ФАКТОРИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ПОДОЛАННЯ НАСЛІДКІВ ПАНДЕМІЇ 2020 РОКУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.1(47).227018Ключові слова:
туристична галузь, фактори розвитку, критерії впливу, туристичний потенціалАнотація
У статті зроблено спробу систематизувати ключові фактори розвитку вітчизняної туристичної галузі. Визначено вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на зростання, або навпаки, скорочення обсягів туристичного ринку. Розглянуто чинники, що в найбільшій мірі впливають на сучасний стан міжнародного та національного туризму. А також, окреслено фактори, що сприяють подоланню існуючих кризових явищ у галузі.
Посилання
Жукова М. А. Индустрия туризма: менеджмент организаций. Москва : Финансы и статистика, 2006. 200 с.
Азарян О. М., Жукова Н. Л. Ринок туристичних послуг: моніторинг і розвиток комплексу маркетингу : монографія. Донецьк : Вид-во ДонМУ, 2002. 241 с.
Борущак М. Проблеми формування стратегії розвитку туристичних регіонів: монографія. Львів : ІРД НАН України, 2006. 288 с.
Герасимчук З., Глядіна М. Регіональна політика розвитку рекреаційної сфери: механізми формування та реалізації: монографія. Луцьк : Надстир’я, 2006. 161с.
Ткаченко Т. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія. 2-ге вид., випр. та доп. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. 463 с.
Цьохла С. Ю. Систематизація факторів розвитку туристичної індустрії. Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Том 22(61). 2009. № 2. С. 373-380.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.