УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • О. П. Рогачевський Одеський національний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.3(46).214246

Ключові слова:

ринок освітніх послуг, бренд, брендинг, академічна репутація, маркетингові комунікації

Анотація

У статті проаналізовано основні шляхи створення бренду закладу вищої освіти та підходи до успішного управління цим брендом. Були охарактеризовані основні складові бренду закладу вищої медичної освіти та ефективні засоби стійкого закріплення українського ЗВМО на світовому ринку освітніх послуг.

Особливе місце в отриманні стійких позицій на світовому та вітчизняному ринках освіти займає брендинг, який є дієвим інструментом формування та підтримання конкурентоспроможності. Автором здійснено аналіз формування бренду закладами вищої медичної освіти.

Посилання

Kimberly, M. Judson, Timothy, W. Aurand et. al. (2008). Building a university brand from within: university administrators’ perspectives of internal branding. Services Marketing Quarterly, Vol. 30, Issue 1, Pp. 54-68.

Shappell, E. et al. (2018). Branding and recruitment: a primer for residency program leadership. Journal of Graduate Medical Education, Vol. 10, No. 3, Pp. 249-252.

Aaker, D. (2008). Sozdanie silnykh brendov [Creating strong brands]. Moskva : “Izdatelskii dom Hrebennikova”. [in Russian].

Aldoshyna, M. V. & Stryzhak, O. O. (2019). Osoblyvosti brendynhu zakladu vyshchoi osvity na rynku osvitnikh posluh. Modern technologies in education [Features of branding of higher education institutions in the market of educational services]. The Academy of Management and Administration in Opole, pp. 130-142. [in Ukrainian].

Batchenko, L. V. & Honchar, L. A. (2018). Reputatsiinyi kapital yak osnova ekonomichnoho zrostannia pidpryiemstv sfery hotelno-restorannoho biznesu [Reputational capital as a basis for economic growth of enterprises in the hotel and restaurant business]. Restorannyi i hotelnyi konsaltynh. Innovatsii. Restaurant and hotel consulting. Innovations, № 2, pp. 64-80. [in Ukrainian].

Bezrukova, N. V. & Svichkar, V. A. (2017). Marochnyi pryntsyp upravlinnia pry vkhodi kompanii na zovnishnii rynok [Brand management principle when the company enters the foreign market]. Efektyvna ekonomika (elektronne vydannia). – Effective economy (electronic edition), № 8. [in Ukrainian].

Hulia, Yu. V. (2015). Teoretyko-metodolohichni zasady brendynhu ta brendmenedzhmentu pidpryiemstv [Theoretical and methodological principles of branding and brand management of enterprises]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Bulletin of Khmelnytsky National University, № 5, T. 1, pp. 229-235. [in Ukrainian].

Ivashova, N. V. (2011). Znachennia brendu v zabezpechenni rynkovoi pozytsii pidpryiemstv. Problemy i perspektyvy rynkovo-oriientovanoho upravlinnia innovatsiinym rozvytkom: monohrafiia [The value of the brand in ensuring the market position of enterprises. Problems and prospects of market-oriented management of innovation development: a monograph]. Sumy: Papirus. [in Ukrainian].

Kendiukhov, O. V. & Dymytrova, S. M. (2009). Stratehiia efektyvnoho brendynhu: monohrafiia [Strategy of effective branding: monograph]. Donetsk: Veber. [in Ukrainian].

Kucherak, I. V. (2013). Teoretychni aspekty formuvannia osvitnoho brenda vyshchoho navchalnoho zakladu [Theoretical aspects of the formation of the educational brand of a higher educational institution]. OBRII. – HORIZONS, №1 (36), pp. 25-26. [in Ukrainian].

Moroz, O. V. (2003). Teoriia suchasnoho brendynhu: monohrafiia [Theory of modern branding: a monograph]. Vinnytsia: UNIVERSUM. [in Ukrainian].

Muzykant, V. L. (2017). Upravlenie brend-kommunikatsiiami: monohrafiia [Brand Communication Management: Monograph]. Moskva ; Berlin: Direkt-Media. [in Russian].

Prokhorov, A. V. (2013). Sovremennye problemy brendinga universytetov [Modern problems of university branding]. Almanakh teoreticheskikh i prikladnykh issledovanii reklamy. Almanac of theoretical and applied research of advertising, № 2, pp. 47-59. [in Russian].

Raizberh, B. A. (2015). Sovremennyi ekonomicheskii slovar [Modern economic vocabulary]. Moskva : Infra-M. [in Russian].

Semeniuk, S. (2013). Brendynh vyshchoho navchalnoho zakladu [Branding of higher education institution]. Halytskyi ekonomichnyi visnyk. – Galician Economic Bulletin, № 3, pp. 133-138. Retrieved from: Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2013_3_22. [in Ukrainian].

Studinska, H. Ya. (2016). Rol brenda osvity v innovatsiinomu rozvytku krainy [The role of the education brand in the innovative development of the country]. Modeliuvannia ta informatyzatsiia sotsialno-ekonomichnoho rozvytku Ukrainy. Modeling and informatization of socio-economic development of Ukraine, № 1, pp. 84-100. Retrieved from: http://nbuv.gov.ua/UJRN/miceru_2016_1_11 [in Ukrainian].

Chernyshova, L. O. (2018). Brendynh u systemi upravlinnia konkurentospromozhnistiu mizhnarodnoi kompanii [Branding in the competitiveness management system of an international company]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. Global and national economic problems, Issue 23, pp. 51-55. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-04

Як цитувати

Рогачевський, О. П. (2020). УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 19(3(46), 302–319. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.3(46).214246

Номер

Розділ

Статті