ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНОЇ МОДЕЛІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЛАЄНС-ПОЛІТИКИ У ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Р. А. Дименко Державний університет телекомунікацій, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).183683

Ключові слова:

телекомунікаційна галузь, національна економіка, макроекономічне середовище, комплаєнс, ринок телекомунікаційних послуг

Анотація

У статті досліджуються питання формування структурно-логічної  моделі реалізації комплаєнс-політики у телекомунікаційній галузі. Досліджені теоретичні аспекти комплаєнсу. Запропоновано у телекомунікаційній індустрії впроваджувати внутрішньогалузеву комплаєнс-систему. Автором доведено, що комплаєнс-система забезпечить обґрунтоване прийняття нормативно-правових документів, які регулюють ринок телекомунікаційних послуг, а також інформаційно-аналітичну підтримку змін у цій сфері. Комплаєнс-система забезпечить виявлення, діагностику, оцінку та дослідження комплаєнс-ризиків у телекомунікаційній сфері, їх моніторинг та контроль.  Виокремлена спрямованість комплаєнс-ризиків к телекомунікаційні галузі. Визначені сфери застосування комплаєнс-функції у телекомунікаційному сегменті національного макроекономічного середовища. Розроблена структурно-логічна модель реалізації комплаєнс-політики у телекомунікаційні галузі. Визначені аспекти, які забезпечує комплаєнс-політика в системі управління телекомунікаційною галуззю. Доведено, що комплаєнс-політика у телекомунікаційній галузі базується на комплаєнс-програмі, яка сприятиме вільній, справедливій та всебічній  конкуренції на ринку телекомунікаційних послуг. Сформовано науково-методологічне забезпечення комплаєнс-системи у телекомунікаційній галузі. Визначені основні принципи комплаєнс на ринку телекомунікаційних послуг. Запропоновані рекомендації щодо застосування внутрішньогалузевого комплаєнсу у діяльності суб’єктів ринку телекомунікацій. Визначені основні інструменти для оцінки ефективності комплаєнс-системи та комплаєнс-програми у телекомунікаційні сфері.

Посилання

Franchuk, O. P. (2017). Derzhavne rehuliuvannia rynku telekomunikatsiinykh posluh v umovakh strukturnykh transformatsii natsionalnoi ekonomiky [State regulation of the market of telecommunication services in the conditions of structural transformations of the national economy]. Prychornomorski ekonomichni studii. Naukovyi zhurnal. – Black Sea Economic Studies. Scientific journal, Vol. 13, Pp. 57-61. [In Ukrainian].

Ukrainski kompanii pochaly vprovadzhuvaty komplaiens-kontrol. Shcho tse i navishcho? [Ukrainian companies have started to implement compliance control. What is it and why?]. Retrieved from: https://youcontrol.com.ua/blog/komplaiens-kontrol-shcho-tse-i-navishcho/ [In Ukrainian].

Beliav, Yu. K. (2013). Primenenie instrumentov komplaens-kontrolia dlia optimizatsii korporativnogo upravleniia farmatsevticheskimi kompaniiami [The use of compliance control tools to optimize the corporate governance of pharmaceutical companies]. Izvestiia UrGEU. – News of UrGEU, Vol. 1 (45), Pp. 45-50. [In Russian].

Sharamko, M. M. (2016). Instytutsyonalnyi komplaens-kontrol: monohrafiia [Institutional compliance-control Monograph]. Moskva: RUSAINS. [In Russian].

Kalinichenko, L. L. (2014). Teoretychni aspekty funktsionuvannia komplaiensu u vitchyznianykh bankakh [Theoretical aspects of the functioning of compliance in domestic banks]. Nauk. visn. Kherson. derzh. un-tu. Seriia Ekonomichni nauky. – Scientific bulletin of Kherson state university. Economic sciences, Issue 6, Vol. 4, Pp. 242-245. [In Ukrainian].

Sidorenko, D. Komplaens: why do we need it? Retrieved from: http://yur-gazeta.com/publications/practice/inshe/komplaens-why-do-we-need-it.html [In Russian].

Compliance. Cambridge Dictionary Online. Retrieved from: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/compliance

Novikov, O. V. & Symkina, A. Ye. Komplaiens pidkhid do zapobihannia koruptsii u pryvatnii sferi [Compliance Approach to Prevent Corruption in the Private Sphere]. Retrieved from: http://pbz.nlu.edu.ua/article/view/155350/154903 [In Ukrainian].

Ivanov, V. B. Vprovadzhennia systemy komplaiens u pidpryiemstvakh transportu ta lohistyky [Implementation of the compliance system in the enterprises of transport and logistics]. Retrieved from: http://bses.in.ua/journals/2018/27_1_2018/29.pdf [In Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-16

Як цитувати

Дименко, Р. А. (2019). ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРНО-ЛОГІЧНОЇ МОДЕЛІ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЛАЄНС-ПОЛІТИКИ У ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНІЙ ГАЛУЗІ. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 18(3(43), 200–216. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).183683

Номер

Розділ

Статті