Становлення та розвиток концепції нейромаркетингу в сучасних умовах

Автор(и)

  • О. В. Жмай Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.1(38).135569

Ключові слова:

нейромаркетинг, поведінка споживачів, маркетинг, маркетингові дослідження, менеджмент, бренд

Анотація

У статті представлений генезис концепції нейромаркетингу. Розглянуто сфери комерційної діяльності, де застосування нейромаркетингу виправдано з точки зору ефективності. Описуються сучасні механізми маніпулювання споживачем, визначається роль методів нейромаркетингу при здійсненні господарської діяльності. Обґрунтовується ефективність застосування нейромаркетингових інструментів в сучасній маркетингової діяльності.

Посилання

Kak s pomoschiu neiromarketinga privlech pokupatelei i uvelichit prodazhy [How to attract customers and increase sales with neuromarketing]. Retrieved from : https://www.kom-dir.ru/article/2183-neyromarketing. [in Russian].

Starostina, A. S. (2015). Neiromarketingovye issledovaniia povedeniia potrebitelei [Neuromarketing studies of consumer behavior]. Vestnik GUU. – Herald GUU, Vol. 3, pp. 83-87. [in Russian].

Berd, K. (2006). Neosoznannyi brending [Unconscious Branding]. Kompiuterra. – Computerra, Vol. 46, pp. 38-39. [in Russian].

Starostina, A. S. (2015). Povedencheskie tehnologii upravleniia v strategicheskom marketinge kompanii [Behavioral management technologies in strategic marketing of companies]. Sbornik pervoi mezhdunarodnoi nauchnoi konferentsii molodykh uchenykh po povedencheskoi ekonomike (REU im. G.V. Plehanova). – Collection of the first international scientific conference of young scientists on behavioral economics (Plekhanov Russian Power Academy), pp. 20-22. [in Russian].

Internet-resurs «Laboratoriia mozga» [Internet resource "Laboratory of the brain"]. Retrieved from : http://www.neiromarketing.ru. [in Russian].

Krasilnikov, A. B. (2015). Stanovlenie kontseptsii neiromarketinga [Formation of the concept of neuromarketing]. Problemy marketinga. Logistika. – Issues of marketing. Logistics, pp. 179-181. [in Russian].

Preimuschestva neiromarketinga [Advantages of neuromarketing]. Retrieved from : https://ascent.atos.net/understandingthe-potential-of-neuromarketing. [in Russian].

Malhotra, N. K. (2002). Marketingovye issledovaniia. Prakticheskoe rukovodstvo [Marketing research. Practical guidance]. Moskva : Viliams. [in Russian].

Starostina, A. S. (2013). Potentsial razvitiia neiromarketinga v rossiiskikh kompaniiakh na rynke B2C [The potential of neuromarketing development in Russian companies on the B2C market]. Sbornik 18-oi Vserossiiskoi nauchnoi konferentsii molodykh uchonykh (Gosudarstvennyi Universitet Upravleniia). – Collection of the 18th All-Russian Scientific Conference of Young Scientists (State University of Management), pp. 16-18.

Neiromarketingovaia kompanii Neurotrend [Neuromarketing company Neurotrend]. Retrieved from : http://www.neurotrend.ru. [in Russian].

Schmitt, B. H. (2003). Customer Experience Management : A Revolutionary Approach to Connecting with Your Customers. New York : Wiley.

Starostina, A. S. (2015). Vektory primeneniia potentsiala neiromarketinga [Vectors of neurromarketing potential application]. Izvestiia Sankt-Peterburgskogo gosudarstvennogo ekonomicheskogo universiteta. – Digest of Saint-Petersburg State Economic University, pp. 137-140. [in Russian].

Shatalov, M. A. & Mychka, S. Yu. (2016). Neiromarketing kak draiver upravleniia potrebitelskim povedeniem [Neuromarketing as a driver of consumer behavior management]. Nauka. Mysl : elektronnyi periodicheskii zhurnal. – Science. Thought : an electronic periodical, Vol. 8-1, pp. 110-114. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-23

Як цитувати

Жмай, О. В. (2018). Становлення та розвиток концепції нейромаркетингу в сучасних умовах. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 17(1(38), 157–170. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.1(38).135569

Номер

Розділ

Статті