DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2016.3(34).120464

Аналіз управлінських технологій в супермаркетах

Ігор В'ячеславович Рибаков

Анотація


У статті розглядаються найпоширеніші управлінські технології, що застосовуються в управлінні супермаркетами роздрібної торгівлі. Технології стосуються управління бізнес-процесом руху товарів магазина. Важливим напрямом є управління асортиментом супермаркету та продажами. Розглянуто інструменти управління персоналом. Також розглянуто основи впровадження інформаційних технологій  та управлінських звітів.

Ключові слова


роздрібна торгівля; супермаркет роздрібної торгівлі; бізнес-процес руху товарів; управління асортиментом; управління персоналом; управлінські звіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Vissema, Kh. (1996). Menedzhment v podrazdeleniiakh firmy [Management in the structural units of the company]. Moskva : INFRA-M. [in Russian].

Herasymchuk, V. H. (1995). Rozvytok pidpryiemstva : diahnostyka, stratehiia, efektyvnist [Enterprise’s development : diagnostycs, strategy, effectiveness]. Kyiv : Vyshcha shkola. [in Ukrainian].

Novoselova, N. A. (2007). Uchet i control v roznichnom magazine [Account and control in a retail market]. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].

Buneeva, R. I. (2014). Orhanizatsiia i upravlenie kommercheskoi deiatelnostiiu predpriiatii v roznichnoi torgovle [Organization and administration of commercial activity of the retail trade enterprises]. Moskva : Mashinostroenie. [in Russian].

Dubrovin, I. A. (2015). Organizatsiia proizvodstva na predpriiatii torgovli. Uchebnoe posobie [Organization of production at the retail trade enterprises. Manual]. Moskva : KnoRus. [in Russian].

Khasis, L. A. (2015). Mirovaia roznichnaiia torgovlia. Osnovnye tendetsii [World retail trade. Main prospects]. Moskva : Editorial URSS. [in Russian].

Vellkhoff, A. & Mason, Zh.-E. (2004). Merchanadaizing : effektivnye instrument i upravlenie tovarnymi kategoriiami [Merchandising : effective tools and product categories management]. Moskva : Izd. dom Grebennikova. [in Russian].

Amerikanskii tolkovyi slovar riteila i merchandaizinga [American dictionary of retail and merchandising]. Retrieved from : retailer.ru/item/id/9182. [in Russian].

Apopii, V. V., Babenko, S. H. & Honcharuk, Ya. A. (2001). Komertsiina diialnist na rynku tovariv ta posluh : pidruchnyk [Commercial activity at the products and services market : manual]. Lviv : LKA. [in Ukrainian].

Apopii, V. V., Mishchuk, I. P., Rudnitskyi & Khomiak, R. M. (2005). Theoriia ta praktyka torhivelnoho obsluhovuvannia : navchalnyi posibnyk [Theory and practice of trade services : manual]. Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury. [in Ukrainian].

Bulii, M. V. Rozrobka asortymentnoi polityky torhovelnoho pidpryemstva v umovakh transformatsiinoi ekonomiky [Formation of assortment politics of trade company in the conditions of transformational economy]. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii. Seriia ekonomicha. – Bulletin of Lviv commercial academy. Economics, Vyp. 19, pp. 460-466. [in Ukrainian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Виссема Х. Менеджмент в подразделениях фирмы / Х. Виссема ; Пер. с англ. – Москва : ИНФРА-М, 1996. – 287 с.

2. Герасимчук В. Г. Розвиток підприємства : діагностика, стратегія, ефективність / В. Г. Герасимчук. – Київ : Вища школа, 1995. – 265 с.

3. Новоселова Н. А. Учет и контроль в розничном магазине / Н. А. Новоселова. – Санкт-Петербург : Питер, 2007. – 192 с.

4. Бунеева Р. И. Организация и управление коммерческой деятельностью предприятий в розничной торговле / Р. И. Бунеева. – Москва : Машиностроение, 2014. – 108 c.

5. Дубровин И. А. Организация производства на предприятии торговли. Учебное пособие / И. А. Дубровин. – Москва : КноРус, 2015. – 304 c.

6. Хасис Л. А. Мировая розничная торговля. Основные тенденции / Л.  А.  Хасис. – Москва : Едиториал УРСС, 2015. – 896 c.

7. Веллхофф А. Мерчандайзинг : эффективные инструменты и управление товарными категориями / А. Веллхофф, Ж.-Э. Масон. – Москва : Изд. дом Гребенникова, 2004. – 280 с.

8. Американский толковый словарь ритейла и мерчандайзинга. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа : retailer.ru/item/id/9182 (дата 17.06.16). – Название с экрана.

9. Апопій В. В. Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг : підручник / В. В. Апопій, С. Г. Бабенко, Я. А. Гончарук ; За ред. В. В. Апопія, Я. А. Гончарука. – Львів: ЛКА, 2001. – 450 с.

10. Апопій В. В. Теорія та практика торгівельного обслуговування : навчальний посібник / В. В. Апопій, І. П. Міщук, С. І. Рудницький, Р.  М.  Хом’як. – Київ : Центр навчальної літератури, 2005. – 496 с.

11. Булій М. В. Розробка асортиментної політики торговельного підприємства в умовах трансформаційної економіки / М. В. Булій // Вісник Львівської комерційної академії. – Серія економічна. – Випуск 19 – Львів : Видавництво ЛКА, 2005. – С. 460-466.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN 2413-9998 (Print)
DOI 10.18524/2413-9998