УПРАВЛІННЯ РЕПУТАЦІЙНИМИ РИЗИКАМИ ПІДПРИЄМСТВА З УРАХУВАННЯМ КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Г. Жалдак Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
  • М. Чупріна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.1(47).227015

Ключові слова:

репутаційні ризики, концепція корпоративної соціальної відповідальності

Анотація

Деталізовано основні етапи, за допомогою яких можна діагностувати рівень розвитку репутації компанії. Так, найбільше підприємств, що займаються ініціативами корпоративної соціальної відповідальності, знаходяться на 2-му (32%) та на 3-му (36%) етапах відповідно. Встановлено, що для досягнення позитивного фінансово-економічного ефекту від проектів корпоративної соціальної відповідальності у довгостроковій перспективі, варто впроваджувати проекти на рівні формування стратегії та розвитку внутрішньокорпоративної культури. Обґрунтовано вплив на розвиток ділової репутації репутаційних ризиків.

Здійснено уточнення визначення репутаційних ризиків у сфері корпоративної соціальної відповідальності та розглянуто основні характеристики етапів управління репутаційними ризиками. На основі досліджень, проведених Global RepTrak (2019 р.), виокремлено  основні напрями виникнення ризиків у сфері корпоративної соціальної відповідальності. Практичне значення отриманих результатів полягає у тому, що їх застосування у діяльності компаній сприяє забезпечення ділової репутації і капіталізації компанії на основі використання концепції корпоративної соціальної відповідальності.

Біографії авторів

Г. Жалдак, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

кандидат економічних наук,

старший викладач кафедри менеджменту

М. Чупріна, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту

Національний технічний університет України

Посилання

Звіт GSK про корпоративну соціальну відповідальність за 2016 рік. URL: https://ua.gsk.com/ua (дата звернення: 20.12.2019).

Главные тренды репутационного менеджмента в 2020 году. URL: https://repeconomy.info/novosti/glavnye-trendy-reputacionnogo-menedzhmenta-v-2020-godu/ (дата звернення: 10.01.2020).

Репутация определяет рыночную стоимость компании. URL: https://repeconomy.info/novosti/reputaciya-opredelyaet-rynochnuyu-stoimost-kompanii-issledovanie/?fbclid=IwAR0nARcJ7cZUywyO9BEhyQn9v0ytvYC1kXuo4AA9NIx9V-XtlXm6_eKFIQU (дата звернення: 20.12.2019).

Главные риски для разных драйверов репутации. URL: https://repeconomy.info/reputaciya-v-cifrax/glavnye-riski-dlya-raznyx-drajverov-reputacii/ (дата звернення: 20.12.2019).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-01

Номер

Розділ

Статті