ВИБІР КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ РОЗВИТКУ БРЕНДУ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНОГО ПОТОКУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2022.3(52).275808Ключові слова:
комунікаційна стратегія, розробка комунікаційної стратегії, типи комунікаційних стратегій, бренд, життєвий цикл брендуАнотація
У сучасних умовах роботи особливу важливість одержує інформаційне забезпечення підприємства як передумова його ефективного функціонування. Ефективним засобом є застосування комунікацій, як системи підтримки інформаційної взаємодії підприємства з його внутрішнім і зовнішнім бізнес-середовищем. Керівництво підприємства має прагнути щоб комунікації були ефективні. В статті представлено основні типи комунікаційних стратегій, використання яких дозволяє покращити комунікаційну діяльність підприємства. Охарактеризовано етапи розробки комунікаційної стратегії та запропоновано комплекс дій на кожному етапі розробки для кожного типу комунікаційної стратегії. Розглянуто основні етапи формування та розвитку бренду. Для кожного з розглянутих етапів розвитку бренда запропоновано використання відповідної комунікаційної стратегії.
Посилання
Kreps, G., & O`Hair, D. (1990). Applied Communication Theory and Research. Contributors: Lawrence Erlbaum Associates. N J : Hillsdale.
Green T. B., & Knippen J. T. (1999). Breaking the Barrier to Upward Communication: Strategies and Skills for Employees, Managers, and HR Specialists. Westport, CT: Quorum Books.
Prymak T. O. (2009). Marketynhovi komunikatsiini stratehii: kompleksnyipidkhid do yikh klasyfikatsii [Marketing of communication strategies: complex going near their classification]. Formuvannia rynkovoi ekonomiky: zb.nauk. prats – Spets.vyp. Marketynh: teoriia i praktyka, 653(3), 548–559 [in Ukrainian].
Osovska, H. V. (2008). Komunikatsii v menedzhmenti : navch. posib. dlia stud. vyshch. navch. zakl. [Communications in a management : train aid for the students of higher swift establishments]. Kyiv: Kondor [in Ukrainian].
Shlapak O. (2011). Osoblyvosti otsiniuvannia efektyvnosti komunikatsiinykh system pidpryiemstv khlibopekarskoi pidhaluzi [Features of evaluation of efficiency of the of communication systems of enterprises of bread-baking subindustry]. Visnyk Ekonomiky, (2), 125–130 [in Ukrainian].
Laburtseva, O. I., & Strashynska, L. V. (2020). Formuvannia komunikatsiinykh brend-stratehii yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti rozdribnykh torhovelnykh merezh [Forming of communication strategies of brands as instrument of increase of competitiveness of retail trade networks]. In N. M. Solomianiuk, & L. V. Strashynskoi (Eds.), Pidpryiemnytstvo, torhivlia ta birzhova diialnist: kol. monohrafiia [An enterprise, trade and exchange activity : a collective monograph]. Kharkiv : Lider [in Ukrainian].
Poberezhna, M. P. (2014). Komunikatsiini stratehii zabezpechennia stratehichnoho rozvytku pidpryiemstv khlibopekarskoi haluzi [Communication strategies of providing strategic development of bread-baking industry enterprises] (Doctoral dissertation: 08.00.04). Kyiv [in Ukrainian].
Piankova, O. V. (2013). Rozvytok brendiv u marketynhovii diialnosti molokopererobnykh pidpryiemstv [The development of brands in the marketing practice of milk processing plants] (Doctoral dissertation: 08.00.04). Kyiv [in Ukrainian].
Aaker David A. (1996). Building strong brands.
Romat, Ye. V. (2016). System of brand marketing communications. International Scientific and Practical Journal "Goods and Markets", 1(21), 16–24 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).