КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В КРАЇНАХ АЗІЇ

Автор(и)

  • Олександр Володимирович Жмай Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.1(35).113520

Ключові слова:

корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), соціально відповідальний бізнес (СВБ), соціальна (нефінансова) звітність, стейкхолдери, Азія

Анотація

У статті аналізуються різноманітні моделі та підходи до впровадження та реалізації практики корпоративної соціальної відповідальності в країнах Центральної та Східної Азії. Виявляються спільні та специфічні риси в практиці компаній Японії, Китаю, Сінгапуру та Казахстану.

Посилання

Saprykina, M. A., Liashenko, O., Saiensus, M. A. and others. (2011). Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist: modeli ta upravlinska praktyka [Corporate social responsibility: models and management practices]. Kyiv : TOV «Farbovanyi lyst». [in Ukrainian].

Kaifen, B. (2010). Vliianie natsionalnoi kultury na razvitie menedzhmenta (na primere KNR) [The impact of national culture on management development (on the example of China)]. Sankt-Peterburg. [in Russian].

Gabriel D. Donleavy, Kit-Chun Joanna Lam & Simon S. M. (2008). How Does East Meet West in Business-Ethics an introduction to the Special Issue. Journal of Business Ethics, 79, p. 1-8.

CSR in Asia. The real picture. Retrieved from http://www.csr-asia.com.

Tsutsieva, O. T. & Gobozova, A. Z. (2013). Sravnitelnyi analiz modelei korporativnoi sotsialnoi otvetstvennosti [Comparative analysis of corporate social responsibility’s models]. Mezhdunarodnyi nauchno-issledovatelskii zhurnal. – International Research Journal, 6 (13), pp. 91-96. [in Russian].

Ivanova, V. A. (2009). Osobennosti formirovaniia modelei korporativnoi sotsialnoi otvetstvennosti v zarubezhnykh stranakh i Rossii [Formation’s features of corporate social responsibility models in foreign countries and Russia]. Chelovek i zakon. – Person and law, 10, pp. 46-50. [in Russian].

Zhukov, A. B. & Kravtsevich, A. I. (2000). Yaponiia 2000: konservatizm i traditsionalizm [Japan 2000: conservatism and traditionalism]. Moskva : «Vostochnaia literatura RAN». [in Russian].

Tarasova, T. V. «Tri kita» yaponskogo marketinga ["Three Pillars" of Japanese marketing]. Retrieved from http://www.mavriz.ru/articles/2003/6/309.html. [in Russian].

Zabota ob ekologii v kompanii Toyota [Taking care of the environment in the Toyota]. Retrieved from https://www.toyota.ru/world-of-toyota/about-company/environment/index.json. [in Russian].

CSR China. Retrieved from http://www.csrchina.net.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-02

Як цитувати

Жмай, О. В. (2017). КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В КРАЇНАХ АЗІЇ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 16(1(35), 220–235. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.1(35).113520

Номер

Розділ

Статті