МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ СУБ’ЄКТІВ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ

Автор(и)

  • О. В. Садченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна
  • Н. І. Хумарова Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАНУ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.3(46).214185

Ключові слова:

інноваційний маркетинг, еколого-економічна діяльність, інклюзивна економіка, поведінка суб’єктів, сталий розвиток

Анотація

У статті розглядаються питання маркетингових інновацій в умовах інклюзивної економіки вражень. Метою є досягнення сталого розвитку суспільства, в якому задоволення екологічних, економічних і соціальних потреб здійснюється збалансовано. При визначенні інноваційних маркетингових підходів в статті розглянуто ринковий простір, що складається із взаємозв’язаних, в той же час таких, що володіють певною самостійністю, спеціалізованих ринків. Досліджено інноваційні маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого-економічної діяльності в контексті інклюзивної економіки вражень, які можуть бути використані як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності екологічно чистих товарів (послуг і умов) України.

Посилання

Uniiat, A. V. & Yuzvin, Z. I. (2019). Kontseptsiia inkliuzyvnoi ekonomiky v konteksti suchasnoho staloho rozvytku krain [The concept of inclusive economy in the context of modern sustainable development]. Efektyvna ekonomika. – Effective economy. № 2. Retrieved from: www.economy.nayka.com.ua[in Ukrainian].

Nicky Pouw & Joyeeta Gupta (2017). Inclusive development: a multi-disciplinary approach. Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/315265627

UNGA, United Nations General Assembly. (2015). Transforming our world: The 2030 agenda for sustainable development. Draft resolution referred to the United Nations summit for the adoption of the post-2015 development agenda by the General Assembly at its sixty-ninth session. UN Doc. A/70/L.1 of 18 September.

Bogdanova, I. N. & Surkin, V. V. (2008). Povedenie ekonomicheskikh subektov (domokhoziaistv) v klassicheskikh kontseptsiiakh i traktovkakh [Behavior of economic agents (households) in classical concepts and interpretations]. Mining information and analytical bulletin (scientific and technical journal). – Gornyi informatsionno-analiticheskii biulleten (nauchno-tekhnicheskii zhurnal), Pp. 69-77. Retrieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/povedenie-ekonomicheskih-subektov-domohozyaystv-v-klassicheskih-kontseptsiyah-i-traktovkah/viewer [in Russian].

Alfredsson, E. & Wijkman, A. (2014). The inclusive green economy. MISTRA, Prestudy, April 2014. Retrieved from: http://www.mistra.org/download/18.2f9de4b14592a1589d172e2/1473225485133/Mistra_Prestudy_TheInclusiveGreenEconomy_April2014+%281%29. pdf

Benner, C. & Pastor, M. (2017) Inclusive economies indicators. Full Report. Rockfellerfoundation. Retrieved from: https://www.rockefellerfoundation.org/report/inclusive-economies-indicators-executivesummary

Bramley, G., Hirsch, D., Littlewood, M. & Watkins, D. (2016) Counting the cost of UK poverty. Joseph Rowntree Foundation. Retrieved from: https://www/counting_the_cost_of_uk_poverty_-_bramley_et_al_final.pdf

Pacetti-Garr, E. (2016) The five characteristics of an inclusive economy: getting beyond the equity growth dichotomy. Rockfeller Foundation. Retrieved from: https://www.rockefellerfoundation.org/blog/fivecharacteristics-inclusive-economy-getting-beyond-equity-growth-dichotomy

Inclusive Growth Commission (2017). Inclusive growth for people and places: challenges and opportunities”, RSA, London. Retrieved from: https://www.thersa.org/globalassets/pdfs/reports/rsa_inclusivegrowth-commission-final-report-march-2017.pdf

Sadchenko, O. V. (2018) Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND JOURNAL, 2018, № 6. Retrieved from: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html

Fritz, M. & Koch, M. (2014). Potentials for prosperity without growth: Ecological sustainability, social inclusion and the quality of life in 38 countries. Ecological Economics, 108, 191-199

Sadchenko, O., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D. & Zaitseva, A. (2020). Modern marketing to scale the business. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), Volume 11, Issue 4, Pp. 361-370. Retrieved from: http://www.iaeme.com/IJARET/issues.asp?JType=IJARET&VType=11&IType=4

Popova, M. A. & Sadchenko, O. V. (2020). Dinamicheskie protsessy v prirodookhrannoi deiatelnosti: sovremennye marketingovye tendentsii: monografiia [Dynamic processes in environmental protection: modern marketing trends: monograph]. Odessa: IPREEI NAN Ukrainy. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28043 [in Russian].

Sadchenko, E. (2019). Odpowiedzialność biznesu za środowisko jako instrument kształtowania gospodarki marketingowej na Ukrainie. Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw Próba pomiaru / Malara Zbigniew, Tutaj Jerzy (red.). [Vidpovidalnist biznesu za dovkillia yak instrument formuvannia marketynhovoi ekonomiky v Ukrayini. Innovatsii ta dobrobut suspilstva, ekonomiky ta pidpryyemstv Sproba vymiru / Malara Zbihnev, Here Jerzy (red.).] Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25676 [in Polish].

The official site of United Nations Ukraine. Sustainable Development Goals 2016-2030. (2017). Retrieved from: http://www.un.org.ua/ua/tsili-rozvytku-tysiacholittia/tsili-staloho-rozvytku

The official site of World Economic Forum (2017). Inclusive growth and development report. Retrieved from: http://www3.weforum.org/docs/WEF_Forum_IncGrwth_2017.pdf

Sadchenko, O. V. (2020). Basic directions of experience economy marketing development In conditions of sustainable development. Ekonomichni innovatsii,Economic Innovation, Vol. 22, Issue 2(75), Pp. 101-112.

Sadchenko, O. V. & Khumarova, N. I. (2019). Osnovy marketynhu v ekoloho-innovatsiinomu rozvytku ekonomiky vrazhen [Fundamentals of marketing in the eco-innovative development of the impression economy]. Rynkova ekonomika: suchasna teoriya i praktyka upravlinnia. – Market economy: modern theory and practice of management, Vol.18, Issue 3 (43), Pp. 26-41. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26516 [in Ukrainian].

Taganov, D. Znachenie virtualnykh tsepochek tsennosti v raskrytii novykh rynochnykh vozmozhnostey [The importance of virtual value chains in unlocking new market opportunities]. Retrieved from: https://www.cfin.ru/press/practical/2004-11/03.shtml [in Russian].

Bobylev, S. N. & Khodzhaev, A. Sh. (2003) Environmental economics. Textbook [Ekonomika prirodopolzovaniia. Uchebnik]. Мoskva. [in Russian].

V Davose pridumali alternativu pokazateliu VVP (2018). [Davos came up with an alternative to the GDP indicator]. Retrieved from: https://meduza.io/cards/v-davose-pridumali-alternativu-pokazatelyu-vvp-i-kto-teper-mirovoy-lider [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-04

Як цитувати

Садченко, О. В., & Хумарова, Н. І. (2020). МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ СУБ’ЄКТІВ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 19(3(46), 48–67. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.3(46).214185

Номер

Розділ

Статті