Цифрові суспільні блага як основа досягнення цілей сталого розвитку держави
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.2(48).243684Ключові слова:
цифрове суспільне благо, цілі сталого розвитку ООН, освіта, наука, стейкхолдери, Індустрія 4.0, віртуальна реальністьАнотація
Дослідження присвячено визначенню місця та ролі цифрового суспільного блага у державному регулювання економіки. Виявлено актуальний стан наявності цифрових суспільних благ в науці та освіті відповідно до реєстру публічних благ ООН. Встановлені форми надання освітньо-наукових благ через віртуальні навчальні фабрики. Зафіксовано перспективні методи освіти в умовах впливу четвертої промислової революції. Встановлено, що фінансування суспільних благ потребує гібридних форм управління та розвитку із залученням державного та приватного капіталу.
Посилання
Проєкт ERASMUS+ «Посилення ролі ЗВО у промисловій трансформації до парадигми «Індустрія 4.0» у Грузії та Україні». URL: http://www.hein4.net (дата звернення: 21.01.2021).
Цілі сталого розвитку – Офіційний сайт ПРООН в Україні. URL: https://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home/sustainable-development-goals.html (дата звернення: 21.01.2021).
Baena F., Guarin A., Mora J., Sauza J., Retat S. Learning Factory: The Path to Industry 4.0. Procedia Manufacturing. 2017. Vol. 9. Pp. 73-80. doi: https://doi.org/10.1016/j.promfg.2017.04.022.
Boosting Virtual Reality Learning within Higher Business Management Education. URL: www.vrinsight.org (дата звернення: 21.01.2021).
Digital Public Goods Definition – Офіційний сайт Digital Public Goods Alliance. URL: https://digitalpublicgoods.net/registry/ (дата звернення: 21.01.2021).
Eberhard A., Metternich J., Tisch M., Chryssolouris G., Sihn W., ElMaraghy H., Hummel V., Ranz F. Learning Factories for Research, Education, and Training. Procedia CIRP. 2015. Vol. 32. Pp. 1-6. doi: https://doi.org/10.1016/j.procir.2015.02.187.2015.
Sackey S. M., Bester A., Adams D. Industry 4.0 Learning Factory Didactic Design Parameters for Industrial Engineering Education in South Africa. South Africa Journal for Industrial Engineering. 2017. Vol. 28. No. 1. Pp. 114-124.
Tisch M., Hertle C., Abele E., Metternich J., Tenberg R. Learning factory design: a competency-oriented approach integrating three design levels. International Journal of Computer Integrated Manufacturing. 2015. Pp. 1-21.
Yin Y., Dong Y., Wang K., Wang D., Jones B.F. Science as a Public Good: Public Use and Funding of Science. 2021. April. URL: https://www.researchgate.net/ publication/351298734_Science_as_a_Public_Good_Public_Use_and_Funding_of_Science/citations (дата звернення: 21.01.2021).
Yoshino R. T., Pinto M. M. A., Pontes J., Treinta F. T., Justo J. F., Santos M. M. D. Educational Test Bed 4.0: a teaching tool for Industry 4.0. European Journal of Engineering Education. 2020. Vol. 45. No. 6. Pp. 1002-1023. doi: 10.1080/03043797.2020.1832966.2020.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).