Управлінська команда: сучасні технології формування
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.1(38).135312Ключові слова:
управлінська команда, методи, сучасні методи формування, етапи розвитку, стадії розвиткуАнотація
У статті розглянуті сучасні методи формування управлінської команди, які вирішують проблему створення ефективного управлінського составу. Визначена проблема формування та ефективної роботоспроможності управлінської команди на підприємстві. Розглянуті сучасні методи формування управлінської команди. Запропоновано сучасні методи формування, а саме цілеорієнтований (заснований на цілях), міжособистісний (інтерперсональний), рольової і проблемно-орієнтований. Розглянуті етапи та стадії розвитку команди.
Посилання
Bаzаrоv, Т. Yu. & Eremin, B. L. (2002). Upravlenie personalom [Personnel management] Retrieved from http://buklib.net/books/29689/ [in Russian].
Rol kouchynhu i komandoutvorennia [Role of couching and team work]. Retived from http://journal.vlsu.ru/index.php?id=468 [in Ukrainian].
Mozhlyvost kouchynhu v komandoutvorenni [Opportunities of couching in the team building]. Retrieved from http://trn.work.ua/articles/103/ [in Ukrainian].
Stadii formirovaniia komand po Briusu Takmenu [Staged of the team building by Brus Takmen] Retrieved from https://netpeak.net/ru/blog/stages_of_group_development/ [in Russian].
Tipy upravlencheskikh komand i subkultury upravlencheskikh grupp [Types of the managerial teams and subcultures of the managerial teams] Retrieved from https://studwood.ru/1093217/menedzhment/tipy_upravlencheskih_komand_subkultury_upravlencheskih_grupp [in Russian].
Chizhikova, E. S. Komandoobrazovanie : Uchebnoe posobie [Teambuilding : manual] Retrieved from https://books.google.com.ua/books?id=S6QtBQAAQBAJ&pg=PA2&lpg [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.