ВАЖЛИВІСТЬ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • О. Г. Рудик Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine
  • Ю. О. Максимова Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine
  • І. О. Залецька Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2022.3(52).275826

Ключові слова:

підприємство, персонал, професійні компетентності, підвищення кваліфікації, сфера обслуговування

Анотація

У статті розглянуто проблеми підвищення кваліфікації та розвитку професійних компетентностей персоналу підприємств сфери послуг. Проаналізовано ключові компетентності якими повинен володіти персонал підприємства. Розглянуто напрями покращення комунікативної компетентності, як головного чинника сучасного підприємства в умовах жорсткої конкуренції. Процес організації обслуговування вимагає від персоналу особливих компетенцій, володіння якими забезпечує на практиці злагоджений і безперебійний процес повноцінного функціонування усіх служб, причому для клієнта багато з цих компетенцій непомітні, але тільки доти, поки підприємство відповідає його очікуванням. Успіх сучасного підприємства залежить від того, наскільки добре співробітники можуть задовольнити потреби та бажання клієнтів. Тому перш за все потрібно визначити рівень кваліфікації та типи навичок, необхідних для певної посади, і навчати співробітників бути компетентними. Якщо менеджери підприємства повністю компетентні для виконання завдань, їхнє задоволення від роботи підвищиться. В ході дослідження було виявлено, що висока задоволеність працівників роботою на робочому місці може сприяти покращенню якості обслуговування клієнтів і виключити такі негативні фактори, як великі витрати часу на розгляд скарг клієнтів, втрату репутації, низький рівень мотивації працівників до праці. Отже, розвиток професійних компетенцій персоналу має великий вплив на якість обслуговування та прибутковість підприємств.

Посилання

Korotkova, L. I. (2020). Profesiina pidhotovka maibutnikh fakhivtsiv sfery posluh v umovakh osvitno-vyrobnychoho klastera: teoretychni i metodychni osnovy [Professional training of future specialists in the field of services in the conditions of the educational and industrial cluster: theoretical and methodological foundations]. Zaporizhzhia: Prosvita (in Ukrainian).

Semykina, M. (2011). Motyvatsiia pratsi: nova paradyhma v umovakh konkurentnoho seredovyshcha [Work motivation: a new paradigm in a competitive environment]. Chernihivskyi naukovyi chasopys (ChDIEU). Seriia 1, Ekonomika i upravlinnia, 1(1), 118–126.

Shestel, O., Starynets, O., & Danyliuk, A. (2021) Innovatsiini pidkhody do formuvannia «soft skills» u profesiinii diialnosti fakhivtsiv sfery posluh [Innovative approaches to the formation of "soft skills" in the professional activity of specialists in the service sector]. Innovatsii ta tekhnolohii v sferi posluh i kharchuvannia, 1-2(3-4), 102–109.

Develop your professional competencies. Career and Professional Development. Virginia Tech. Retrieved on December 21, 2022, from https://career.vt.edu/develop.html

What are the key professional competencies to possess. IPAG Business School. IPAG. École de commerce et de management Paris et Nice. Retrieved on December 21, 2022, from http://surl.li/fatww

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-24

Як цитувати

Рудик, О. Г., Максимова, Ю. О., & Залецька, І. О. (2023). ВАЖЛИВІСТЬ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 21(3(52), 466–481. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2022.3(52).275826

Номер

Розділ

Статті