РОЗВИТОК РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • О. М. Кравченко Одеський національний політехнічний університет, Україна
  • Т. К. Метіль Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.1(35).113518

Ключові слова:

регіон, маркетинг, споживач, поведінка, якість життя, фактор, показник, ринок

Анотація

Проаналізовано основні фактори, що впливають на такий комплексний показник, як якість життя в регіоні, а також межі, в яких ринок і маркетингові заходи можуть на нього впливати, в тому числі на певній території. Запропоновано комплекс заходів щодо вдосконалення діяльності суб'єктів господарювання в регіоні. Якість життя в роботі розглядається теоретично, як категорія, за допомогою якої характеризують істотні сторони життя населення конкретної території, що визначають ступінь гідності та свободи особистості кожної людини.

Посилання

Pro stymuliuvannia rozvytku rehioniv : Zakon Ukrainy vid 2005 roky. [About stimulating the development of regions : Law of Ukraine from 2005]. Investhazeta. – Investment newspaper, 52, pp. 4-6. [in Ukrainian].

Artemenko, V. B. (2006). Indykatoru stiikoho sotsialno-ekonomichnoho rozvytku regioniv [Indicators of sustainable socio-economic development of the regions]. Rehionalna ekonomika. – Regional Economy, 2, pp. 90-97. [in Ukrainian].

Vasylenko, B. N. (2016). Bahatovymirnist parametriv rehionu : terytorii, systema, prostir : monohrafiia [Multidimensionality regions : territory, system, space : monograpf]. Druzhkivka : Pivdennyi Skhyd. [in Ukrainian].

Zakharchenko, V. I., Metil, T. K. & Topalova, I. A. (2006). Naukovi osnovy upravlinnia rynkovoiu systemoiu rehionu : monohrafia [Scientific fundamentals of management regional market system]. Odesa : Atlant. [in Ukrainian].

Krupnov, Yu. V. Yakist zhyttia. [The quality of life]. Retrieved from http://www.kroupnov.ru/pubs/2005/01/09/10178/. [in Ukrainian].

Timchenko, E. Yu. (2008). Mozhlyvosti terytorialnoho marketynhu yak zasobu polipshennia yakosti zhyttia naselennia [The possibilities of territorial marketing as means of improving quality of pollution’s life]. Visnyk Rostovskoho Derzhavnoho Ekonomichnoho Unyversytetu «RINKH». – Bulletin of State Economic University «RINKH», 2, pp. 60-64. [in Ukrainian].

Chukurna, O. P. (2016). Kontseptsiia marketynhovoho tsinoutvorennia v hlobalnii ekonomitsi : minohrafiia [ The concept of marketing pricing in the global economy]. Odesa : Astroprint. [in Ukrainian].

Human Development Report 2007/2008, United Nation Development Program, 2007.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-02

Як цитувати

Кравченко, О. М., & Метіль, Т. К. (2017). РОЗВИТОК РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ЗАСОБУ ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 16(1(35), 199–207. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.1(35).113518

Номер

Розділ

Статті