Сильний бренд, як шлях до успішного бізнесу.
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179363Ключові слова:
бренд, бренд-менеджмент, система характерних особливостей бренду, значимість бренду, культурні відмінностіАнотація
Ця стаття служить для того, аби вказати на важливість створення сильних брендів і уточнити деякі визначення, пов'язані з поняттям бренд, система характерних особливостей бренду і значимість бренду. Також, щоб дати деякі приклади культурних відмінностей та відзначити їх важливість для процесу створення бренду, щоб запобігти помилок і підвищити продуктивність бренду на світовій арені.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.