Застосування методу case-study для підвищення ефективності управлінської освіти

Автор(и)

  • О. В. Жмай Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148388

Ключові слова:

case study, освітні технології, менеджмент, управлінська освіта, ігрові технології, компетенції, кейс

Анотація

У статті розглядається історія зародження, сутність та роль методу case-study, а також проблема його впровадження в практику професійної управлінської освіти. Вивчаються завдання цього методу і критерії технології навчання в цілому. Наводиться загальна схема роботи з кейсами в рамках роботи зі студентами економічних спеціальностей.

Посилання

Pugachov, V. P. (2001). Testy, delovye igry, treningi v upravlenii personalom: Uchebnik dlia studentov vuzov [Tests, business games, trainings in personnel management: A textbook for university students]. Moskva : Aspekt Press. [in Russian].

Vaganova, O. I. (2011). Metod keisov v professionalnom obuchenii: Uchebno-metodicheskoe posobie [The case method in vocational training: Teaching guide]. Nizhnii Novgorod : VGIPU. [in Russian].

Cruicshank, D. & Telfer, R. (1980). Classroom games and Simulations. Theory into practice, Vol. 19, pp. 75-80.

Mikhailova, E. A. (1999). Keis i keis-metod: obschie poniatiia [Case and case method: general concepts]. Marketing. – Marketing, 1, pp. 109-117. [in Russian].

Dolgorukov, A. Metod case-study kak sovremennaia tehnologiia professionalno-orientirovannogo obucheniia [Case-study method as a modern technology of vocational-oriented learning]. Retrieved from : http://pycode.ru/2012/05/case-study/ [in Russian].

Varganova, G. V. (2006). Keis-stadis kak metod nauchnogo issledovaniia [Case-stadies as a method of scientific research]. Bibliosfera. – Bibliosphere, 2, pp. 36-42. [in Russian].

Komissarova, N. N. (2006). Metod keis-stadi i perspektivy ego ispolzovania pri podgotovke spetsialistov finansovo-ekonomicheskogo profilia: Ushebno-metodicheskoe posobie: V 2 ch. [The case-study method and the prospects for its use in the preparation of specialists for financial and economic profile: Teaching guide: 2 parts]. Moskva : Finansovaia Akademia pri Pravitelstve RF. [in Russian].

Buravoi, M. (1997). Uglublennoe case study: mezhdu pozitivizmom i postmodernizmom [In-depth case study: between positivism and postmodernism]. Rubezh. – Milestone, 10, p. 52-56. [in Russian].

Fedianin, N. & Davydenko, V. (2000). Chem keis otlichaetsia ot chemodanchika [What is the case different from a suitcase]. Obsuzhdenie za rubezhom. – Discussion abroad, 7, pp. 12-16. [in Russian].

Dobrotin, D. Yu. (2015). Ispolzovanie keis-tehnologii dlia podgotovki uchitelia k organizatsii issledovatelskoi deiatelnosti mladshikh shkolnikov [The use of case technology to prepare teachers for organizing research activities of younger students]. Vestnik Moskovskogo gorodskogo pedagoficheskogo universiteta. Seriia : Pedagogika i Psikhologiia. – Bulletin of Moscow City Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 4 (34), pp. 47–53. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-18

Як цитувати

Жмай, О. В. (2018). Застосування методу case-study для підвищення ефективності управлінської освіти. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 17(3(40), 159–168. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148388

Номер

Розділ

Статті