МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО БЕРЕЖЛИВОГО ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ КОНВЕРГЕНЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301436Ключові слова:
маркетингові підходи, бережливе виробництво, менеджмент, довкілля, підприємства, сталий розвиток, конвергенція, віртуальні активиАнотація
У статті розглядаються основні питання маркетингових підходів до бережливого виробництва в умовах сталого розвитку. Висвітлено теоретико-методологічні основи формування стратегії маркетингових систем і управлінських технологій в умовах конвергенції. Розглянуто маркетингові системи економічного зростання, з урахуванням системної конвергенції. Визначається, що специфіка маркетингового підходу до бережливого виробництва в процесі конвергенції найбільше розкриває вплив на сталий розвиток. Це дозволить збільшити спектр професійних навичок та перспектив зростання управлінської компетенції, пов'язаних з екологічним менеджментом, як запоруки формування ефективної кар'єри менеджера. Встановлено, що в умовах конвергенції сталого розвитку маркетингові підходи до бережливого виробництва суттєво впливають на ефективність бізнесу, його сталість і відповідність сучасним вимогам ринку.
Посилання
Ropotan, I. V. (2013). Convergence sustainable development: concepts and terminology essence. Ekonomichnyi Forum, (3) 65–67. http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6091 [in Ukrainian].
Kubatko, O. V. (2009). Ekoloho-ekonomichna konverhentsiia rehioniv yak napriam zabezpechennia staloho rozvytku [Ecological and Economic Convergence of Regions as a Direction of Sustainable Development]. Ekonomika ta Derzhava, (9), 45–48. [in Ukrainian].
Miller, J. R., & Genc, I. (2005). Alternative regional specification and convergence of US regional growth rates. The Annals of Regional Science, 39, 241–252.
Lelechenko, A. (2020). Problems of achieving the global goals as a convergence values marks of sustainable development. Investytsiyi: Praktyka ta Dosvid, (23), 118–123. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2020.23.118 [in Ukrainian].
Khvesyk, M., & Shubalyy, A. (2011).The modern paradigm of sustainable development under globalization. Ekonomika Pryrodokorystuvannia i Okhorony Dovkillia, 4–14. [in Ukrainian].
Sadchenko, О., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D., & Zaitseva, A. (2020). Modern marketing to scale the business. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 11(4), 324–333. https://ssrn.com/abstract=3599768
Sadchenko, E. (2019). Odpowiedzialność biznesu za środowisko jako instrument kształtowania gospodarki marketingowej na Ukrainie. In Z. Malara & J. Tutaj (Eds.), Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw. Próba pomiaru (pp. 197–207). Wrocław: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.