Сильний бренд, як шлях до успішного бізнесу.

Автор(и)

  • О. Корець Фінансовий аналітик компанії Brown Brothers Harriman (офіс у Кракові), Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179363

Ключові слова:

бренд, бренд-менеджмент, система характерних особливостей бренду, значимість бренду, культурні відмінності

Анотація

Ця стаття служить для того, аби вказати на важливість створення сильних брендів і уточнити деякі визначення, пов'язані з поняттям бренд, система характерних особливостей бренду і значимість бренду. Також, щоб дати деякі приклади культурних відмінностей та відзначити їх важливість для процесу створення бренду, щоб запобігти помилок і підвищити продуктивність бренду на світовій арені.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-30

Як цитувати

Корець, О. (2015). Сильний бренд, як шлях до успішного бізнесу. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 2(1/3), 209–217. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179363

Номер

Розділ

Статті