СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ ТА ВИКЛИКИ У МОРСЬКІЙ ТОРГІВЛІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2022.1(50).270415Ключові слова:
інтеграція, ринок морської торгівлі, ефективність, стійкість, судноплавні компаніїАнотація
Вивчення можливостей у галузі морської торгівлі підкреслює важливість ефективних стратегій інтеграції та управління ризиками. Водночас підкреслюється важливість розмежування проблем, що виникають через галузеві особливості розвитку морського транспорту, і тих, які викликані зовнішніми характеристиками ринку морської торгівлі.
У статті наголошується на значенні інтеграційних стратегій та ефективного позиціонування в оптимізації використання потенційних та мінімізації ризиків і загроз. Це підкреслює негативні наслідки, які виникають через ігнорування інтеграційних відносин, що призводить до додаткових втрат і підвищеного ризику.
Звернуто увагу на важливість періодичного перегляду тенденцій та активного реагування на очікувані негативні ситуації з метою оптимізації відносин на основі критеріїв синергії. Це, у свою чергу, підкреслює роль судноплавних альянсів у контейнерному сегменті ринку морської торгівлі як прикладів операційних структур, які виявляють готовність адаптувати та оптимізувати відносини.
Завдяки останнім дослідженням і публікаціям стало зручніше правильно визначити конкретні обмеження та вимоги на світовому ринку морської торгівлі. Він включає обговорення розміру попиту, структури вантажопотоку та напрямку вирішальних факторів, що впливають на вимоги до місткості флоту. Також досліджується формування зовнішніх обмежень, включаючи екологічні стандарти, з акцентом на стратегії інтеграції, які є необхідними для розвитку флоту та вантажних терміналів.
Крім того, у статті розглядаються проблеми інтеграції бізнесу в умовах глобалізації з урахуванням зростання ролі бізнес-структур у міжнародній торгівлі та значення морського транспорту в сприянні інтеграційним відносинам між різними структурами.
Посилання
Filippov V. Yu. (2020). System-integrated management of business development according to the imperatives of sustainable development in information and innovation economics (489 p.). Schweinfurt: Time Realities Scientific Group UG (haftungsbeschränkt).
Griffiths, A., & Wall, S. (2018). Economics for Business and Management (520 p.). Pearson Education Limited.
Kolegaiev M., Primacev N., & Kolegaiev I. (2020). Systematic efficiency of global merchant shipping power safety. Transport means. Proceeding of the International Conference (September, 2020, pp. 757–761).
Mortimer, P., Ribeiro, J., Kula, P., Balik, S., & Mistodie O. (2014). Design of integrated and co-ordinated multimodal transport systems. North Sea. Mediterranean Corridor. Transport Problems, 9, spec. ed., 71–88.
Niven, P. R. (2014). The Balanced Scorecard: Step-by-Step Maximizing Performance and Maintaining Results (3rd ed., 382 p.). John Wiley & Sons.
Porter, M. (2019). Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Competitors (416 p.). Free Press.
Porter, M. E. (2021). On competition (501 p.). Harvard Business Review Press.
Primachev N. T., & Golubkova I. A. (2018). Innovative Development of the Economy: Global Trends and National Features. Alekandras Stulginskis University. Kaunas, Lithuania, 3(1), 46–54.
Pugel, T. A. (2016). International Economics (800 p.). McGraw-Hill Education.
Review of Maritime Transport. (2021). Report by the UNCTAD (195 p.). New York and Geneve: UN.
Sachs, J. D., & Larrain, B. (2018). Macroeconomics in the global economy (592 p.). Harvard University Press.
Samuelson, P. A., & Nordhaus, W. D. (2010). Economics (880 p.). Tata McGraw-Hill Education.
Senko O. V. (2019). Organizational and economic mechanism of parametric management of maritime transport industry (359 p.). Chernigov: ChNTU.
Prymachov N. T., Klimek H. (Eds.) (2014). The problems of sustainable development of the global maritime transport industry’s subsystems (318 p.). Kherson: UGIT i HM.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.