ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКОНОМІКИ ДЕРЖАВИ З УРАХУВАННЯМ ЕТНОНАЦІОНАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2022.1(50).270396Ключові слова:
етнонаціональні особливості, ефективність, економіка держави, інноваційний маркетинг, збереження біорізноманіттяАнотація
У статті розглядаються питання підвищення ефективності економіки держави з урахуванням етнонаціональних особливостей. Метою є досягнення сталого розвитку суспільства, використовуючи традиційне природокористування. Зміст, форми та методи управління традиційним природокористуванням визначаються історичними умовами економічного, соціо-екологічного та культурно-національного розвитку суспільства, особливостями правової культури народу, формою державного устрою. Виділено шість різних концепцій маркетингу, кожна з яких стосується проблеми впровадження традиційних форм природокористування в Україні. Традиційні форми господарювання є в основному екстенсивними та трудомісткими, що потребує використання спеціальних маркетингових механізмів для їх впровадження та підтримки.
Посилання
Postanova Kabinetu Ministriv Ukrayiny No. 695 Derzhavna Stratehiya rehionalʹnoho rozvytku na 2021-2027 roky [Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 695 State Strategy for Regional Development for 2021-2027]. (August 5th, 2020). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/695-2020-%D0%BF#Text [in Ukrainian].
Movchan, Ya. I. (Eds.) (2003). Zberezhennia bioriznomanittia Ukrayiny (druha natsionalna dopovid) [Conservation of biodiversity of Ukraine (second national report)]. Kyiv: Himgest. [in Ukrainian].
Lytvynenko, K. O. (2018). Societal view on multinational corporations. MIND Journal. Bielsko-Biała: Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Retrieved from https://mindjournal.wseh.pl/sites/default/files/article/02-19/societal_view_on_multinational_corporations.pdf
Lytvynenko, K. O. (2021). Kross-kulturalnyi pidkhid v upravlinni hlobalnym biznesom [Cross-cultural approach in global business management]. Materialy III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi onlain - konferentsii «Aktualni problemy, priorytetni napriamky ta stratehii rozvytku Ukrainy» [Abstracts of the III International Scientific and Practical Online Conference "Aktualʹni problemy, priorytetni napryamky ta stratehiyi rozvytku Ukrayiny] (pp. 837–842). [in Ukrainian].
Sadchenko, O. V. (2018) Theoretical foundations of environmental marketing management. MIND Journal, (6). Retrieved from https://mindjournal.wseh.pl/ru/articles/nomer-62018.html
Tkach, V., Pavlenchyk, A., Sadchenko, O., Nikola, S., Drozdova, V. & Davydenko, I. (2019). Modelling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training Methods. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), 8(2), 744–747.
Sadchenko, Ye. V. (2002). Printsipy i kontseptsii ekologicheskogo marketinga: monografiya [Principles and concepts of ecological marketing: monograph]. Odesa: Astroprint. [in Russian].
Sadchenko, O. (2018). O socjetalnym systemie innowacyjnego rozwoju społeczeństwa [About the societal system of innovative development of society]. In: Innowacje w gospodarce, przedsiębiorstwie i społeczeństwie: monograph [Innovation in the economy, enterprise and society: monograph] (scientific editing: Zbigniew Malara, Jan Skonieczny, pp. 87–95). Wroclaw, Wroclaw Polytechnic Institute. [in Polish].
Sadchenko, O. V. (2003). Sotsialno-ekonomichni aspekty vprovadzhennya tradytsiynykh form pryrodokorystuvannya v Ukrayini [Conservation of biodiversity: traditions and modernity] (pp. 25–42). Kyiv: Himgest. [in Ukrainian].
Passent, Tantawi, Nicholas, O’Shaughnessy, Khaled, Gad, Mohamed, Abdel, & Ragheb, Salam. (2009). Green Consciousness of Consumers in a Developing Country: A Study of Egyptian Consumers. Contemporary Management Research, 5(1), 29–50.
Furdychko, O. I. (2014). Ekolohichni osnovy zbalansovanoho rozvytku ahrosfery v konteksti yevrointehratsiyi Ukrayiny: monohrafiia [Ecological bases of balanced development of agrosphere in the context of European integration of Ukraine: monograph]. Kyiv: DIA. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).