Аналіз впливу освітнього середовища на формування навчальної та професійної мотивації здобувачів вищої освіти медичних університетів
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.3(49).265750Ключові слова:
навчальна та професійна мотивація, здобувачі вищої освіти, медичний університет, освітнє середовищеАнотація
У статті здійснено аналіз мотиваційних причин успішного навчання здобувачів вищої освіти медичного університету, ступеня усвідомлення ними майбутньої професійної діяльності, переваг та недоліків обраної професії. Дослідження було здійснено з метою вивчення трансформації мотиваційних установок та цінностей здобувачів 5–6 курсів медичного університету під впливом освітнього середовища. Використовувалися результати анкетування 450 респондентів за самостійно розробленою анкетою з питаннями напівзакритого типу.
Посилання
Гетман Н. А., Котенко Е. Н., Усачева Е. В. Подготовка преподавателя медицинского вуза к оцениванию результатов освоения федерального государственного образовательного стандарта. Современные наукоемкие технологии. 2015. № 5. С. 53–57.
Гиппократ Афоризмы / пер. с древнегреч. В. И. Руднева. Москва : Эксмо, 2008. 397 с
Кваліфікаційні вимоги до медичних працівників як суб’єктів трудового права. Медосвіта. URL: http://medosvita.info/2021/04/24/ (дата доступу 15.11.2021)
Мушников Д. Л., Свечина А. В., Груздева А. А., Козлов В. А. Профессиональная и деонтологическая компетентность медицинского персонала. Электрон. науч.-образоват. вестн. «Здоровье и образование в XXI веке». 2017. Т. 19, № 1. С. 25–31.
Кулюткин Ю., Тарасов С. Образовательная среда и развитие личности. Новые знания. 2001. № 1. С. 6–7.
Остапенко Л. М. Освітнє середовище як впливовий чинник успішної самореалізації здобувача освіти. Матеріали Міжвузівської науково-практичної конференції «Формування сучасного освітнього середовища: теорія і практика». Зб. наук. пр. / Редкол.: Н.В. Ільченко (голова) та ін. Ірпінь, 2020. 100 с. C. 13-15.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).