Christiansen, J. (2000). Competitive Innovation Management. US : Palgrave Macmillan.

Pushniak, E. V. (2014). Metodologiia strategii innovatsionnoi deiatelnosti [Methodology of innovation strategy]. Moskva : INITS «PATENT». [in Russian].

Porter, M. (2005). Konkurentsiia: ucheb. posobye [Competition: work book]. Moskva : Izdatelskii dom «Viliams». [in Russian].

Mintzberg, H. (1979). The Structuring of organizations: a synthesis of the research. US : Prentice-Hall.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-18

Номер

Розділ

Статті