DEVREL СТРАТЕГІЯ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ В КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГУ ЄВАНГЕЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.2(54).297359

Ключові слова:

DevRel-менеджмент, відносини з девелоперами, мережевий ефект, досвід девелопера, маркетинг євангелізації, DevRel1st, DevRel , управління маркетингом, управління відносинами з клієнтами

Анотація

У статті представлено модель DevRel стратегії для встановлення стійких відносин між брендом і споживачами, які відіграють роль маркетингових євангелістів. Ставлення до споживачів бренду як до девелоперів і творців інформаційного продукту дозволяє бренду отримати вигоду від мережевих ефектів. Це описується як якісно, так і кількісно на основі законів Сарнова, Меткалфа та Ріда. Ефект мережі бренду та креативність споживачів разом утворюють багатосторонню платформу, яка служить екосистемою для подальших відносин між брендом, споживачами, які відіграють роль девелоперів, і суспільством. Роль бренду в цій моделі представлена в одночасному форсуванні п'яти процесів, які дозволяють підтримувати сформовану екосистему в стані функціонування. У статті також описані дві концепції DevRel: Dev1st і Dev+, які можуть бути актуальними для компаній на ринках B2D, B2B, B2C. Надано рекомендації щодо управління впровадженням DevRel-концепції.

Посилання

Sharma, R. (2021, November 23). Twilio - Intentionally Clever or Accidentally Genius? Complexity is overrated. https://ramansharma.substack.com/p/twilio-intentionally-clever-or-accidentally/

Revell, M. (2020, August 14). What is developer relations? DeveloperRelations.COM. https://developerrelations.com/what-is-developer-relations/

Lewko, C., & Parton J. (2021). Developer Relations. Berkeley, CA: Apress.

Cambridge University Press. (n. d.). Developer. In Cambridge Dictionary. https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/developer

Shapiro, C. (2022). El dominio de la informacion: una guia estratégica para la economía de la red. Barcelona: Antoni Bosch.

Kovarik, B. (2015). Revolutions in Communication: Media History from Gutenberg to the Digital Age. Bloomsbury Publishing USA.

Peterson, T. (2019, April 23). Bitcoin Spreads Like a Virus. Social Science Research Network (SSRN). https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3356098

Chaikovska, М., & Shkeda, O. (2021). Reengineering Brand Communication with the Consumer by Integrating Pop Cultural Influencer Marketing Tools Into Traditional Marketing Components. Marketing and Digital Technologies, 5(3), 63–71.

Shkeda, O. (2020). Influencer marketing as an alternative strategy for growth hacking. Materials of the 75th reporting scientific conference of the teaching staff and scientific workers of the Faculty of Economics and Law of Odesa I. I. Mechnikov National University, November 25-27, 2020, Odesa (pp. 171-174). Odesa: Phoenix.

Odlyzko, A., Briscoe B., & Tilly, B. (2006, July 01). Metcalfe's Law is Wrong. IEEE Spectrum for the Technology Insider. https://spectrum.ieee.org/u/andrew-odlyzko#toggle-gdpr/

McConnell, B., & Huba, J. (2002). Creating Customer Evangelists. Dearborn Trade USA.

Lucas-Conwell, F. (2006, December 4). Technology Evangelists: A Leadership Survey. SDForum Conference on “Technology Leadership and Evangelism in the Participation Age”, December 4, 2006, Growth Resources, Inc. https://www.gri.co/pub/res/pdf/TechEvangelist.pdf

Alstyne, M., Parker, G., & Choudary, S. (2016, March 31). 6 Reasons Platforms Fail. Harvard Business Review. https://hbr.org/2016/03/6-reasons-platforms-fail

Adomavicius, G., Bockstedt, J., Gupta A., & Kauffman, R. (2007). Technology Roles and Paths of Influence in an Ecosystem Model of Technology Evolution. Information Technology and Management, 8(2), 185–202.

Parton, J. (2021, August 23). Developer Relations: Developer First & Developer Plus Companies. MEDIUM.COM. CodeX. https://medium.com/codex/developer-relations-developer-first-developer-plus-companies-d4fa3d311893

Thengvall, M. (2018). The Business Value of Developer Relations: How and Why Technical Communities Are Key To Your Success (1st ed.). USA: APress.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-24

Як цитувати

Шкеда, О. (2023). DEVREL СТРАТЕГІЯ ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ В КОНТЕКСТІ МАРКЕТИНГУ ЄВАНГЕЛІЗАЦІЇ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 22(2(54), 181–196. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.2(54).297359

Номер

Розділ

Статті