Маркетингові дослідження конкурентної розвідки підприємницької діяльності
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2021.3(49).265753Ключові слова:
конкурентна розвідка, маркетинг, крауд-маркетинг, аутсорсинг, кон'юнктура ринку, ключові показники ефективності (КРІ)Анотація
У статті розглядаються питання маркетингових досліджень конкурентної розвідки бізнесу. Метою є досягнення, які у організації конкурентної розвідки для підприємства. Мета конкурентної розвідки полягає як у отриманні інформації про інші підприємства, так і правильному її використанні та здійсненні зворотного зв'язку між досягнутими результатами та зміною подальшої діяльності підприємства. Конкурентна розвідка – це частина діяльності маркетингу. Маркетолог спільно з керівником компанії або менеджером приймають ефективні рішення на основі результатів цієї діяльності для компанії. Бізнес-розвідка як рівень тактичного управління взаємопов'язана зі стратегічним управлінням: корпоративною розвідкою. Необхідно створити державну систему інформаційної безпеки.
Посилання
Артеменко Л. П., Слободянюк Н. В. Процес застосування конкурентної розвідки на підприємстві. ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи». 2021. С. 38-40.
Горбаль Н.І., Смерека Л.В., Микитин О.З. Конкурентна розвідка: сутність, значення, перспективи розвитку. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. Вип. 2, 2019. С. 53-60.
Городов О.А. Інформація як об'єкт цивільних прав. Правознавство. 2001. № 5. С. 73-74.
Кэлоф Дж., Смит Дж. Форсайт, конкурентная разведка и бизнес-аналитика - инструменты повышения эффективности отраслевых программ. Форсайт. 2015. Т. 9, № 1. С. 68–81.
Москаленко Н. О., Леонова Ю. О. Теоретичні підходи до конкурентної розвідки та особливості її аналітичного забезпечення. Проблеми економіки. №2 (36). 2018. С 228-234.
Sadchenko О.V. Convergence of Neuromarketing Technologies in Modern Conditions of Economic Development (Конвергенція нейромаркетингових технологій в сучасних умовах розвитку економіки). Механізм регулювання економіки. 2021. № 3. С. 97-107.
Sadchenko O.V. Theoretical foundations of environmental marketing management // MIND JOURNAL, 2018, № 6. (13 с.) URL: https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html
Сідак В.С., В.С.Степанков З історії української розвідки та контррозвідки. Нариси. [2. вид.]. К. : Ін-т СБ України, 1995. 201 с.
Ткачук Т. Ю. Визначення оптимальної моделі конкурентної розвідки у контексті забезпечення інформаційної безпеки підприємства. Науково-практичний журнал «Інформаційна безпека людини, суспільства, держави». № 2. 2012 р. С. 88-99.
Черкашина М. В., Науменко М. О. Конкурентна розвідка та консолідація маркетингової інформації в системі менеджменту інтегрованих корпоративних структур. Бізнес Інформ. 2013. № 8. С. 357–361.
Які показники порівнювати під час проведення бенчмаркінгу. URL: https://delprof.ru/press-center/experts-pubs/kakie-pokazateli-sravnivat-pri-provedenii-benchmarkinga/
Competitive Intelligence Defined & Explained. URL: https://www.cipher-sys.com/competitive-intelligence (the date of application: 21.03.2021).
Miller J. Millenium Intelligence; Understanding and Conducting Competative Intelligence in the Digital Age, Business Intelligence Braintrust, 2000. 469 р.
State of Competitive Intelligence Report. 2019. URL: https://www.masstlc.org/2019-state-of-competitive-intelligence-report/ (the date of application 21.03.2021
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).