МАРКЕТИНГОВІ ПІДХОДИ ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ СУБ’ЄКТІВ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.3(46).214185Ключові слова:
інноваційний маркетинг, еколого-економічна діяльність, інклюзивна економіка, поведінка суб’єктів, сталий розвитокАнотація
У статті розглядаються питання маркетингових інновацій в умовах інклюзивної економіки вражень. Метою є досягнення сталого розвитку суспільства, в якому задоволення екологічних, економічних і соціальних потреб здійснюється збалансовано. При визначенні інноваційних маркетингових підходів в статті розглянуто ринковий простір, що складається із взаємозв’язаних, в той же час таких, що володіють певною самостійністю, спеціалізованих ринків. Досліджено інноваційні маркетингові підходи формування поведінки суб’єктів еколого-економічної діяльності в контексті інклюзивної економіки вражень, які можуть бути використані як ефективний інструмент підвищення конкурентоспроможності екологічно чистих товарів (послуг і умов) України.
Посилання
Uniiat, A. V. & Yuzvin, Z. I. (2019). Kontseptsiia inkliuzyvnoi ekonomiky v konteksti suchasnoho staloho rozvytku krain [The concept of inclusive economy in the context of modern sustainable development]. Efektyvna ekonomika. – Effective economy. № 2. Retrieved from: www.economy.nayka.com.ua[in Ukrainian].
Nicky Pouw & Joyeeta Gupta (2017). Inclusive development: a multi-disciplinary approach. Retrieved from: https://www.researchgate.net/publication/315265627
UNGA, United Nations General Assembly. (2015). Transforming our world: The 2030 agenda for sustainable development. Draft resolution referred to the United Nations summit for the adoption of the post-2015 development agenda by the General Assembly at its sixty-ninth session. UN Doc. A/70/L.1 of 18 September.
Bogdanova, I. N. & Surkin, V. V. (2008). Povedenie ekonomicheskikh subektov (domokhoziaistv) v klassicheskikh kontseptsiiakh i traktovkakh [Behavior of economic agents (households) in classical concepts and interpretations]. Mining information and analytical bulletin (scientific and technical journal). – Gornyi informatsionno-analiticheskii biulleten (nauchno-tekhnicheskii zhurnal), Pp. 69-77. Retrieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/povedenie-ekonomicheskih-subektov-domohozyaystv-v-klassicheskih-kontseptsiyah-i-traktovkah/viewer [in Russian].
Alfredsson, E. & Wijkman, A. (2014). The inclusive green economy. MISTRA, Prestudy, April 2014. Retrieved from: http://www.mistra.org/download/18.2f9de4b14592a1589d172e2/1473225485133/Mistra_Prestudy_TheInclusiveGreenEconomy_April2014+%281%29. pdf
Benner, C. & Pastor, M. (2017) Inclusive economies indicators. Full Report. Rockfellerfoundation. Retrieved from: https://www.rockefellerfoundation.org/report/inclusive-economies-indicators-executivesummary
Bramley, G., Hirsch, D., Littlewood, M. & Watkins, D. (2016) Counting the cost of UK poverty. Joseph Rowntree Foundation. Retrieved from: https://www/counting_the_cost_of_uk_poverty_-_bramley_et_al_final.pdf
Pacetti-Garr, E. (2016) The five characteristics of an inclusive economy: getting beyond the equity growth dichotomy. Rockfeller Foundation. Retrieved from: https://www.rockefellerfoundation.org/blog/fivecharacteristics-inclusive-economy-getting-beyond-equity-growth-dichotomy
Inclusive Growth Commission (2017). Inclusive growth for people and places: challenges and opportunities”, RSA, London. Retrieved from: https://www.thersa.org/globalassets/pdfs/reports/rsa_inclusivegrowth-commission-final-report-march-2017.pdf
Sadchenko, O. V. (2018) Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND JOURNAL, 2018, № 6. Retrieved from: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html
Fritz, M. & Koch, M. (2014). Potentials for prosperity without growth: Ecological sustainability, social inclusion and the quality of life in 38 countries. Ecological Economics, 108, 191-199
Sadchenko, O., Davydova, I., Yakymyshyn, L., Kovalchuk, S., Chernenko, D. & Zaitseva, A. (2020). Modern marketing to scale the business. International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology (IJARET), Volume 11, Issue 4, Pp. 361-370. Retrieved from: http://www.iaeme.com/IJARET/issues.asp?JType=IJARET&VType=11&IType=4
Popova, M. A. & Sadchenko, O. V. (2020). Dinamicheskie protsessy v prirodookhrannoi deiatelnosti: sovremennye marketingovye tendentsii: monografiia [Dynamic processes in environmental protection: modern marketing trends: monograph]. Odessa: IPREEI NAN Ukrainy. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28043 [in Russian].
Sadchenko, E. (2019). Odpowiedzialność biznesu za środowisko jako instrument kształtowania gospodarki marketingowej na Ukrainie. Innowacje a dobrostan społeczeństwa, gospodarki i przedsiębiorstw Próba pomiaru / Malara Zbigniew, Tutaj Jerzy (red.). [Vidpovidalnist biznesu za dovkillia yak instrument formuvannia marketynhovoi ekonomiky v Ukrayini. Innovatsii ta dobrobut suspilstva, ekonomiky ta pidpryyemstv Sproba vymiru / Malara Zbihnev, Here Jerzy (red.).] Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/25676 [in Polish].
The official site of United Nations Ukraine. Sustainable Development Goals 2016-2030. (2017). Retrieved from: http://www.un.org.ua/ua/tsili-rozvytku-tysiacholittia/tsili-staloho-rozvytku
The official site of World Economic Forum (2017). Inclusive growth and development report. Retrieved from: http://www3.weforum.org/docs/WEF_Forum_IncGrwth_2017.pdf
Sadchenko, O. V. (2020). Basic directions of experience economy marketing development In conditions of sustainable development. Ekonomichni innovatsii, – Economic Innovation, Vol. 22, Issue 2(75), Pp. 101-112.
Sadchenko, O. V. & Khumarova, N. I. (2019). Osnovy marketynhu v ekoloho-innovatsiinomu rozvytku ekonomiky vrazhen [Fundamentals of marketing in the eco-innovative development of the impression economy]. Rynkova ekonomika: suchasna teoriya i praktyka upravlinnia. – Market economy: modern theory and practice of management, Vol.18, Issue 3 (43), Pp. 26-41. Retrieved from: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26516 [in Ukrainian].
Taganov, D. Znachenie virtualnykh tsepochek tsennosti v raskrytii novykh rynochnykh vozmozhnostey [The importance of virtual value chains in unlocking new market opportunities]. Retrieved from: https://www.cfin.ru/press/practical/2004-11/03.shtml [in Russian].
Bobylev, S. N. & Khodzhaev, A. Sh. (2003) Environmental economics. Textbook [Ekonomika prirodopolzovaniia. Uchebnik]. Мoskva. [in Russian].
V Davose pridumali alternativu pokazateliu VVP (2018). [Davos came up with an alternative to the GDP indicator]. Retrieved from: https://meduza.io/cards/v-davose-pridumali-alternativu-pokazatelyu-vvp-i-kto-teper-mirovoy-lider [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.