МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО БЕРЕЖЛИВОГО ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ КОНВЕРГЕНЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • О. В. Садченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна; Вища економіко-гуманітарна школа, Польща https://orcid.org/0000-0003-4914-6249

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301436

Ключові слова:

маркетингові підходи, бережливе виробництво, менеджмент, довкілля, підприємства, сталий розвиток, конвергенція, віртуальні активи

Анотація

У статті розглядаються основні питання маркетингових підходів до бережливого виробництва в умовах сталого розвитку. Висвітлено теоретико-методологічні основи формування стратегії маркетингових систем і управлінських технологій в умовах конвергенції. Розглянуто маркетингові системи економічного зростання, з урахуванням системної конвергенції. Визначається, що специфіка маркетингового підходу до бережливого виробництва в процесі конвергенції найбільше розкриває вплив на сталий розвиток. Це дозволить збільшити спектр професійних навичок та перспектив зростання управлінської компетенції, пов'язаних з екологічним менеджментом, як запоруки формування ефективної кар'єри менеджера. Встановлено, що в умовах конвергенції сталого розвитку маркетингові підходи до бережливого виробництва суттєво впливають на ефективність бізнесу, його сталість і відповідність сучасним вимогам ринку.

Посилання

Ropotan, I. V. (2013). Convergence sustainable development: concepts and terminology essence. Ekonomichnyi Forum, (3) 65–67. http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6091 [in Ukrainian].

Kubatko, O. V. (2009). Ekoloho-ekonomichna konverhentsiia rehioniv yak napriam zabezpechennia staloho rozvytku [Ecological and Economic Convergence of Regions as a Direction of Sustainable Development]. Ekonomika ta Derzhava, (9), 45–48. [in Ukrainian].

Miller, J. R., & Genc, I. (2005). Alternative regional specification and convergence of US regional growth rates. The Annals of Regional Science, 39, 241–252.

Lelechenko, A. (2020). Problems of achieving the global goals as a convergence values marks of sustainable development. Investytsiyi: Praktyka ta Dosvid, (23), 118–123. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2020.23.118 [in Ukrainian].

Khvesyk, M., & Shubalyy, A. (2011).The modern paradigm of sustainable development under globalization. Ekonomika Pryrodokorystuvannia i Okhorony Dovkillia, 4–14. [in Ukrainian].

Sadchenko, О., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D., & Zaitseva, A. (2020). Modern marketing to scale the business. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 11(4), 324–333. https://ssrn.com/abstract=3599768

Sadchenko, E. (2019). Odpowiedzialność biznesu za środowisko jako instrument kształtowania gospodarki marketingowej na Ukrainie. In Z. Malara & J. Tutaj (Eds.), Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw. Próba pomiaru (pp. 197–207). Wrocław: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-23

Як цитувати

Садченко, О. В. (2023). МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО БЕРЕЖЛИВОГО ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ КОНВЕРГЕНЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 22(3(55), 142–157. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301436

Номер

Розділ

Статті