Маркетингові дослідження конкурентної розвідки підприємницької діяльності
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.3(49).265753Ключові слова:
конкурентна розвідка, маркетинг, крауд-маркетинг, аутсорсинг, кон'юнктура ринку, ключові показники ефективності (КРІ)Анотація
У статті розглядаються питання маркетингових досліджень конкурентної розвідки бізнесу. Метою є досягнення, які у організації конкурентної розвідки для підприємства. Мета конкурентної розвідки полягає як у отриманні інформації про інші підприємства, так і правильному її використанні та здійсненні зворотного зв'язку між досягнутими результатами та зміною подальшої діяльності підприємства. Конкурентна розвідка – це частина діяльності маркетингу. Маркетолог спільно з керівником компанії або менеджером приймають ефективні рішення на основі результатів цієї діяльності для компанії. Бізнес-розвідка як рівень тактичного управління взаємопов'язана зі стратегічним управлінням: корпоративною розвідкою. Необхідно створити державну систему інформаційної безпеки.
Посилання
Артеменко Л. П., Слободянюк Н. В. Процес застосування конкурентної розвідки на підприємстві. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи». 2021. С. 38-40.
Горбаль Н.І., Смерека Л.В., Микитин О.З. Конкурентна розвідка: сутність, значення, перспективи розвитку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. Вип. 2, 2019. С. 53-60.
Городов О.А. Інформація як об'єкт цивільних прав. Правознавство. 2001. № 5. С. 73-74.
Кэлоф Дж., Смит Дж. Форсайт, конкурентная разведка и бизнес-аналитика - инструменты повышения эффективности отраслевых программ. Форсайт. 2015. Т. 9, № 1. С. 68–81.
Москаленко Н. О., Леонова Ю. О. Теоретичні підходи до конкурентної розвідки та особливості її аналітичного забезпечення. Проблеми економіки. №2 (36). 2018. С 228-234.
Sadchenko О.V. Convergence of Neuromarketing Technologies in Modern Conditions of Economic Development (Конвергенція нейромаркетингових технологій в сучасних умовах розвитку економіки). Механізм регулювання економіки. 2021. № 3. С. 97-107.
Sadchenko O.V. Theoretical foundations of environmental marketing management // MIND JOURNAL, 2018, № 6. (13 с.) URL: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html
Сідак В.С., В.С.Степанков З історії української розвідки та контррозвідки. Нариси. [2. вид.]. К. : Ін-т СБ України, 1995. 201 с.
Ткачук Т. Ю. Визначення оптимальної моделі конкурентної розвідки у контексті забезпечення інформаційної безпеки підприємства. Науково-практичний журнал «Інформаційна безпека людини, суспільства, держави». № 2. 2012 р. С. 88-99.
Черкашина М. В., Науменко М. О. Конкурентна розвідка та консолідація маркетингової інформації в системі менеджменту інтегрованих корпоративних структур. Бізнес Інформ. 2013. № 8. С. 357–361.
Які показники порівнювати під час проведення бенчмаркінгу. URL: https://delprof.ru/press-center/experts-pubs/kakie-pokazateli-sravnivat-pri-provedenii-benchmarkinga/
Competitive Intelligence Defined & Explained. URL: https://www.cipher-sys.com/competitive-intelligence (the date of application: 21.03.2021).
Miller J. Millenium Intelligence; Understanding and Conducting Competative Intelligence in the Digital Age, Business Intelligence Braintrust, 2000. 469 р.
State of Competitive Intelligence Report. 2019. URL: https://www.masstlc.org/2019-state-of-competitive-intelligence-report/ (the date of application 21.03.2021
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.