УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЙНИМИ РИЗИКАМИ ПІДПРИЄМСТВА З УРАХУВАННЯМ КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Г. Жалдак Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine
  • М. Чупріна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.1(47).227015

Ключові слова:

репутаційні ризики, концепція корпоративної соціальної відповідальності

Анотація

Деталізовано основні етапи, за допомогою яких можна діагностувати рівень розвитку репутації компанії. Так, найбільше підприємств, що займаються ініціативами корпоративної соціальної відповідальності, знаходяться на 2-му (32%) та на 3-му (36%) етапах відповідно. Встановлено, що для досягнення позитивного фінансово-економічного ефекту від проектів корпоративної соціальної відповідальності у довгостроковій перспективі, варто впроваджувати проекти на рівні формування стратегії та розвитку внутрішньокорпоративної культури. Обґрунтовано вплив на розвиток ділової репутації репутаційних ризиків.

Здійснено уточнення визначення репутаційних ризиків у сфері корпоративної соціальної відповідальності та розглянуто основні характеристики етапів управління репутаційними ризиками. На основі досліджень, проведених Global RepTrak (2019 р.), виокремлено  основні напрями виникнення ризиків у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що їх застосування у діяльності компаній сприяє забезпечення ділової репутації і капіталізації компанії на основі використання концепції корпоративної соціальної відповідальності.

Посилання

Звіт GSK про корпоративну соціальну відповідальність за 2016 рік. URL: https://ua.gsk.com/ua (дата звернення: 20.12.2019).

Главные тренды репутационного менеджмента в 2020 году. URL: https://repeconomy.info/novosti/glavnye-trendy-reputacionnogo-menedzhmenta-v-2020-godu/ (дата звернення: 10.01.2020).

Репутация определяет рыночную стоимость компании. URL: https://repeconomy.info/novosti/reputaciya-opredelyaet-rynochnuyu-stoimost-kompanii-issledovanie/?fbclid=IwAR0nARcJ7cZUywyO9BEhyQn9v0ytvYC1kXuo4AA9NIx9V-XtlXm6_eKFIQU (дата звернення: 20.12.2019).

Главные риски для разных драйверов репутации. URL: https://repeconomy.info/reputaciya-v-cifrax/glavnye-riski-dlya-raznyx-drajverov-reputacii/ (дата звернення: 20.12.2019).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-01

Як цитувати

Жалдак, Г. ., & Чупріна, М. (2021). УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЙНИМИ РИЗИКАМИ ПІДПРИЄМСТВА З УРАХУВАННЯМ КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 20(1(47), 175–184. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.1(47).227015

Номер

Розділ

Статті