Застосування методу case-study для підвищення ефективності управлінської освіти
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148388Ключові слова:
case study, освітні технології, менеджмент, управлінська освіта, ігрові технології, компетенції, кейсАнотація
У статті розглядається історія зародження, сутність та роль методу case-study, а також проблема його впровадження в практику професійної управлінської освіти. Вивчаються завдання цього методу і критерії технології навчання в цілому. Наводиться загальна схема роботи з кейсами в рамках роботи зі студентами економічних спеціальностей.
Посилання
Pugachov, V. P. (2001). Testy, delovye igry, treningi v upravlenii personalom: Uchebnik dlia studentov vuzov [Tests, business games, trainings in personnel management: A textbook for university students]. Moskva : Aspekt Press. [in Russian].
Vaganova, O. I. (2011). Metod keisov v professionalnom obuchenii: Uchebno-metodicheskoe posobie [The case method in vocational training: Teaching guide]. Nizhnii Novgorod : VGIPU. [in Russian].
Cruicshank, D. & Telfer, R. (1980). Classroom games and Simulations. Theory into practice, Vol. 19, pp. 75-80.
Mikhailova, E. A. (1999). Keis i keis-metod: obschie poniatiia [Case and case method: general concepts]. Marketing. – Marketing, 1, pp. 109-117. [in Russian].
Dolgorukov, A. Metod case-study kak sovremennaia tehnologiia professionalno-orientirovannogo obucheniia [Case-study method as a modern technology of vocational-oriented learning]. Retrieved from : http://pycode.ru/2012/05/case-study/ [in Russian].
Varganova, G. V. (2006). Keis-stadis kak metod nauchnogo issledovaniia [Case-stadies as a method of scientific research]. Bibliosfera. – Bibliosphere, 2, pp. 36-42. [in Russian].
Komissarova, N. N. (2006). Metod keis-stadi i perspektivy ego ispolzovania pri podgotovke spetsialistov finansovo-ekonomicheskogo profilia: Ushebno-metodicheskoe posobie: V 2 ch. [The case-study method and the prospects for its use in the preparation of specialists for financial and economic profile: Teaching guide: 2 parts]. Moskva : Finansovaia Akademia pri Pravitelstve RF. [in Russian].
Buravoi, M. (1997). Uglublennoe case study: mezhdu pozitivizmom i postmodernizmom [In-depth case study: between positivism and postmodernism]. Rubezh. – Milestone, 10, p. 52-56. [in Russian].
Fedianin, N. & Davydenko, V. (2000). Chem keis otlichaetsia ot chemodanchika [What is the case different from a suitcase]. Obsuzhdenie za rubezhom. – Discussion abroad, 7, pp. 12-16. [in Russian].
Dobrotin, D. Yu. (2015). Ispolzovanie keis-tehnologii dlia podgotovki uchitelia k organizatsii issledovatelskoi deiatelnosti mladshikh shkolnikov [The use of case technology to prepare teachers for organizing research activities of younger students]. Vestnik Moskovskogo gorodskogo pedagoficheskogo universiteta. Seriia : Pedagogika i Psikhologiia. – Bulletin of Moscow City Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 4 (34), pp. 47–53. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).