ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ДРАЙВЕР РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ ТА ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2024.1(59).327130Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, цифрова трансформація, сучасний бізнес, інноваціїАнотація
У статті досліджено роль інформаційно-комунікаційних технологій як ключового драйвера трансформації сучасного бізнесу та економіки. Проаналізовано еволюцію ІКТ, їх вплив на ефективність і конкурентоспроможність підприємств, розвиток електронної комерції, цифровізацію та інноваційні технології. Особливу увагу приділено українському контексту, викликам і стратегічним напрямам впровадження ІКТ у посткризовий розвиток країни.
Посилання
World Bank Group. (2021). World Development Report 2021: Data for Better Lives. https://www.worldbank.org
Ministerstvo tsyfrovoi transformatsii Ukrainy. (2023). Publichnyi zvit 2023. https://thedigital.gov.ua/storage/uploads/files/Звіт_НАІС_серпень_2023.pdf
Brynjolfsson, E., & McAfee, A. (2014). The second machine age: Work, progress, and prosperity in a time of brilliant technologies. New York: W.W. Norton & Company.
Acosta-Prado, J. C., & Tafur-Mendoza, A. A. (2023). Influence of information and communication technologies on customer satisfaction and increase in the number of customers. VINE Journal of Information and Knowledge Management Systems, 53(3), 377–386.
Reshetniak, O. I., Bielikova, N. V., Yurchenko, O. K., & Kalashnikova, K. Yu. (2024). Osoblyvosti protsesiv tsyfrovizatsii maloho ta serednoho biznesu v Ukraini [Features of digitalization processes of small and medium-sized businesses in Ukraine]. Biznes Inform, (6), 79–93. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2024-6-79-93 [in Ukrainian].
Butcher, N., & Hoosen, S. (2014). How openness impacts on higher education (Policy Brief) . UNESCO Institute for Information Technologies in Education.
Bilyk, M., Moroz, O., & Kyshchyk, D. (2024). Mozhlyvosti ta perspektyvy vykorystannia AR i VR v marketynhovii diialnosti biznes-struktur [Possibilities and prospects of using AR and VR in marketing activities of business structures]. Ekonomichnyi Prostir, (194), 114–119. https://doi.org/10.30838/EP.194.114-119 [in Ukrainian].
McKinsey & Company. (2020). How COVID-19 has pushed companies over the technology tipping point—and transformed business forever. https://www.mckinsey.com
Statista. (2022). Global retail e-commerce sales 2014–2022. https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales
OECD. (2023). Digital economy outlook 2023. https://doi.org/10.1787/ee4c3f00-en
Accenture. (2022). Technology Vision 2022: Meet me in the metaverse. https://insuranceblog.accenture.com/wp-content/uploads/2022/03/Technology-Vision-2022-Meet-Me-in-the-Metaverse-Executive-Summary.pdf
Eurostat. (2023). ICT sector statistics – employment. https://ec.europa.eu/eurostat
Derzhavna sluzhba statystyky Ukrainy. (2024). Osnovni pokaznyky rozvytku IKT v Ukraini u 2023 rotsi [Key indicators of ICT development in Ukraine in 2023]. https://ukrstat.gov.ua/metaopus/2024/3_03_00_02_2024.htm [in Ukrainian].
European Commission. (2023). Digital Economy and Society Index (DESI) 2023. https://digital-strategy.ec.europa.eu/en/policies/desi
IT Ukraine Association. (2024). Richnyi zvit Asotsiatsii IT Ukraine 2023 [Annual Report of the IT Ukraine Association 2023]. https://itukraine.org.ua/report/richnij-zvit-asotsiatsiyi-it-ukraine-2023/ [in Ukrainian].
United Nations. (2022). E-Government Development Index 2022. https://publicadministration.un.org/egovkb/en-us/Data/Country-Information/id/180-Ukraine
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).

