ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОНОМІКИ ДЕРЖАВИ З УРАХУВАННЯМ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2022.1(50).270396Ключові слова:
етнонаціональні особливості, ефективність, економіка держави, інноваційний маркетинг, збереження біорізноманіттяАнотація
У статті розглядаються питання підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей. Метою є досягнення сталого розвитку суспільства, використовуючи традиційне природокористування. Зміст, форми та методи управління традиційним природокористуванням визначаються історичними умовами економічного, соціо-екологічного та культурно-національного розвитку суспільства, особливостями правової культури народу, формою державного устрою. Виділено шість різних концепцій маркетингу, кожна з яких стосується проблеми впровадження традиційних форм природокористування в Україні. Традиційні форми господарювання є в основному екстенсивними та трудомісткими, що потребує використання спеціальних маркетингових механізмів для їх впровадження та підтримки.
Посилання
Postanova Kabinetu Ministriv Ukrayiny No. 695 Derzhavna Stratehiya rehionalʹnoho rozvytku na 2021-2027 roky [Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 695 State Strategy for Regional Development for 2021-2027]. (August 5th, 2020). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/695-2020-%D0%BF#Text [in Ukrainian].
Movchan, Ya. I. (Eds.) (2003). Zberezhennia bioriznomanittia Ukrayiny (druha natsionalna dopovid) [Conservation of biodiversity of Ukraine (second national report)]. Kyiv: Himgest. [in Ukrainian].
Lytvynenko, K. O. (2018). Societal view on multinational corporations. MIND Journal. Bielsko-Biała: Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Retrieved from https://mindjournal.wseh.pl/sites/default/files/article/02-19/societal_view_on_multinational_corporations.pdf
Lytvynenko, K. O. (2021). Kross-kulturalnyi pidkhid v upravlinni hlobalnym biznesom [Cross-cultural approach in global business management]. Materialy III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi onlain - konferentsii «Aktualni problemy, priorytetni napriamky ta stratehii rozvytku Ukrainy» [Abstracts of the III International Scientific and Practical Online Conference "Aktualʹni problemy, priorytetni napryamky ta stratehiyi rozvytku Ukrayiny] (pp. 837–842). [in Ukrainian].
Sadchenko, O. V. (2018) Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND Journal, (6). Retrieved from https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html
Tkach, V., Pavlenchyk, A., Sadchenko, O., Nikola, S., Drozdova, V. & Davydenko, I. (2019). Modelling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methods. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), 8(2), 744–747.
Sadchenko, Ye. V. (2002). Printsipy i kontseptsii ekologicheskogo marketinga: monografiya [Principles and concepts of ecological marketing: monograph]. Odesa: Astroprint. [in Russian].
Sadchenko, O. (2018). O socjetalnym systemie innowacyjnego rozwoju społeczeństwa [About the societal system of innovative development of society]. In: Innowacje w gospodarce, przedsiębiorstwie i społeczeństwie: monograph [Innovation in the economy, enterprise and society: monograph] (scientific editing: Zbigniew Malara, Jan Skonieczny, pp. 87–95). Wroclaw, Wroclaw Polytechnic Institute. [in Polish].
Sadchenko, O. V. (2003). Sotsialno-ekonomichni aspekty vprovadzhennya tradytsiynykh form pryrodokorystuvannya v Ukrayini [Conservation of biodiversity: traditions and modernity] (pp. 25–42). Kyiv: Himgest. [in Ukrainian].
Passent, Tantawi, Nicholas, O’Shaughnessy, Khaled, Gad, Mohamed, Abdel, & Ragheb, Salam. (2009). Green Consciousness of Consumers in a Developing Country: A Study of Egyptian Consumers. Contemporary Management Research, 5(1), 29–50.
Furdychko, O. I. (2014). Ekolohichni osnovy zbalansovanoho rozvytku ahrosfery v konteksti yevrointehratsiyi Ukrayiny: monohrafiia [Ecological bases of balanced development of agrosphere in the context of European integration of Ukraine: monograph]. Kyiv: DIA. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.