ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В ЕКОЛОГО-ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ

Автор(и)

  • О. В. Садченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine
  • Н. І. Хумарова Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).183625

Ключові слова:

економіка вражень, маркетинг, цінність товарів та услуг, еколого-інноваційний простір, маркетинг товарів / послуг вражень, рентні оцінки, політика маркетингу-вражень

Анотація

У статті розглядаються питання теоретико-методологічних основ маркетингу цінностей товарів і услуг економіки вражень в еколого-інноваційному просторі. Досліджено основні напрямки політики маркетингу-вражень, які мають бути спрямовані, з одного боку, на всебічний облік бажань споживача щодо властивостей пропонованого товару/послуги, а з іншого – на посилення його конкурентоспроможності. Розглянуто принципи маркетингу послуг-вражень. Запропоновано два напрямки розвитку маркетингу економіки вражень. Визначено основні цілі маркетингу послуг від враження.

Посилання

Pekar, V. Vvedeniye v ekonomiku vpechatleniy [Introduction to the Economics of Impressions]. Retrieved from: http://pekar.in.ua/ExperienceEconomics.htm [in Russian].

Payn, D. & Gilmor, D. Ekonomika vpechatleniy [Economy of impressions]. Retrieved from: http://www.management.com.ua/qm/qm242.html [in Russian].

Grafskiy, M. & Barsukov, A. Ekonomika vpechatleniy pomogayet prodavat' bol'she i dorozhe [The economy of impressions helps sell more and more expensive]. Retrieved from: https://www.clientbridge.ru/blog/ekonomika-vpechatleniy/ [in Russian].

Toffler, E. (2002). Shok budushchego [Shock of the future]. Moskva : «Izdatel'stvo ACT». Retrieved from: http://yanko.lib.ru/books/cultur/toffler-future_shock-ru-l.pdf [in Russian].

Komarova, K. O. (2015). Fenomen ekonomiki vpechatleniya [Phenomenon of the economy of impressions]. Mezhdunarodnyy studencheskiy nauchnyy vestnik. – International Student Scientific, 4-2. Retrieved from: http://www.eduherald.ru/ru/article/view?id=13481. [in Russian].

Yyensen, R. (2002). Obshchestvo mechty [Dream Society]. Stokgol'mskaya shkola ekonomiki v Sankt-Peterburge. Retrieved from: https://www.ozon.ru/context/detail/id/1225709/ [in Russian].

Shmitt, B., Rodzhers, D. & Vrotsos, K. (2003). Biznes v stile shou. Marketing v kul'ture vpechatleniy [Business in the style of the show. Marketing in a culture of experience]. Retrieved from: https://www.e-reading.club/book.php?book=70398 [in Russian].

Sadchenko, О., Karpitskaya, М., Stasiukova, К. et. al. (2019). Linear Programming as a Data Mining Tool in Assessing Competitiveness in the Face of Uncertainty. International Journal of Engineering and Advanced Technology (IJEAT,) Volume-8, Issue-5, pp. 1475-1478. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25355

Sadchenko, O. V. (2018). Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND JOURNAL, 6. Retrieved from: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html

Humarova, N. I. & Vernihorova, N. V. (2019). Inclusiveness in natural use in case of the reserved fund. Ekonomichni innovatsii. – Economic Innovation, T. 21, Vol. 2 (71), pp. 150-161. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25353

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-16

Як цитувати

Садченко, О. В., & Хумарова, Н. І. (2019). ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В ЕКОЛОГО-ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 18(3(43), 26–41. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).183625

Номер

Розділ

Статті