Маркетингові дослідження конкурентної розвідки підприємницької діяльності

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.3(49).265753

Ключові слова:

конкурентна розвідка, маркетинг, крауд-маркетинг, аутсорсинг, кон'юнктура ринку, ключові показники ефективності (КРІ)

Анотація

У статті розглядаються питання маркетингових досліджень конкурентної розвідки бізнесу. Метою є досягнення, які у організації конкурентної розвідки для підприємства. Мета конкурентної розвідки полягає як у отриманні інформації про інші підприємства, так і правильному її використанні та здійсненні зворотного зв'язку між досягнутими результатами та зміною подальшої діяльності підприємства. Конкурентна розвідка – це частина діяльності маркетингу. Маркетолог спільно з керівником компанії або менеджером приймають ефективні рішення на основі результатів цієї діяльності для компанії. Бізнес-розвідка як рівень тактичного управління взаємопов'язана зі стратегічним управлінням: корпоративною розвідкою. Необхідно створити державну систему інформаційної безпеки.

Біографія автора

О. В. Садченко, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

доктор економічних наук, професор

завідувач кафедри маркетингу та бізнес-адміністрування

Посилання

Артеменко Л. П., Слободянюк Н. В. Процес застосування конкурентної розвідки на підприємстві. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи». 2021. С. 38-40.

Горбаль Н.І., Смерека Л.В., Микитин О.З. Конкурентна розвідка: сутність, значення, перспективи розвитку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. Вип. 2, 2019. С. 53-60.

Городов О.А. Інформація як об'єкт цивільних прав. Правознавство. 2001. № 5. С. 73-74.

Кэлоф Дж., Смит Дж. Форсайт, конкурентная разведка и бизнес-аналитика - инструменты повышения эффективности отраслевых программ. Форсайт. 2015. Т. 9, № 1. С. 68–81.

Москаленко Н. О., Леонова Ю. О. Теоретичні підходи до конкурентної розвідки та особливості її аналітичного забезпечення. Проблеми економіки. №2 (36). 2018. С 228-234.

Sadchenko О.V. Convergence of Neuromarketing Technologies in Modern Conditions of Economic Development (Конвергенція нейромаркетингових технологій в сучасних умовах розвитку економіки). Механізм регулювання економіки. 2021. № 3. С. 97-107.

Sadchenko O.V. Theoretical foundations of environmental marketing management // MIND JOURNAL, 2018, № 6. (13 с.) URL: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html

Сідак В.С., В.С.Степанков З історії української розвідки та контррозвідки. Нариси. [2. вид.]. К. : Ін-т СБ України, 1995. 201 с.

Ткачук Т. Ю. Визначення оптимальної моделі конкурентної розвідки у контексті забезпечення інформаційної безпеки підприємства. Науково-практичний журнал «Інформаційна безпека людини, суспільства, держави». № 2. 2012 р. С. 88-99.

Черкашина М. В., Науменко М. О. Конкурентна розвідка та консолідація маркетингової інформації в системі менеджменту інтегрованих корпоративних структур. Бізнес Інформ. 2013. № 8. С. 357–361.

Які показники порівнювати під час проведення бенчмаркінгу. URL: https://delprof.ru/press-center/experts-pubs/kakie-pokazateli-sravnivat-pri-provedenii-benchmarkinga/

Competitive Intelligence Defined & Explained. URL: https://www.cipher-sys.com/competitive-intelligence (the date of application: 21.03.2021).

Miller J. Millenium Intelligence; Understanding and Conducting Competative Intelligence in the Digital Age, Business Intelligence Braintrust, 2000. 469 р.

State of Competitive Intelligence Report. 2019. URL: https://www.masstlc.org/2019-state-of-competitive-intelligence-report/ (the date of application 21.03.2021

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-26