МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).300666Ключові слова:
організаційно-економічне забезпечення, цифровий маркетинг, управління, системний підхідАнотація
У статті надано методичні рекомендації щодо формування організаційно-економічного забезпечення цифрового маркетингу. Акцентовано увагу на визначенні ключових складових, таких як інформаційна, організаційна, ресурсна, маркетингова та економічна; проведено їх аналіз. Визначено наявні проблеми, які можуть виникнути під час впровадження організаційно-економічного забезпечення та висвітлено необхідність системного та гнучкого підходу для ефективного управління цифровим маркетингом на підприємстві.
Посилання
Samoilovych, A. (2022). Orhanizatsiino-ekonomichne zabezpechennia nadannia tsyfrovykh posluh: yevropeiskyi dosvid. [Organizational and economic support for the provision of digital services: European experience]. Problemy i Perspektyvy Ekonomiky ta Upravlinnia, (4(32)), 79–86. [in Ukrainian].
Mitchenko, G. V. (2015). Orhanizatsiino-ekonomichne zabezpechennia stratehichnoho marketynhu na pidpryiemstvakh avtomobilnoho transportu [Organizational and economic support of strategic marketing at road transport enterprises] [PhD (Economics) dissertation, National Transport University]. http://diser.ntu.edu.ua/Mitchenko_dis.pdf [in Ukrainian].
Kompanets, K. A., Lytvyshko, L. O., & Vysochylo, O. M. (2018). Organizational and economic protection of strategic marketing at the enterprise. Odessa National University Herald. Series Economy, 23 (2), 56–59. [in Ukrainian].
Salomatina, L. M., & Perederii, S. L. (2013). Orhanizatsiino-ekonomichne zabezpechennia rozvytku elektronnoi promyslovosti [Organizational and economic support for the development of the electronic industry]. Economy of Industry, (3(63)), 93–104. [in Ukrainian].
Tataryntseva, Y. L. (2024). Upravlinnia tsyfrovym marketynhom v ekonomitsi vrazhen: teoriia i praktyka: monohrafiia [Management of digital marketing in the economy of impressions: theory and practice] (322 p.). Kharkiv: NTU “KhPI”. [in Ukrainian].
Bondarchuk, O. H. (2023). Problemy vprovadzhennia didzhytalizatsii v konteksti orhanizatsiino-ekonomichnoho zabezpechennia upravlinnia rozvytkom [Problems of implementation of digitalization in the context of organizational and economic support of development management]. Hlokalizatsiini aspekty innovatsiinoho rozvytku ekonomiky: zbirnyk materialiv Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh, Odesa, 13 zhovtnia 2023 r. (pp. 210–211). [in Ukrainian].
Havdei, S. V. (2023). Organizational and economic support for the development of the tourism sector in the conditions of a pandemic [Extended abstract of Thesis for the degree of PhD (Economics), Vasyl Stefanyk Precarpathian National University]. https://vad.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/156/2023/10/dysertatsiia-havdej_removed.pdf [in Ukrainian].
Kucher, S. F. (2009). Orhanizatsiino-ekonomichne zabezpechennia peretvoren u kurortno-rekreatsiinii systemi prymorskoho mista [Organizational and economic support of transformations in the resort and recreation system of the seaside city] [Extended abstract of Thesis for the degree of Cand. Sc. (Economics)] (24 p.). Donetsk. [in Ukrainian].
Bozhanova, O. V. (2016). Orhanizatsiino-ekonomichne zabezpechennia upravlinnia zminamy na promyslovomu pidpryiemstvi [Organizational and economic support of change management at an industrial enterprise]. Uzhorod National University Herald. Series: International Economic Relations and World Economy, (10, p. 1), 39–41. [in Ukrainian].
Dovhan, L. I., & Dudukalo, H. O. (2012). Formuvannia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu efektyvnoho upravlinnia pidpryiemstvom [Formation of the organizational and economic mechanism of effective enterprise management]. Ekonomichnyi Visnyk NTU “KPI”, (5 (1)), 48–56. [in Ukrainian].
Boichenko, V. S. (2017). Features of the organizational and economic maintenance of the reforming management of development of old industrial region. Marketing and Management of Innovations, (1), 271–279. [in Ukrainian].
Zghurska, O. M., & Lyaschuk, V. Y. (2021). Organizational and economic mechanism of enterprise management in the conditions of activity diversification strategies’ implementation. Economics. Management. Business, (4(38)), 42–49. https://doi.org/10.31673/2415-8089.2021.044249 [in Ukrainian].
Tatarintseva, Y., Pushkar, A., Druhova, E., & Makarenko, A. (2022). Management of digital marketing monetization processes in the context of ensuring financial development of the enterprise. Marketing and Digital Technologies, 6(1), 32–44. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).