Удосконалення управлінських рішень на основі результатів маркетингового аудиту
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2025.1(59).333222Ключові слова:
маркетинговий аудит, управлінські рішення, стратегія, аналітичні дані, ефективність управлінняАнотація
Стаття присвячена дослідженню маркетингового аудиту як ефективного інструменту удосконалення управлінських рішень. Розглянуто підходи до визначення сутності маркетингового аудиту. Особливу увагу приділено аналізу проблем, що виникають у процесі практичного використання результатів аудиту. На основі проведеного дослідження запропоновано алгоритм прийняття управлінських рішень з урахуванням результатів маркетингового аналізу. Сформульовано методологічні підходи, що забезпечують інтеграцію аудиторських даних у процес розробки управлінських стратегій.Посилання
Lebedieva, N. (2023). Formuvannia kontseptsii upravlinskykh rishen na osnovi marketynhovo analizu [Formation of the concept of managerial decisions based on marketing analysis]. In Perspektyvy efektyvnykh upravlinskykh rishen u biznesi ta proiektakh: materialy VIII Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii [Prospects for effective managerial decisions in business and projects: Proceedings of the 8th International Scientific and Practical Conference] (pp. 46–49). Odesa: Mizhnarodnyi humanitarnyi universytet. (in Ukrainian).
Feshchur, I., Hurzhyi, N., Kuzminska, Y., Danchenko, O., & Horiashchenko, Y. (2023). Marketing audit as a tool for assessing business performance. Theoretical and Practical Research in Economic Fields, 14(2), 438–456. https://doi.org/10.14505/tpref.v14.2(28).21.
Hadrian, P. (2020). The various models of marketing audit. Marketing of Scientific and Research Organizations, 37, 51–72. https://doi.org/10.2478/minib-2020-0022.
Hakimovna, U. M., & Muhammedrisaevna, T. M. S. (2022). Audit and marketing audit in small business and private entrepreneurship: The order and process of inspection. Journal of Ethics and Diversity in International Communication, 2(3), 84–88.
Kozlovskyi, S., Shaulska, L., Butyrskyi, A., Burkina, N., & Popovskyi, Y. (2018). The marketing strategy for making optimal managerial decisions by means of smart analytics. Innovative Marketing, 14, 1–18. https://doi.org/10.21511/im.14(4).2018.01.
Chmil, H., & Verzilova, H. (2020). Theoretical aspects of organizing a marketing audit at a trading company. Institute of Accounting, Control and Analysis in the Conditions of Globalization, 1(1), 89–97. https://doi.org/10.35774/ibo2020.01.089.
Orjatsalo, J., Hussinki, H., & Stoklasa, J. (2025). Business analytics in managerial decision-making: Top management perceptions. Measuring Business Excellence, 29(1), 1–17. https://doi.org/10.1108/MBE-09-2023-0130.
Asikhia, P., Ogunode, O., Oladipo, S., & Fatoke, O. (2021). Effective management decision making and organisational excellence: A theoretical review. The International Journal of Business & Management, 9, 144–150. https://doi.org/10.24940/theijbm/2021/v9/i1/BM2101-049.
Murotjonova, M. Q. (2023). Management decision-making and improvement methods. International Journal of Advance Scientific Research, 3, 47–54. https://doi.org/10.37547/ijasr-03-05-08.
Guliyev, F. V. (2022). Marketing audit in efficiency of marketing in the food industry. Marketing and Management of Innovations, 2(1), 161–170. https://doi.org/10.21272/mmi.2022.2-15.
Cancino, Y., Rozo, J., & Manjarrez, C. (2019). Uses and benefits of the marketing audit: A point of view of managers in marketing departments. Espacios, 40(25).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).