РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В ЕФЕКТИВНОМУ УПРАВЛІННІ МЕДИЧНИМ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О. П. Рогачевський Одеський національний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.2(45).202009

Ключові слова:

ринок освітніх послуг, маркетинг-мікс, маркетингова стратегія, бренд, презентаційна діяльність

Анотація

У статті проаналізовано роль маркетингового підходу в управління медичним закладом вищої освіти. Були охарактеризовані основні маркетингові підходи до створення ефективної стратегії розвитку медичного закладу вищої освіти та стійкого закріплення українського медичного ЗВО на глобальному світовому ринку медичних освітніх послуг.

Особливе місце в отриманні стійких позицій на світовому та вітчизняному ринках освіти займає політика маркетингового управління навчальним закладом. Автором здійснено аналіз використання інструменту «маркетинг-мікс» для медичних закладів вищої освіти.

Посилання

Boulet, J. R., Cooper, R. A., Seeling, S. S., Norcini, J. J. & McKinley, D. W. (2009). U.S. citizens who obtain their medical degrees abroad: an overview, 1992-2006. Health Aff (Millwood), 28, Pp. 226-233.

Crone, R. K. (2008). Flat medicine? Exploring trends in the globalization of health care. Acad Med., Issue 83, Pp. 117-121.

Crone, R. K. & Samaan J. S. (2013). The globalization of medical education. Innovations in Global Medical and Health Education, Vol. 2.

Kalyanam, K. & McIntyre, S. (2002). The E–marketing Mix: a Contribution of the E–Tailing Wars. Academy of Marketing Science Journal, 30 (4), Pp. 487-499

Kumar, S. (2017). Higher studies in Russia, medical education in Russia. Retrieved from : http://studymbbsinrussia.co.in/higher-studies-in-russia

Rizwan, M., Rosson, N., Tackett, S. & Hassoun H. (2018). Opportunities and challenges in the current era of global medical education. International Journal of Medical Education, Vol. 9, Pp. 111-112.

Artimonova, I. V. (2010). Kontseptsiia marketynh-miksu yak osnova prohramno-tsilovoho pidkhodu do orhanizatsii marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva [The concept of marketing mix as the basis of program-target approach to the organization of marketing activity of the enterprise]. Aktualni problemy ekonomiky. – Current problems of the economy, № 4, Pp. 94-101. [in Ukrainian].

Babicheva, O. (2018). Kompleks marketynhu vyshchoho navchalnoho zakladu [Marketing Complex of Higher Education]. Rynok osvitnikh posluh: vyklyky suchasnosti : Zbirnyk materialiv naukovo-praktychnoi konferentsii z mizhnarodnoiu uchastiu (m. Kyiv, 11 chervnia 2019 r.). – Educational Services Market: Challenges of the Present: Collection of Proceedings of a Scientific and Practical Conference with International Participation (Kyiv, June 11, 2019), pp. 12-16. [in Ukrainian].

Savytska, N. L. (eds.) (2018). Marketynhova polityka zakladu vyshchoi osvity. Kolektyvna monohrafiia [Marketing policy of the higher educational institution]. Kharkiv : FOP Ivanchenko I. S.[in Ukrainian].

Marketynhovyi analiz [Marketing analysis]. Retrieved from: http://www.marketologi.ru/ lib/danilenko/all image.html. [in Ukrainian].

Melnykova, O. V. (2015). Osnovni napriamy prosuvannia osvitnikh posluh ukrainskymy VNZ u merezhi Internet [Main directions of promotion of educational services by Ukrainian universities in the Internet]. Zbirnyk naukovykh prats Kharkivskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni H.S. Skovorody «Ekonomika». – Collection of scientific works of Kharkov National Pedagogical University. “Economy”, Vyp. 15. Retrieved from: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=znpkhnpu_eko_2015_15_5 [in Ukrainian].

Raznovsdnosty PEST-analiza [Types of PEST-analysis]. Retrieved from: http://ru.wikipedia.org/wiki/PEST-анализ [in Russian].

Savytska, N., Ushakova, N. & Pominova I. (2016). Rynok vyshchoi osvity v konteksti teorii meritornykh blah [Higher education market in the context of merit theory]. Problemy ekonomiky. – Problems of economy, № 4, Pp. 190-196. [in Ukrainian].

Stratehiia rozvytku medychnoi osvity [Development strategy of medical education]. Retrieved from: https://www.aamc.org/data/facts/; https://afmc.ca/publications/canadian-medical-education-statistics-cmes/archives [in Ukrainian].

Chto takoe SWOT-analyz [What is SWOT-analysis]. Retrieved from: http://marketolog.biz/swot-page-50.html [in Russian].

Shevchenko, D. A. (2009). Reklama marketynh PR [Advertising. Marketing. PR]. Moskva : MHOU. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-11

Як цитувати

Рогачевський, О. П. (2020). РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ В ЕФЕКТИВНОМУ УПРАВЛІННІ МЕДИЧНИМ ЗАКЛАДОМ ВИЩОЇ ОСВІТИ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 19(2(45), 428–445. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.2(45).202009

Номер

Розділ

Статті