ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • А. В. Церковна Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine
  • К. С. Карелова Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.2(45).201486

Ключові слова:

цифровізація, малий та середній бізнес, економіка, інноваційний простір, інформаційна система, цифрові технології

Анотація

Стаття присвячена дослідженню сучасних тенденцій і можливостей цифровізації малого і середнього бізнесу. У процесі аналізу позначена роль представників малого та середнього бізнесу в забезпеченні економічного зростання і підтримці стабільності в країні. Також окрему увагу приділено перевагам суб’єктів МСБ в порівнянні з великими підприємствами і корпораціями, які полягають у гнучкості, простоті бізнес-процесів, готовності приймати ризик і високої мотивації. Ці обставини обумовлюють той факт, що сучасні цифрові технології перетворилися в ендогенний фактор ефективності розвитку суб’єктів малого і середнього бізнесу. Особливий акцент зроблений на нових бізнес-моделях МСБ в епоху цифровізації і їх характерні риси.

Посилання

Varnakova, G. F. & Fadeeva, A. O. (2019). Malyi biznes na puti tsifrovizatsii ekonomiki [Small business on the path of digitalization of the economy]. Alleia nauki. – Alley of Science. Vol. 1 (28). Pp. 825-828. [in Russian].

Gribanov, Yu. I. & Repin, N. V. (2017). Institutsionalnye effekty i posledstviia tscifrovizatsii biznesa [Institutional effects and consequences of business digitalization]. Ekonomika i predprinimatelstvo. Economics and entrepreneurship. Vol. 11 (88). Pp. 1130-1139. [in Russian].

Korobeinikova, E. V. (2018). Upravlenie prodazhami na predpriiatii v usloviiakh tsifrovizatsii biznesa [Sales management in an enterprise in the context of business digitalization]. Ekonomika i predprinimatelstvo. Economics and entrepreneurship. Vol. 6 (95), Pp. 637-641. [in Russian].

Lebedev, V. A. & Lebedeva, E. I. (2018). O tsifrovoi ekonomike… i ne tolko [About the digital economy ... and more]. Nauchnye issledovaniia i razrabotki. Ekonomika firmy.Scientific research and development. The economy of the company. Vol. 4. Pp. 5-11. [in Russian].

Naskali, Juhani (2018). Mapping Business Transformation in Digital Landscape: A Prescriptive Maturity Model for Small Enterprises. Communications in computer and information science. Vol. 907, Pp. 101-116. Retrieved from https://www.springerprofessional.de/en/mapping-business-transformation-in-digital-landscape-a-prescript/16029438

Flipping the switch on rural digital entrepreneurship: hearing before the Small Business Committee, United States House of Representatives, One Hundred Sixth Congress, first session, hearing held March 13, 2019. Retrieved from https://searchworks.stanford.edu/view/13284103.

Digital transformation scoreboard 2018: EU businesses go digital: opportunities, outcomes and uptake. Luxembourg: Publications Office of the European Union. (2018). Retrieved from https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/dem/monitor/scoreboard

ABE Level 3 Award in Digital Marketing Essentials for Small Businesses: Your Road to Success. New Malden: Association of Business Executives. 2017. Retrieved from https://www.abeuk.com/sites/default/files/files/ABE%20Level%203%20Award%20in%20Digital%20Marketing%20Essentials%20for%20Small%20Businesses.pdf

Richmond, W., Scott, R. & Clinton, L. (2017). The “digital divide” for rural small businesses. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship. Vol. 19 (2). Pp. 94-104. Retrieved from https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JRME-02-2017-0006/full/html?skipTracking=true

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-11

Як цитувати

Церковна, А. В., & Карелова, К. С. (2020). ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 19(2(45), 328–339. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.2(45).201486

Номер

Розділ

Статті