КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В КРАЇНАХ АЗІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.1(35).113520Ключові слова:
корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), соціально відповідальний бізнес (СВБ), соціальна (нефінансова) звітність, стейкхолдери, АзіяАнотація
У статті аналізуються різноманітні моделі та підходи до впровадження та реалізації практики корпоративної соціальної відповідальності в країнах Центральної та Східної Азії. Виявляються спільні та специфічні риси в практиці компаній Японії, Китаю, Сінгапуру та Казахстану.
Посилання
Saprykina, M. A., Liashenko, O., Saiensus, M. A. and others. (2011). Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist: modeli ta upravlinska praktyka [Corporate social responsibility: models and management practices]. Kyiv : TOV «Farbovanyi lyst». [in Ukrainian].
Kaifen, B. (2010). Vliianie natsionalnoi kultury na razvitie menedzhmenta (na primere KNR) [The impact of national culture on management development (on the example of China)]. Sankt-Peterburg. [in Russian].
Gabriel D. Donleavy, Kit-Chun Joanna Lam & Simon S. M. (2008). How Does East Meet West in Business-Ethics an introduction to the Special Issue. Journal of Business Ethics, 79, p. 1-8.
CSR in Asia. The real picture. Retrieved from http://www.csr-asia.com.
Tsutsieva, O. T. & Gobozova, A. Z. (2013). Sravnitelnyi analiz modelei korporativnoi sotsialnoi otvetstvennosti [Comparative analysis of corporate social responsibility’s models]. Mezhdunarodnyi nauchno-issledovatelskii zhurnal. – International Research Journal, 6 (13), pp. 91-96. [in Russian].
Ivanova, V. A. (2009). Osobennosti formirovaniia modelei korporativnoi sotsialnoi otvetstvennosti v zarubezhnykh stranakh i Rossii [Formation’s features of corporate social responsibility models in foreign countries and Russia]. Chelovek i zakon. – Person and law, 10, pp. 46-50. [in Russian].
Zhukov, A. B. & Kravtsevich, A. I. (2000). Yaponiia 2000: konservatizm i traditsionalizm [Japan 2000: conservatism and traditionalism]. Moskva : «Vostochnaia literatura RAN». [in Russian].
Tarasova, T. V. «Tri kita» yaponskogo marketinga ["Three Pillars" of Japanese marketing]. Retrieved from http://www.mavriz.ru/articles/2003/6/309.html. [in Russian].
Zabota ob ekologii v kompanii Toyota [Taking care of the environment in the Toyota]. Retrieved from https://www.toyota.ru/world-of-toyota/about-company/environment/index.json. [in Russian].
CSR China. Retrieved from http://www.csrchina.net.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).