ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В ЕКОЛОГО-ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).183625Ключові слова:
економіка вражень, маркетинг, цінність товарів та услуг, еколого-інноваційний простір, маркетинг товарів / послуг вражень, рентні оцінки, політика маркетингу-враженьАнотація
У статті розглядаються питання теоретико-методологічних основ маркетингу цінностей товарів і услуг економіки вражень в еколого-інноваційному просторі. Досліджено основні напрямки політики маркетингу-вражень, які мають бути спрямовані, з одного боку, на всебічний облік бажань споживача щодо властивостей пропонованого товару/послуги, а з іншого – на посилення його конкурентоспроможності. Розглянуто принципи маркетингу послуг-вражень. Запропоновано два напрямки розвитку маркетингу економіки вражень. Визначено основні цілі маркетингу послуг від враження.
Посилання
Pekar, V. Vvedeniye v ekonomiku vpechatleniy [Introduction to the Economics of Impressions]. Retrieved from: http://pekar.in.ua/ExperienceEconomics.htm [in Russian].
Payn, D. & Gilmor, D. Ekonomika vpechatleniy [Economy of impressions]. Retrieved from: http://www.management.com.ua/qm/qm242.html [in Russian].
Grafskiy, M. & Barsukov, A. Ekonomika vpechatleniy pomogayet prodavat' bol'she i dorozhe [The economy of impressions helps sell more and more expensive]. Retrieved from: https://www.clientbridge.ru/blog/ekonomika-vpechatleniy/ [in Russian].
Toffler, E. (2002). Shok budushchego [Shock of the future]. Moskva : «Izdatel'stvo ACT». Retrieved from: http://yanko.lib.ru/books/cultur/toffler-future_shock-ru-l.pdf [in Russian].
Komarova, K. O. (2015). Fenomen ekonomiki vpechatleniya [Phenomenon of the economy of impressions]. Mezhdunarodnyy studencheskiy nauchnyy vestnik. – International Student Scientific, 4-2. Retrieved from: http://www.eduherald.ru/ru/article/view?id=13481. [in Russian].
Yyensen, R. (2002). Obshchestvo mechty [Dream Society]. Stokgol'mskaya shkola ekonomiki v Sankt-Peterburge. Retrieved from: https://www.ozon.ru/context/detail/id/1225709/ [in Russian].
Shmitt, B., Rodzhers, D. & Vrotsos, K. (2003). Biznes v stile shou. Marketing v kul'ture vpechatleniy [Business in the style of the show. Marketing in a culture of experience]. Retrieved from: https://www.e-reading.club/book.php?book=70398 [in Russian].
Sadchenko, О., Karpitskaya, М., Stasiukova, К. et. al. (2019). Linear Programming as a Data Mining Tool in Assessing Competitiveness in the Face of Uncertainty. International Journal of Engineering and Advanced Technology (IJEAT,) Volume-8, Issue-5, pp. 1475-1478. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25355
Sadchenko, O. V. (2018). Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND JOURNAL, 6. Retrieved from: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html
Humarova, N. I. & Vernihorova, N. V. (2019). Inclusiveness in natural use in case of the reserved fund. Ekonomichni innovatsii. – Economic Innovation, T. 21, Vol. 2 (71), pp. 150-161. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25353
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.