РОЗВИТОК РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.1(35).113518Ключові слова:
регіон, маркетинг, споживач, поведінка, якість життя, фактор, показник, ринокАнотація
Проаналізовано основні фактори, що впливають на такий комплексний показник, як якість життя в регіоні, а також межі, в яких ринок і маркетингові заходи можуть на нього впливати, в тому числі на певній території. Запропоновано комплекс заходів щодо вдосконалення діяльності суб'єктів господарювання в регіоні. Якість життя в роботі розглядається теоретично, як категорія, за допомогою якої характеризують істотні сторони життя населення конкретної території, що визначають ступінь гідності та свободи особистості кожної людини.
Посилання
Pro stymuliuvannia rozvytku rehioniv : Zakon Ukrainy vid 2005 roky. [About stimulating the development of regions : Law of Ukraine from 2005]. Investhazeta. – Investment newspaper, 52, pp. 4-6. [in Ukrainian].
Artemenko, V. B. (2006). Indykatoru stiikoho sotsialno-ekonomichnoho rozvytku regioniv [Indicators of sustainable socio-economic development of the regions]. Rehionalna ekonomika. – Regional Economy, 2, pp. 90-97. [in Ukrainian].
Vasylenko, B. N. (2016). Bahatovymirnist parametriv rehionu : terytorii, systema, prostir : monohrafiia [Multidimensionality regions : territory, system, space : monograpf]. Druzhkivka : Pivdennyi Skhyd. [in Ukrainian].
Zakharchenko, V. I., Metil, T. K. & Topalova, I. A. (2006). Naukovi osnovy upravlinnia rynkovoiu systemoiu rehionu : monohrafia [Scientific fundamentals of management regional market system]. Odesa : Atlant. [in Ukrainian].
Krupnov, Yu. V. Yakist zhyttia. [The quality of life]. Retrieved from http://www.kroupnov.ru/pubs/2005/01/09/10178/. [in Ukrainian].
Timchenko, E. Yu. (2008). Mozhlyvosti terytorialnoho marketynhu yak zasobu polipshennia yakosti zhyttia naselennia [The possibilities of territorial marketing as means of improving quality of pollution’s life]. Visnyk Rostovskoho Derzhavnoho Ekonomichnoho Unyversytetu «RINKH». – Bulletin of State Economic University «RINKH», 2, pp. 60-64. [in Ukrainian].
Chukurna, O. P. (2016). Kontseptsiia marketynhovoho tsinoutvorennia v hlobalnii ekonomitsi : minohrafiia [ The concept of marketing pricing in the global economy]. Odesa : Astroprint. [in Ukrainian].
Human Development Report 2007/2008, United Nation Development Program, 2007.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).