DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).183625

ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В ЕКОЛОГО-ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ

О. В. Садченко, Н. І. Хумарова

Анотація


У статті розглядаються питання теоретико-методологічних основ маркетингу цінностей товарів і услуг економіки вражень в еколого-інноваційному просторі. Досліджено основні напрямки політики маркетингу-вражень, які мають бути спрямовані, з одного боку, на всебічний облік бажань споживача щодо властивостей пропонованого товару/послуги, а з іншого – на посилення його конкурентоспроможності. Розглянуто принципи маркетингу послуг-вражень. Запропоновано два напрямки розвитку маркетингу економіки вражень. Визначено основні цілі маркетингу послуг від враження.


Ключові слова


економіка вражень; маркетинг; цінність товарів та услуг; еколого-інноваційний простір; маркетинг товарів / послуг вражень; рентні оцінки; політика маркетингу-вражень

Повний текст:

PDF

Посилання


Pekar, V. Vvedeniye v ekonomiku vpechatleniy [Introduction to the Economics of Impressions]. Retrieved from: http://pekar.in.ua/ExperienceEconomics.htm [in Russian].

Payn, D. & Gilmor, D. Ekonomika vpechatleniy [Economy of impressions]. Retrieved from: http://www.management.com.ua/qm/qm242.html [in Russian].

Grafskiy, M. & Barsukov, A. Ekonomika vpechatleniy pomogayet prodavat' bol'she i dorozhe [The economy of impressions helps sell more and more expensive]. Retrieved from: https://www.clientbridge.ru/blog/ekonomika-vpechatleniy/ [in Russian].

Toffler, E. (2002). Shok budushchego [Shock of the future]. Moskva : «Izdatel'stvo ACT». Retrieved from: http://yanko.lib.ru/books/cultur/toffler-future_shock-ru-l.pdf [in Russian].

Komarova, K. O. (2015). Fenomen ekonomiki vpechatleniya [Phenomenon of the economy of impressions]. Mezhdunarodnyy studencheskiy nauchnyy vestnik. – International Student Scientific, 4-2. Retrieved from: http://www.eduherald.ru/ru/article/view?id=13481. [in Russian].

Yyensen, R. (2002). Obshchestvo mechty [Dream Society]. Stokgol'mskaya shkola ekonomiki v Sankt-Peterburge. Retrieved from: https://www.ozon.ru/context/detail/id/1225709/ [in Russian].

Shmitt, B., Rodzhers, D. & Vrotsos, K. (2003). Biznes v stile shou. Marketing v kul'ture vpechatleniy [Business in the style of the show. Marketing in a culture of experience]. Retrieved from: https://www.e-reading.club/book.php?book=70398 [in Russian].

Sadchenko, О., Karpitskaya, М., Stasiukova, К. et. al. (2019). Linear Programming as a Data Mining Tool in Assessing Competitiveness in the Face of Uncertainty. International Journal of Engineering and Advanced Technology (IJEAT,) Volume-8, Issue-5, pp. 1475-1478. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25355

Sadchenko, O. V. (2018). Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND JOURNAL, 6. Retrieved from: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html

Humarova, N. I. & Vernihorova, N. V. (2019). Inclusiveness in natural use in case of the reserved fund. Ekonomichni innovatsii. – Economic Innovation, T. 21, Vol. 2 (71), pp. 150-161. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25353


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Пекар В. Введение в экономику впечатлений. URL: http://pekar.in.ua/ExperienceEconomics.htm (дата звернення: 10.10.2019).


Джозеф Пайн, Джеймс Гилмор. Экономика впечатлений. URL: http://www.management.com.ua/qm/qm242.html (дата звернення: 10.10.2019).


Графский М., Барсуков А. Экономика впечатлений помогает продавать больше и дороже. URL: https://www.clientbridge.ru/blog/ekonomika-vpechatleniy/

Тоффлер Э. Шок будущего ; Пер. с англ. Москва : «Издательство ACT», 2002. 557 с. URL: http://yanko.lib.ru/books/cultur/toffler-future_shock-ru-l.pdf (дата звернення: 10.10.2019).


Комарова К. О. Феномен экономики впечатления. Международный студенческий научный вестник. 2015. № 4-2. URL: http://www.eduherald.ru/ru/article/view?id=13481. (дата звернення: 10.10.2019).


Ролф Йенсен Общество мечты. Стокгольмская школа экономики в Санкт-Петербурге. 2002. URL: https://www.ozon.ru/context/detail/id/1225709/ (дата звернення: 10.10.2019).


Шмитт Б., Роджерс Д., Вроцос К. Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений. 2003. URL: https://www.e-reading.club/book.php?book=70398 (дата звернення: 10.10.2019).


Sadchenko О., Karpitskaya М., Stasiukova К. et al. Linear Programming as a Data Mining Tool in Assessing Competitiveness in the Face of Uncertainty. International Journal of Engineering and Advanced Technology (IJEAT). Volume-8. Issue-5. Pp. 1475-1478. June 2019. URL: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25355 (дата звернення: 10.10.2019).


Sadchenko O. V. Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND JOURNAL. 2018. № 6. URL: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html (дата звернення: 10.10.2019).


 Humarova N. I., Vernihorova N. V. Inclusiveness in natural use in case of the reserved fund. Економічні інновації: зб. наук. праць. 2019. Т. 21. Вип. 2 (71). С. 150-161. URL: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25353 (дата звернення: 10.10.2019).





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN 2413-9998 (Print)
DOI 10.18524/2413-9998