МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ДО БЕРЕЖЛИВОГО ВИРОБНИЦТВА В УМОВАХ КОНВЕРГЕНЦІЇ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301436Ключові слова:
маркетингові підходи, бережливе виробництво, менеджмент, довкілля, підприємства, сталий розвиток, конвергенція, віртуальні активиАнотація
У статті розглядаються основні питання маркетингових підходів до бережливого виробництва в умовах сталого розвитку. Висвітлено теоретико-методологічні основи формування стратегії маркетингових систем і управлінських технологій в умовах конвергенції. Розглянуто маркетингові системи економічного зростання, з урахуванням системної конвергенції. Визначається, що специфіка маркетингового підходу до бережливого виробництва в процесі конвергенції найбільше розкриває вплив на сталий розвиток. Це дозволить збільшити спектр професійних навичок та перспектив зростання управлінської компетенції, пов'язаних з екологічним менеджментом, як запоруки формування ефективної кар'єри менеджера. Встановлено, що в умовах конвергенції сталого розвитку маркетингові підходи до бережливого виробництва суттєво впливають на ефективність бізнесу, його сталість і відповідність сучасним вимогам ринку.
Посилання
Ropotan, I. V. (2013). Convergence sustainable development: concepts and terminology essence. Ekonomichnyi Forum, (3) 65–67. http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6091 [in Ukrainian].
Kubatko, O. V. (2009). Ekoloho-ekonomichna konverhentsiia rehioniv yak napriam zabezpechennia staloho rozvytku [Ecological and Economic Convergence of Regions as a Direction of Sustainable Development]. Ekonomika ta Derzhava, (9), 45–48. [in Ukrainian].
Miller, J. R., & Genc, I. (2005). Alternative regional specification and convergence of US regional growth rates. The Annals of Regional Science, 39, 241–252.
Lelechenko, A. (2020). Problems of achieving the global goals as a convergence values marks of sustainable development. Investytsiyi: Praktyka ta Dosvid, (23), 118–123. https://doi.org/10.32702/2306-6814.2020.23.118 [in Ukrainian].
Khvesyk, M., & Shubalyy, A. (2011).The modern paradigm of sustainable development under globalization. Ekonomika Pryrodokorystuvannia i Okhorony Dovkillia, 4–14. [in Ukrainian].
Sadchenko, О., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D., & Zaitseva, A. (2020). Modern marketing to scale the business. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), 11(4), 324–333. https://ssrn.com/abstract=3599768
Sadchenko, E. (2019). Odpowiedzialność biznesu za środowisko jako instrument kształtowania gospodarki marketingowej na Ukrainie. In Z. Malara & J. Tutaj (Eds.), Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw. Próba pomiaru (pp. 197–207). Wrocław: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).