Застосування методу case-study для підвищення ефективності управлінської освіти

Автор(и)

  • О. В. Жмай Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148388

Ключові слова:

case study, освітні технології, менеджмент, управлінська освіта, ігрові технології, компетенції, кейс

Анотація

У статті розглядається історія зародження, сутність та роль методу case-study, а також проблема його впровадження в практику професійної управлінської освіти. Вивчаються завдання цього методу і критерії технології навчання в цілому. Наводиться загальна схема роботи з кейсами в рамках роботи зі студентами економічних спеціальностей.

Біографія автора

О. В. Жмай, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

викладач кафедри менеджменту та інновацій

Посилання

Pugachov, V. P. (2001). Testy, delovye igry, treningi v upravlenii personalom: Uchebnik dlia studentov vuzov [Tests, business games, trainings in personnel management: A textbook for university students]. Moskva : Aspekt Press. [in Russian].

Vaganova, O. I. (2011). Metod keisov v professionalnom obuchenii: Uchebno-metodicheskoe posobie [The case method in vocational training: Teaching guide]. Nizhnii Novgorod : VGIPU. [in Russian].

Cruicshank, D. & Telfer, R. (1980). Classroom games and Simulations. Theory into practice, Vol. 19, pp. 75-80.

Mikhailova, E. A. (1999). Keis i keis-metod: obschie poniatiia [Case and case method: general concepts]. Marketing. – Marketing, 1, pp. 109-117. [in Russian].

Dolgorukov, A. Metod case-study kak sovremennaia tehnologiia professionalno-orientirovannogo obucheniia [Case-study method as a modern technology of vocational-oriented learning]. Retrieved from : http://pycode.ru/2012/05/case-study/ [in Russian].

Varganova, G. V. (2006). Keis-stadis kak metod nauchnogo issledovaniia [Case-stadies as a method of scientific research]. Bibliosfera. – Bibliosphere, 2, pp. 36-42. [in Russian].

Komissarova, N. N. (2006). Metod keis-stadi i perspektivy ego ispolzovania pri podgotovke spetsialistov finansovo-ekonomicheskogo profilia: Ushebno-metodicheskoe posobie: V 2 ch. [The case-study method and the prospects for its use in the preparation of specialists for financial and economic profile: Teaching guide: 2 parts]. Moskva : Finansovaia Akademia pri Pravitelstve RF. [in Russian].

Buravoi, M. (1997). Uglublennoe case study: mezhdu pozitivizmom i postmodernizmom [In-depth case study: between positivism and postmodernism]. Rubezh. – Milestone, 10, p. 52-56. [in Russian].

Fedianin, N. & Davydenko, V. (2000). Chem keis otlichaetsia ot chemodanchika [What is the case different from a suitcase]. Obsuzhdenie za rubezhom. – Discussion abroad, 7, pp. 12-16. [in Russian].

Dobrotin, D. Yu. (2015). Ispolzovanie keis-tehnologii dlia podgotovki uchitelia k organizatsii issledovatelskoi deiatelnosti mladshikh shkolnikov [The use of case technology to prepare teachers for organizing research activities of younger students]. Vestnik Moskovskogo gorodskogo pedagoficheskogo universiteta. Seriia : Pedagogika i Psikhologiia. – Bulletin of Moscow City Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 4 (34), pp. 47–53. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-18

Номер

Розділ

Статті