Аналіз управлінських технологій в супермаркетах
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2016.3(34).120464Ключові слова:
роздрібна торгівля, супермаркет роздрібної торгівлі, бізнес-процес руху товарів, управління асортиментом, управління персоналом, управлінські звітиАнотація
У статті розглядаються найпоширеніші управлінські технології, що застосовуються в управлінні супермаркетами роздрібної торгівлі. Технології стосуються управління бізнес-процесом руху товарів магазина. Важливим напрямом є управління асортиментом супермаркету та продажами. Розглянуто інструменти управління персоналом. Також розглянуто основи впровадження інформаційних технологій та управлінських звітів.Посилання
Vissema, Kh. (1996). Menedzhment v podrazdeleniiakh firmy [Management in the structural units of the company]. Moskva : INFRA-M. [in Russian].
Herasymchuk, V. H. (1995). Rozvytok pidpryiemstva : diahnostyka, stratehiia, efektyvnist [Enterprise’s development : diagnostycs, strategy, effectiveness]. Kyiv : Vyshcha shkola. [in Ukrainian].
Novoselova, N. A. (2007). Uchet i control v roznichnom magazine [Account and control in a retail market]. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].
Buneeva, R. I. (2014). Orhanizatsiia i upravlenie kommercheskoi deiatelnostiiu predpriiatii v roznichnoi torgovle [Organization and administration of commercial activity of the retail trade enterprises]. Moskva : Mashinostroenie. [in Russian].
Dubrovin, I. A. (2015). Organizatsiia proizvodstva na predpriiatii torgovli. Uchebnoe posobie [Organization of production at the retail trade enterprises. Manual]. Moskva : KnoRus. [in Russian].
Khasis, L. A. (2015). Mirovaia roznichnaiia torgovlia. Osnovnye tendetsii [World retail trade. Main prospects]. Moskva : Editorial URSS. [in Russian].
Vellkhoff, A. & Mason, Zh.-E. (2004). Merchanadaizing : effektivnye instrument i upravlenie tovarnymi kategoriiami [Merchandising : effective tools and product categories management]. Moskva : Izd. dom Grebennikova. [in Russian].
Amerikanskii tolkovyi slovar riteila i merchandaizinga [American dictionary of retail and merchandising]. Retrieved from : retailer.ru/item/id/9182. [in Russian].
Apopii, V. V., Babenko, S. H. & Honcharuk, Ya. A. (2001). Komertsiina diialnist na rynku tovariv ta posluh : pidruchnyk [Commercial activity at the products and services market : manual]. Lviv : LKA. [in Ukrainian].
Apopii, V. V., Mishchuk, I. P., Rudnitskyi & Khomiak, R. M. (2005). Theoriia ta praktyka torhivelnoho obsluhovuvannia : navchalnyi posibnyk [Theory and practice of trade services : manual]. Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury. [in Ukrainian].
Bulii, M. V. Rozrobka asortymentnoi polityky torhovelnoho pidpryemstva v umovakh transformatsiinoi ekonomiky [Formation of assortment politics of trade company in the conditions of transformational economy]. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii. Seriia ekonomicha. – Bulletin of Lviv commercial academy. Economics, Vyp. 19, pp. 460-466. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).