ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОНОМІКИ ДЕРЖАВИ З УРАХУВАННЯМ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ

Автор(и)

  • О. В. Садченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна
  • К. О. Литвиненко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна
  • І. В. Гайворонська Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2022.1(50).270396

Ключові слова:

етнонаціональні особливості, ефективність, економіка держави, інноваційний маркетинг, збереження біорізноманіття

Анотація

У статті розглядаються питання підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей. Метою є досягнення сталого розвитку суспільства, використовуючи традиційне природокористування. Зміст, форми та методи управління традиційним природокористуванням визначаються історичними умовами економічного, соціо-екологічного та культурно-національного розвитку суспільства, особливостями правової культури народу, формою державного устрою. Виділено шість різних концепцій маркетингу, кожна з яких стосується проблеми впровадження традиційних форм природокористування в Україні. Традиційні форми господарювання є в основному екстенсивними та трудомісткими, що потребує використання спеціальних маркетингових механізмів для їх впровадження та підтримки.

Посилання

Postanova Kabinetu Ministriv Ukrayiny No. 695 Derzhavna Stratehiya rehionalʹnoho rozvytku na 2021-2027 roky [Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 695 State Strategy for Regional Development for 2021-2027]. (August 5th, 2020). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/695-2020-%D0%BF#Text [in Ukrainian].

Movchan, Ya. I. (Eds.) (2003). Zberezhennia bioriznomanittia Ukrayiny (druha natsionalna dopovid) [Conservation of biodiversity of Ukraine (second national report)]. Kyiv: Himgest. [in Ukrainian].

Lytvynenko, K. O. (2018). Societal view on multinational corporations. MIND Journal. Bielsko-Biała: Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Retrieved from https://mindjournal.wseh.pl/sites/default/files/article/02-19/societal_view_on_multinational_corporations.pdf

Lytvynenko, K. O. (2021). Kross-kulturalnyi pidkhid v upravlinni hlobalnym biznesom [Cross-cultural approach in global business management]. Materialy III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi onlain - konferentsii «Aktualni problemy, priorytetni napriamky ta stratehii rozvytku Ukrainy» [Abstracts of the III International Scientific and Practical Online Conference "Aktualʹni problemy, priorytetni napryamky ta stratehiyi rozvytku Ukrayiny] (pp. 837–842). [in Ukrainian].

Sadchenko, O. V. (2018) Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND Journal, (6). Retrieved from https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html

Tkach, V., Pavlenchyk, A., Sadchenko, O., Nikola, S., Drozdova, V. & Davydenko, I. (2019). Modelling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methods. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), 8(2), 744–747.

Sadchenko, Ye. V. (2002). Printsipy i kontseptsii ekologicheskogo marketinga: monografiya [Principles and concepts of ecological marketing: monograph]. Odesa: Astroprint. [in Russian].

Sadchenko, O. (2018). O socjetalnym systemie innowacyjnego rozwoju społeczeństwa [About the societal system of innovative development of society]. In: Innowacje w gospodarce, przedsiębiorstwie i społeczeństwie: monograph [Innovation in the economy, enterprise and society: monograph] (scientific editing: Zbigniew Malara, Jan Skonieczny, pp. 87–95). Wroclaw, Wroclaw Polytechnic Institute. [in Polish].

Sadchenko, O. V. (2003). Sotsialno-ekonomichni aspekty vprovadzhennya tradytsiynykh form pryrodokorystuvannya v Ukrayini [Conservation of biodiversity: traditions and modernity] (pp. 25–42). Kyiv: Himgest. [in Ukrainian].

Passent, Tantawi, Nicholas, O’Shaughnessy, Khaled, Gad, Mohamed, Abdel, & Ragheb, Salam. (2009). Green Consciousness of Consumers in a Developing Country: A Study of Egyptian Consumers. Contemporary Management Research, 5(1), 29–50.

Furdychko, O. I. (2014). Ekolohichni osnovy zbalansovanoho rozvytku ahrosfery v konteksti yevrointehratsiyi Ukrayiny: monohrafiia [Ecological bases of balanced development of agrosphere in the context of European integration of Ukraine: monograph]. Kyiv: DIA. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-02-27

Як цитувати

Садченко, О. В., Литвиненко, К. О., & Гайворонська, І. В. (2023). ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОНОМІКИ ДЕРЖАВИ З УРАХУВАННЯМ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 21(1(50), 120–135. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2022.1(50).270396

Номер

Розділ

Статті