ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМАННЯ СТІЙКОГО БРЕНДУ: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПІДТРИМКИ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ BYD AUTO

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301241

Ключові слова:

маркетингова підтримка, міжнародна маркетингова стратегія, брендінгова стратегія, управління брендом, міжнародні ринки

Анотація

Головним викликом, з яким стикнулась компанія BYD AUTO при виході на міжнародні ринки стало формування стійкого бренду, який би відігравав провідну роль в просування продукції на міжнародні ринки. Досягненню цієї мети сприяє два ключових аспекти міжнародної маркетингової стратегії BYD AUTO: по-перше, це фокусування бренду на поєднання технологічних переваг та соціальної відповідальності у вигляді просування рішень щодо транспорту з екологічними електричними двигунами, а по друге, узгодження всіх елементів маркетингової політики та орієнтації їх навколо комплексу споживчих вимог до продукції та сервісу компанії.

Посилання

Bell, S. (2008). International Brand Management of Chinese Companies. Heidelberg: Physica-Verlag HD. https://doi.org/10.1007/978-3-7908-2030-0

Fan, Y. (2006). The globalisation of Chinese brands. Marketing Intelligence & Planning, 24(4), 365–379. https://doi.org/10.1108/02634500610672107

Sha, L. (2022). The Marketing and Business Mode of New Energy Vehicle Industry: Evidence from BYD AUTO. BCP Business & Management, 34, 169–175. https://doi.org/10.54691/bcpbm.v34i.3010

Hu, Z. (2022). Research on the Consumer Behavior Characteristics and Marketing Strategy of New Energy Vehicles – Taking BYD AUTO and Tesla as Examples. BCP Business & Management, 31, 168–175. https://doi.org/10.54691/bcpbm.v31i.2555

Ma, H., Wang, J., Wen, K., & Zhang, C. (2023). Analysis of China’s New Energy Vehicle Marketing Strategy. BCP Business & Management, 43, 138–144. https://doi.org/10.54691/bcpbm.v43i.4633

Hong, S., Li, R., Li, Z., & Wei, M. (2023). Analysis of BYD AUTO’s Overseas Marketing Strategy based on 4P Theory. Highlights in Business, Economics and Management, 19, 484–490. https://doi.org/10.54097/hbem.v19i.11987

Wang, Z. (2023). Investment Value Analysis of BYD AUTO and Representative New Energy Markets. Highlights in Business, Economics and Management, 13, 275–284. https://doi.org/10.54097/hbem.v13i.8864

Buckley, P. J., Cross, A. R., Tan, H., Xin, L., & Voss, H. (2008). Historic and Emergent Trends in Chinese Outward Direct Investment. Management International Review, 48(6), 715–748. https://doi.org/10.1007/s11575-008-0104-y

He, J., Liao, S., Li, X., & Yu, P. (2022). Research on Marketing Strategy of New energy Vehicles in China. 2022 7th International Conference on Social Sciences and Economic Development (ICSSED 2022). Paris, France: Atlantis Press. https://doi.org/10.2991/aebmr.k.220405.143

CleanTechnica. (2023). EV sales Archives | CleanTechnica. https://cleantechnica.com/tag/ev-sales/

Chen, X., Hu, Z., & Yang, Z. (2020). Research Frontiers on the International Marketing Strategies of Chinese Brands. Taylor & Francis Group.

Li, D., & Chow, U. T. (2023). Discursive strategies in the branding of Fortune Global 500 Chinese manufacturing companies. Humanities and Social Sciences Communications, 10(1). https://doi.org/10.1057/s41599-023-01849-x

Guo, Q., Xia, Y., Zhang, X., & Wang, Z. (2022). Research on new energy Marketing innovation. International Journal of Energy, 1(1), 1–5. https://doi.org/10.54097/ije.v1i1.2021

Divrik, B. (2023). International Market Entry Strategies. Origin and Branding in International Market Entry Processes (pp. 1–10). IGI Global. https://doi.org/10.4018/978-1-6684-6613-1.ch001

Research on the Impact of Entrepreneurs' Innovative Spirit on the Strategic Implementation of BYD AUTO's New Energy Vehicle Development. (2023). Academic Journal of Business & Management, 5(8). https://doi.org/10.25236/ajbm.2023.050821

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-23

Як цитувати

Грінченко, Ю. Л. (2023). ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМАННЯ СТІЙКОГО БРЕНДУ: ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПІДТРИМКИ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ КИТАЙСЬКИХ КОМПАНІЙ НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ BYD AUTO. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 22(3(55), 78–97. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.3(55).301241

Номер

Розділ

Статті