Формування механізму управління результатами діяльності торговельного підприємства

Автор(и)

  • Ольга Валеріївна Побережець Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.2(36).115192

Ключові слова:

механізм, результати діяльності, торговельне підприємство, система управління, фінансові результати, економічні результати, екологічні результати, соціальні результати, сукупний дохід

Анотація

У статті розглядаються питання, щодо формування механізму управління  результатами діяльності торговельного підприємства. Досліджено структура управління результатами діяльності торговельного підприємства з використанням сегментної складової. Сформовано механізм управління результатами діяльності торговельного підприємства. Визначені основні задачі системи управління результатами діяльності торговельного підприємства. В залежності від структури результатів діяльності торговельного підприємства запропоновано систему цільових показників, за допомогою яких можливо максимізувати ефективність системи управління результатами діяльності торговельного підприємства в рамках відповідного механізму управління.

Посилання

Poberezhets, O. V. (2016). Teoretyko-metodolohicnhi ta praktychni zasady doslidzhennia systemy upravlinnia rezultatamy diialnosti promyslovoho pidpryemstva : monohrafiia [Theoretical, methodological and practical basis of research administrative system of results of activity of industrial enerprise]. Kherson : Hryn, D. S. [in Ukrainian].

Maslennikov, Ye. I. (2015). Metodolohichni ta praktychni zasady doslidzhennia systemy upravlinnia finansovoiu stiikistiu promyslovoho pidpryiemstva [Methodological and practical bases of research of enterprise’s business solvency management system]. Odesa : Pres-kurier. [in Ukrainian]. [in Ukrainian].

Maslennikov, Ye. I. (2016). Innovatsiina ekonomika : teoretychni ta praktychni aspekty [Innovation economy : theoretical and practical bases]. Kherson : Hryn D. S. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-11-14

Як цитувати

Побережець, О. В. (2017). Формування механізму управління результатами діяльності торговельного підприємства. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 16(2(36), 70–88. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2017.2(36).115192

Номер

Розділ

Статті