DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148380

Теоретичні аспекти формування іміджу суб’єкта господарювання готельно-ресторанної діяльності

Є. І. Масленніков, А. А. Кашубський

Анотація


Розглянуто теоретичні аспекти формування іміджу суб’єктів готельно-ресторанної діяльності. Досліджено питання створення іміджу суб’єкту готельно-ресторанної діяльності в умовах росту конкурентної боротьби на ринку. Досліджено історія розвитку іміджелогії у міжнародному середовищі. Визначені проблемні питання у сфері формування корпоративного іміджу у національному макроекономічному середовищі. Запропоновано етапи  формування іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності. Досліджено вплив іміджу на конкурентоспроможність суб’єктів господарювання. Запропоновані основи побудови іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності з урахуванням європейського вектору розвитку національного макроекономічного середовища.   


Ключові слова


імідж; рекламна кампанія; PR-заходи; суб’єкт господарювання готельно-ресторанної діяльності; суспільство; громадськість; клієнт; бізнес-партнер; керівництво; образ; свідомість; ефективність; функціонування

Повний текст:

PDF

Посилання


Dauling, G. (2003). Reputatsiia firmy [Company’s reputation]. Moskva : IMIDZH-Kontakt, Infra-M. [in Russian].

Dzhi, B. (2000). Imidzh firmy. Planirovanie, formirovanie, prodvizhenie [Company’s image. Planning, forming, promoting]. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].

Illiashenko, S. M. & Kolodka, A. V. (2013). Rol imidzhu u zabezpechenni ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva [Role of image at providing the enterprise’s conomic secutiry]. Ekonomichna bezpeka derzhavy : mizhdystsyplinarnyi pidkhid : kolektyvna monohrafiia. – State economic security : international approach : collective monograph. Cherkasy : vydavets Chabanenko Yu. A. [in Ukrainian].

Kolodka, A. V. (2013). Stratehichne upravlinnia imidzhem promyslovoho pidpryiemstva [Strategic management of industrial enterprise’s image]. Ekonomichna nauka XX stolittia: realiii ta perspektyvy: zbirnyk naukovykh prats z aktualnykh problem ekonomichnykh nauk: u 2 ch. – Economic science of XX century : realities and perspectives : collection of scientific works on current problems of economy: in 2 Vol., Vol. 1. Dnipropetrovsk: Vydavnychyi dim «Helvetyka», pp. 224-228. [in Ukrainian].

Prymak, T. O. (2013). PR dlia menedzheriv i marketolohiv: navchalnyi posibnyk [PR for managers and marketers: Manual]. Kyiv : Tsentr uchbovoyi literatury TSUL. [in Ukrainian].

Ulianovskii, A. V. (2008). Korporatyvnyi imidzh: Tekhnolohii formirovaniia dlia maksymalnogo rosta biznesa [Corporate image: Technologies of forming for maximizing increase]. Moskva : Eksmo. Retrieved from http://www.fictionbook.ru/author/andreyi_ulyanovskiyi/korporativniyyi_imidj_tehnologii_formiro/read_online.html?page=0 [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Даулинг Г. Репутация фирмы / Г. Даулинг. – Москва : ИМИДЖ-Контакт, Инфра-М, 2003. – 368 с.

Джи Б. Имидж фирмы. Планирование, формирование, продвижение / Джи Б. – Санкт-Петербург : Питер, 2000. – 224 с.

Ілляшенко С. М. Роль іміджу у забезпеченні економічної безпеки підприємства / С. М. Ілляшенко, А. В. Колодка // Економічна безпека держави: міждисциплінарний підхід : колективна монографія / за науковою редакцією д-ра екон. наук, професора Хлобистова Є. В. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2013. – 642 с.

Колодка А. В. Стратегічне управління іміджем промислового підприємства / А. В. Колодка // Економічна наука ХХІ століття: реалії та перспективи: збірник наукових праць з актуальних проблем економічних наук: у 2 ч. / Наукова організація «Перспектива». – Дніпропетровськ : Видавничий дім «Гельветика». – 2013. – Ч. 1. – С. 224-228.

Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів: навчальний посібник / Т. О. Примак – Київ : Центр учбової літератури ЦУЛ, 2013. – 200 с.

Ульяновский А. В. Корпоративный имидж: Технологии формирования для максимального роста бизнеса / Андрей Ульяновский. – Москва : Эксмо, 2008. – 400 с. – [Элекронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.fictionbook.ru/author/andreyi_ulyanovskiyi/korporativniyyi_imidj_tehnologii_formiro/read_online.html?page=0 (дата 12.09.2018). – Название с экрана.           





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN 2413-9998 (Print)
DOI 10.18524/2413-9998