Функціонування маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів

Автор(и)

  • І. А. Педько Одеська державна академія будівництва та архітектури, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180627

Ключові слова:

маркетингова інформація, інформаційна система, маркетингове середовище

Анотація

У статті запропонована структура та механізми системи маркетингової інформації підприємств-виробників будівельних матеріалів. Перелічені інструменти збору та аналізу інформації в складових підсистеми. Наведено приклади використання специфічних процедур аналізу вторинної та первинної інформації системи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-11

Як цитувати

Педько, І. А. (2014). Функціонування маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалів. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 1(2/2), 99–105. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180627

Номер

Розділ

Статті