Теоретичні аспекти формування іміджу суб’єкта господарювання готельно-ресторанної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148380Ключові слова:
імідж, рекламна кампанія, PR-заходи, суб’єкт господарювання готельно-ресторанної діяльності, суспільство, громадськість, клієнт, бізнес-партнер, керівництво, образ, свідомість, ефективність, функціонуванняАнотація
Розглянуто теоретичні аспекти формування іміджу суб’єктів готельно-ресторанної діяльності. Досліджено питання створення іміджу суб’єкту готельно-ресторанної діяльності в умовах росту конкурентної боротьби на ринку. Досліджено історія розвитку іміджелогії у міжнародному середовищі. Визначені проблемні питання у сфері формування корпоративного іміджу у національному макроекономічному середовищі. Запропоновано етапи формування іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності. Досліджено вплив іміджу на конкурентоспроможність суб’єктів господарювання. Запропоновані основи побудови іміджу суб’єкта готельно-ресторанної діяльності з урахуванням європейського вектору розвитку національного макроекономічного середовища.
Посилання
Dauling, G. (2003). Reputatsiia firmy [Company’s reputation]. Moskva : IMIDZH-Kontakt, Infra-M. [in Russian].
Dzhi, B. (2000). Imidzh firmy. Planirovanie, formirovanie, prodvizhenie [Company’s image. Planning, forming, promoting]. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].
Illiashenko, S. M. & Kolodka, A. V. (2013). Rol imidzhu u zabezpechenni ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva [Role of image at providing the enterprise’s conomic secutiry]. Ekonomichna bezpeka derzhavy : mizhdystsyplinarnyi pidkhid : kolektyvna monohrafiia. – State economic security : international approach : collective monograph. Cherkasy : vydavets Chabanenko Yu. A. [in Ukrainian].
Kolodka, A. V. (2013). Stratehichne upravlinnia imidzhem promyslovoho pidpryiemstva [Strategic management of industrial enterprise’s image]. Ekonomichna nauka XX stolittia: realiii ta perspektyvy: zbirnyk naukovykh prats z aktualnykh problem ekonomichnykh nauk: u 2 ch. – Economic science of XX century : realities and perspectives : collection of scientific works on current problems of economy: in 2 Vol., Vol. 1. Dnipropetrovsk: Vydavnychyi dim «Helvetyka», pp. 224-228. [in Ukrainian].
Prymak, T. O. (2013). PR dlia menedzheriv i marketolohiv: navchalnyi posibnyk [PR for managers and marketers: Manual]. Kyiv : Tsentr uchbovoyi literatury TSUL. [in Ukrainian].
Ulianovskii, A. V. (2008). Korporatyvnyi imidzh: Tekhnolohii formirovaniia dlia maksymalnogo rosta biznesa [Corporate image: Technologies of forming for maximizing increase]. Moskva : Eksmo. Retrieved from http://www.fictionbook.ru/author/andreyi_ulyanovskiyi/korporativniyyi_imidj_tehnologii_formiro/read_online.html?page=0 [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.