Становлення та розвиток концепції нейромаркетингу в сучасних умовах
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.1(38).135569Ключові слова:
нейромаркетинг, поведінка споживачів, маркетинг, маркетингові дослідження, менеджмент, брендАнотація
У статті представлений генезис концепції нейромаркетингу. Розглянуто сфери комерційної діяльності, де застосування нейромаркетингу виправдано з точки зору ефективності. Описуються сучасні механізми маніпулювання споживачем, визначається роль методів нейромаркетингу при здійсненні господарської діяльності. Обґрунтовується ефективність застосування нейромаркетингових інструментів в сучасній маркетингової діяльності.
Посилання
Kak s pomoschiu neiromarketinga privlech pokupatelei i uvelichit prodazhy [How to attract customers and increase sales with neuromarketing]. Retrieved from : https://www.kom-dir.ru/article/2183-neyromarketing. [in Russian].
Starostina, A. S. (2015). Neiromarketingovye issledovaniia povedeniia potrebitelei [Neuromarketing studies of consumer behavior]. Vestnik GUU. – Herald GUU, Vol. 3, pp. 83-87. [in Russian].
Berd, K. (2006). Neosoznannyi brending [Unconscious Branding]. Kompiuterra. – Computerra, Vol. 46, pp. 38-39. [in Russian].
Starostina, A. S. (2015). Povedencheskie tehnologii upravleniia v strategicheskom marketinge kompanii [Behavioral management technologies in strategic marketing of companies]. Sbornik pervoi mezhdunarodnoi nauchnoi konferentsii molodykh uchenykh po povedencheskoi ekonomike (REU im. G.V. Plehanova). – Collection of the first international scientific conference of young scientists on behavioral economics (Plekhanov Russian Power Academy), pp. 20-22. [in Russian].
Internet-resurs «Laboratoriia mozga» [Internet resource "Laboratory of the brain"]. Retrieved from : http://www.neiromarketing.ru. [in Russian].
Krasilnikov, A. B. (2015). Stanovlenie kontseptsii neiromarketinga [Formation of the concept of neuromarketing]. Problemy marketinga. Logistika. – Issues of marketing. Logistics, pp. 179-181. [in Russian].
Preimuschestva neiromarketinga [Advantages of neuromarketing]. Retrieved from : https://ascent.atos.net/understandingthe-potential-of-neuromarketing. [in Russian].
Malhotra, N. K. (2002). Marketingovye issledovaniia. Prakticheskoe rukovodstvo [Marketing research. Practical guidance]. Moskva : Viliams. [in Russian].
Starostina, A. S. (2013). Potentsial razvitiia neiromarketinga v rossiiskikh kompaniiakh na rynke B2C [The potential of neuromarketing development in Russian companies on the B2C market]. Sbornik 18-oi Vserossiiskoi nauchnoi konferentsii molodykh uchonykh (Gosudarstvennyi Universitet Upravleniia). – Collection of the 18th All-Russian Scientific Conference of Young Scientists (State University of Management), pp. 16-18.
Neiromarketingovaia kompanii Neurotrend [Neuromarketing company Neurotrend]. Retrieved from : http://www.neurotrend.ru. [in Russian].
Schmitt, B. H. (2003). Customer Experience Management : A Revolutionary Approach to Connecting with Your Customers. New York : Wiley.
Starostina, A. S. (2015). Vektory primeneniia potentsiala neiromarketinga [Vectors of neurromarketing potential application]. Izvestiia Sankt-Peterburgskogo gosudarstvennogo ekonomicheskogo universiteta. – Digest of Saint-Petersburg State Economic University, pp. 137-140. [in Russian].
Shatalov, M. A. & Mychka, S. Yu. (2016). Neiromarketing kak draiver upravleniia potrebitelskim povedeniem [Neuromarketing as a driver of consumer behavior management]. Nauka. Mysl : elektronnyi periodicheskii zhurnal. – Science. Thought : an electronic periodical, Vol. 8-1, pp. 110-114. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.