ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМАННЯ СТІЙКОГО БРЕНДУ: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПІДТРИМКИ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ BYD AUTO
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301241Ключові слова:
маркетингова підтримка, міжнародна маркетингова стратегія, брендінгова стратегія, управління брендом, міжнародні ринкиАнотація
Головним викликом, з яким стикнулась компанія BYD AUTO при виході на міжнародні ринки стало формування стійкого бренду, який би відігравав провідну роль в просування продукції на міжнародні ринки. Досягненню цієї мети сприяє два ключових аспекти міжнародної маркетингової стратегії BYD AUTO: по-перше, це фокусування бренду на поєднання технологічних переваг та соціальної відповідальності у вигляді просування рішень щодо транспорту з екологічними електричними двигунами, а по друге, узгодження всіх елементів маркетингової політики та орієнтації їх навколо комплексу споживчих вимог до продукції та сервісу компанії.
Посилання
Bell, S. (2008). International Brand Management of Chinese Companies. Heidelberg: Physica-Verlag HD. https://doi.org/10.1007/978-3-7908-2030-0
Fan, Y. (2006). The globalisation of Chinese brands. Marketing Intelligence & Planning, 24(4), 365–379. https://doi.org/10.1108/02634500610672107
Sha, L. (2022). The Marketing and Business Mode of New Energy Vehicle Industry: Evidence from BYD AUTO. BCP Business & Management, 34, 169–175. https://doi.org/10.54691/bcpbm.v34i.3010
Hu, Z. (2022). Research on the Consumer Behavior Characteristics and Marketing Strategy of New Energy Vehicles – Taking BYD AUTO and Tesla as Examples. BCP Business & Management, 31, 168–175. https://doi.org/10.54691/bcpbm.v31i.2555
Ma, H., Wang, J., Wen, K., & Zhang, C. (2023). Analysis of China’s New Energy Vehicle Marketing Strategy. BCP Business & Management, 43, 138–144. https://doi.org/10.54691/bcpbm.v43i.4633
Hong, S., Li, R., Li, Z., & Wei, M. (2023). Analysis of BYD AUTO’s Overseas Marketing Strategy based on 4P Theory. Highlights in Business, Economics and Management, 19, 484–490. https://doi.org/10.54097/hbem.v19i.11987
Wang, Z. (2023). Investment Value Analysis of BYD AUTO and Representative New Energy Markets. Highlights in Business, Economics and Management, 13, 275–284. https://doi.org/10.54097/hbem.v13i.8864
Buckley, P. J., Cross, A. R., Tan, H., Xin, L., & Voss, H. (2008). Historic and Emergent Trends in Chinese Outward Direct Investment. Management International Review, 48(6), 715–748. https://doi.org/10.1007/s11575-008-0104-y
He, J., Liao, S., Li, X., & Yu, P. (2022). Research on Marketing Strategy of New energy Vehicles in China. 2022 7th International Conference on Social Sciences and Economic Development (ICSSED 2022). Paris, France: Atlantis Press. https://doi.org/10.2991/aebmr.k.220405.143
CleanTechnica. (2023). EV sales Archives | CleanTechnica. https://cleantechnica.com/tag/ev-sales/
Chen, X., Hu, Z., & Yang, Z. (2020). Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands. Taylor & Francis Group.
Li, D., & Chow, U. T. (2023). Discursive strategies in the branding of Fortune Global 500 Chinese manufacturing companies. Humanities and Social Sciences Communications, 10(1). https://doi.org/10.1057/s41599-023-01849-x
Guo, Q., Xia, Y., Zhang, X., & Wang, Z. (2022). Research on new energy Marketing innovation. International Journal of Energy, 1(1), 1–5. https://doi.org/10.54097/ije.v1i1.2021
Divrik, B. (2023). International Market Entry Strategies. Origin and Branding in International Market Entry Processes (pp. 1–10). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-6613-1.ch001
Research on the Impact of Entrepreneurs' Innovative Spirit on the Strategic Implementation of BYD AUTO's New Energy Vehicle Development. (2023). Academic Journal of Business & Management, 5(8). https://doi.org/10.25236/ajbm.2023.050821
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.