УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЙНИМИ РИЗИКАМИ ПІДПРИЄМСТВА З УРАХУВАННЯМ КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.1(47).227015Ключові слова:
репутаційні ризики, концепція корпоративної соціальної відповідальностіАнотація
Деталізовано основні етапи, за допомогою яких можна діагностувати рівень розвитку репутації компанії. Так, найбільше підприємств, що займаються ініціативами корпоративної соціальної відповідальності, знаходяться на 2-му (32%) та на 3-му (36%) етапах відповідно. Встановлено, що для досягнення позитивного фінансово-економічного ефекту від проектів корпоративної соціальної відповідальності у довгостроковій перспективі, варто впроваджувати проекти на рівні формування стратегії та розвитку внутрішньокорпоративної культури. Обґрунтовано вплив на розвиток ділової репутації репутаційних ризиків.
Здійснено уточнення визначення репутаційних ризиків у сфері корпоративної соціальної відповідальності та розглянуто основні характеристики етапів управління репутаційними ризиками. На основі досліджень, проведених Global RepTrak (2019 р.), виокремлено основні напрями виникнення ризиків у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що їх застосування у діяльності компаній сприяє забезпечення ділової репутації і капіталізації компанії на основі використання концепції корпоративної соціальної відповідальності.
Посилання
Звіт GSK про корпоративну соціальну відповідальність за 2016 рік. URL: https://ua.gsk.com/ua (дата звернення: 20.12.2019).
Главные тренды репутационного менеджмента в 2020 году. URL: https://repeconomy.info/novosti/glavnye-trendy-reputacionnogo-menedzhmenta-v-2020-godu/ (дата звернення: 10.01.2020).
Репутация определяет рыночную стоимость компании. URL: https://repeconomy.info/novosti/reputaciya-opredelyaet-rynochnuyu-stoimost-kompanii-issledovanie/?fbclid=IwAR0nARcJ7cZUywyO9BEhyQn9v0ytvYC1kXuo4AA9NIx9V-XtlXm6_eKFIQU (дата звернення: 20.12.2019).
Главные риски для разных драйверов репутации. URL: https://repeconomy.info/reputaciya-v-cifrax/glavnye-riski-dlya-raznyx-drajverov-reputacii/ (дата звернення: 20.12.2019).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).