Аналіз управлінських технологій в супермаркетах

Автор(и)

  • Ігор В'ячеславович Рибаков Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2016.3(34).120464

Ключові слова:

роздрібна торгівля, супермаркет роздрібної торгівлі, бізнес-процес руху товарів, управління асортиментом, управління персоналом, управлінські звіти

Анотація

У статті розглядаються найпоширеніші управлінські технології, що застосовуються в управлінні супермаркетами роздрібної торгівлі. Технології стосуються управління бізнес-процесом руху товарів магазина. Важливим напрямом є управління асортиментом супермаркету та продажами. Розглянуто інструменти управління персоналом. Також розглянуто основи впровадження інформаційних технологій  та управлінських звітів.

Посилання

Vissema, Kh. (1996). Menedzhment v podrazdeleniiakh firmy [Management in the structural units of the company]. Moskva : INFRA-M. [in Russian].

Herasymchuk, V. H. (1995). Rozvytok pidpryiemstva : diahnostyka, stratehiia, efektyvnist [Enterprise’s development : diagnostycs, strategy, effectiveness]. Kyiv : Vyshcha shkola. [in Ukrainian].

Novoselova, N. A. (2007). Uchet i control v roznichnom magazine [Account and control in a retail market]. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].

Buneeva, R. I. (2014). Orhanizatsiia i upravlenie kommercheskoi deiatelnostiiu predpriiatii v roznichnoi torgovle [Organization and administration of commercial activity of the retail trade enterprises]. Moskva : Mashinostroenie. [in Russian].

Dubrovin, I. A. (2015). Organizatsiia proizvodstva na predpriiatii torgovli. Uchebnoe posobie [Organization of production at the retail trade enterprises. Manual]. Moskva : KnoRus. [in Russian].

Khasis, L. A. (2015). Mirovaia roznichnaiia torgovlia. Osnovnye tendetsii [World retail trade. Main prospects]. Moskva : Editorial URSS. [in Russian].

Vellkhoff, A. & Mason, Zh.-E. (2004). Merchanadaizing : effektivnye instrument i upravlenie tovarnymi kategoriiami [Merchandising : effective tools and product categories management]. Moskva : Izd. dom Grebennikova. [in Russian].

Amerikanskii tolkovyi slovar riteila i merchandaizinga [American dictionary of retail and merchandising]. Retrieved from : retailer.ru/item/id/9182. [in Russian].

Apopii, V. V., Babenko, S. H. & Honcharuk, Ya. A. (2001). Komertsiina diialnist na rynku tovariv ta posluh : pidruchnyk [Commercial activity at the products and services market : manual]. Lviv : LKA. [in Ukrainian].

Apopii, V. V., Mishchuk, I. P., Rudnitskyi & Khomiak, R. M. (2005). Theoriia ta praktyka torhivelnoho obsluhovuvannia : navchalnyi posibnyk [Theory and practice of trade services : manual]. Kyiv : Tsentr navchalnoi literatury. [in Ukrainian].

Bulii, M. V. Rozrobka asortymentnoi polityky torhovelnoho pidpryemstva v umovakh transformatsiinoi ekonomiky [Formation of assortment politics of trade company in the conditions of transformational economy]. Visnyk Lvivskoi komertsiinoi akademii. Seriia ekonomicha. – Bulletin of Lviv commercial academy. Economics, Vyp. 19, pp. 460-466. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-01-03

Як цитувати

Рибаков, І. В. (2018). Аналіз управлінських технологій в супермаркетах. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 15(3(34), 117–129. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2016.3(34).120464

Номер

Розділ

Статті