DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180627

Функціонування маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів

І. А. Педько

Анотація


У статті запропонована структура та механізми системи маркетингової інформації підприємств-виробників будівельних матеріалів. Перелічені інструменти збору та аналізу інформації в складових підсистеми. Наведено приклади використання специфічних процедур аналізу вторинної та первинної інформації системи.


Ключові слова


маркетингова інформація; інформаційна система; маркетингове середовище

Повний текст:

PDF

Пристатейна бібліографія ГОСТ


Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс: Пер. с англ. / Ф. Котлер. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. – 656 с.

Эндрю Сигел. Практическая бизнес-статистика. / Эндрю Сигел. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2008. – 1052 с.

Кендалл М. Том 2. Статистические выводы и связи / М. Кендал, А. Стьюарт. – М.: Наука, 1973. – 932 с.

Яшкіна О.І. Прогнозування взаємопов’язаних показників соціально-економічного розвитку України / О.Г. Янковий, О.І. Яшкіна// Статистика України. – 2006 р. – №3. – С.61-66.

Малхотра Нэреш К. Маркетинговое исследование. Практическое руководство, 3-е издание: Пер. с англ. / Нэреш К. Малхотра. — М.: ИД «Вильямс», 2002. — 960 с.

Економіст [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ua-ekonomist.com/6421-yakukrayinc-vibirayut-tovar-kupuyut-v-nternet.html.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN 2413-9998 (Print)
DOI 10.18524/2413-9998