Маркетингові підходи до бережливого виробництва в умовах конвергенції сталого розвитку

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301436

Ключові слова:

маркетингові підходи, бережливе виробництво, менеджмент, довкілля, підприємства, сталий розвиток, конвергенція, віртуальні активи

Анотація

У статті розглядаються основні питання маркетингових підходів до бережливого виробництва в умовах сталого розвитку. Висвітлено теоретико-методологічні основи формування стратегії маркетингових систем і управлінських технологій в умовах конвергенції. Розглянуто маркетингові системи економічного зростання, з урахуванням системної конвергенції. Визначається, що специфіка маркетингового підходу до бережливого виробництва в процесі конвергенції найбільше розкриває вплив на сталий розвиток. Це дозволить збільшити спектр професійних навичок та перспектив зростання управлінської компетенції, пов'язаних з екологічним менеджментом, як запоруки формування ефективної кар'єри менеджера. Встановлено, що в умовах конвергенції сталого розвитку маркетингові підходи до бережливого виробництва суттєво впливають на ефективність бізнесу, його сталість і відповідність сучасним вимогам ринку. 

Посилання

Ropotan I. V. (2013) Convergence sustainable development: concepts and terminology essence. Ekonomichnyi forum. (3) 65-67. URL:http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6091. [In Ukrainian]

Kubatko O. V. (2009). Ekoloho-ekonomichna konverhentsiia rehioniv yak napriam zabezpechennia staloho rozvytku [Ecological and Economic Convergence of Regions as a Direction of Sustainable Development]. Ekonomika ta derzhava. (9), 45-48. [In Ukrainian]

Miller, J. R., & Genc, I. (2005). Alternative regional specification and convergence of US regional growth rates. The Annals of Regional Science, 39, 241-252.

Lelechenko, A. (2020). Problems of achieving the global goals as a convergence values marks of sustainable development. Investytsiyi: praktyka ta dosvid, (23), 118–123. doi:10.32702/2306-6814.2020.23.118. [In Ukrainian]

Khvesyk, M., & Shubalyy, A. (2011). The modern paradigm of sustainable development under globalization. Ekonomika pryrodokorystuvannia i okhorony dovkillia, 4–14. [In Ukrainian]

Sadchenko, О., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D., & Zaitseva, A. (2020). Modern marketing to scale the business. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 11(4), 324-333. URL: https://ssrn.com/abstract=3599768

Sadchenko, E. (2019). Odpowiedzialność biznesu za środowisko jako instrument kształtowania gospodarki marketingowej na Ukrainie. In Z. Malara & J. Tutaj (Eds.), Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw. Próba pomiaru (pp. 197–207). Wrocław: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej. [In Polish]

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-23

Як цитувати

Садченко, О. В. (2023). Маркетингові підходи до бережливого виробництва в умовах конвергенції сталого розвитку. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 22(3(55). https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301436

Номер

Розділ

Статті