Функціонування маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів

Автор(и)

  • І. А. Педько Одеська державна академія будівництва та архітектури, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180627

Ключові слова:

маркетингова інформація, інформаційна система, маркетингове середовище

Анотація

У статті запропонована структура та механізми системи маркетингової інформації підприємств-виробників будівельних матеріалів. Перелічені інструменти збору та аналізу інформації в складових підсистеми. Наведено приклади використання специфічних процедур аналізу вторинної та первинної інформації системи.

Біографія автора

І. А. Педько, Одеська державна академія будівництва та архітектури

Pedko I.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-11

Номер

Розділ

Статті