DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2018.3(40).148388

Застосування методу case-study для підвищення ефективності управлінської освіти

О. В. Жмай

Анотація


У статті розглядається історія зародження, сутність та роль методу case-study, а також проблема його впровадження в практику професійної управлінської освіти. Вивчаються завдання цього методу і критерії технології навчання в цілому. Наводиться загальна схема роботи з кейсами в рамках роботи зі студентами економічних спеціальностей.


Ключові слова


case study; освітні технології; менеджмент; управлінська освіта; ігрові технології; компетенції; кейс

Повний текст:

PDF

Посилання


Pugachov, V. P. (2001). Testy, delovye igry, treningi v upravlenii personalom: Uchebnik dlia studentov vuzov [Tests, business games, trainings in personnel management: A textbook for university students]. Moskva : Aspekt Press. [in Russian].

Vaganova, O. I. (2011). Metod keisov v professionalnom obuchenii: Uchebno-metodicheskoe posobie [The case method in vocational training: Teaching guide]. Nizhnii Novgorod : VGIPU. [in Russian].

Cruicshank, D. & Telfer, R. (1980). Classroom games and Simulations. Theory into practice, Vol. 19, pp. 75-80.

Mikhailova, E. A. (1999). Keis i keis-metod: obschie poniatiia [Case and case method: general concepts]. Marketing. – Marketing, 1, pp. 109-117. [in Russian].

Dolgorukov, A. Metod case-study kak sovremennaia tehnologiia professionalno-orientirovannogo obucheniia [Case-study method as a modern technology of vocational-oriented learning]. Retrieved from : http://pycode.ru/2012/05/case-study/ [in Russian].

Varganova, G. V. (2006). Keis-stadis kak metod nauchnogo issledovaniia [Case-stadies as a method of scientific research]. Bibliosfera. – Bibliosphere, 2, pp. 36-42. [in Russian].

Komissarova, N. N. (2006). Metod keis-stadi i perspektivy ego ispolzovania pri podgotovke spetsialistov finansovo-ekonomicheskogo profilia: Ushebno-metodicheskoe posobie: V 2 ch. [The case-study method and the prospects for its use in the preparation of specialists for financial and economic profile: Teaching guide: 2 parts]. Moskva : Finansovaia Akademia pri Pravitelstve RF. [in Russian].

Buravoi, M. (1997). Uglublennoe case study: mezhdu pozitivizmom i postmodernizmom [In-depth case study: between positivism and postmodernism]. Rubezh. – Milestone, 10, p. 52-56. [in Russian].

Fedianin, N. & Davydenko, V. (2000). Chem keis otlichaetsia ot chemodanchika [What is the case different from a suitcase]. Obsuzhdenie za rubezhom. – Discussion abroad, 7, pp. 12-16. [in Russian].

Dobrotin, D. Yu. (2015). Ispolzovanie keis-tehnologii dlia podgotovki uchitelia k organizatsii issledovatelskoi deiatelnosti mladshikh shkolnikov [The use of case technology to prepare teachers for organizing research activities of younger students]. Vestnik Moskovskogo gorodskogo pedagoficheskogo universiteta. Seriia : Pedagogika i Psikhologiia. – Bulletin of Moscow City Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 4 (34), pp. 47–53. [in Russian].


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Пугачёв В. П. Тесты, деловые игры, тренинги в управлении персоналом: Учебник для студентов вузов / В. П. Пугачёв. – Москва : Аспект Пресс, 2001. – 285 с.


Ваганова О. И. Метод кейсов в профессиональном обучении: Учебно-методическое пособие / О. И. Ваганова. – Нижний Новгород : ВГИПУ, 2011. – 34 с.


Cruicshank D. Classroom games and Simulations / D. Cruicshank, R. Telfer // Theory into practice. – 1980. – V. 19. – P. 75-80.


Михайлова Е. А. Кейс и кейс-метод: общие понятия / Е. А. Михайлова // Маркетинг. – 1999. – № 1. – С. 109-117.


Долгоруков А. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://pycode.ru/2012/05/case-study/ (дата обращения 15.09.2018). – Название с экрана.


Варганова Г. В. Кейс-стадис как метод научного исследования / Г. В. Варганова // Библиосфера. – 2006. – №2. – С. 36-42.


Метод case-study и перспективы его использования при подготовке специалистов финансово-экономического профиля: Учебно-методическое пособие: В 2 ч. / Под общ. ред. Н. Н. Комиссаровой. – Москва : Финансовая академия при Правительстве РФ. – 2006. – с. 8.


Буравой М. Углубленное сase study: между позитивизмом и постмодернизмом / М. Буравой // Рубеж. –1997. – № 10. – С. 52-56.


Федянин Н. Чем кейс отличается от чемоданчика / Н. Федянин, В. Давыденко // Обсуждение за рубежом. – 2000. – №7. – С. 12-16.


Добротин Д. Ю. Использование кейс-технологии для подготовки учителя к организации исследовательской деятельности младших школьников / Д. Ю. Добротин, И. Н. Добротин // Вестник Московского городского педагогического университета. Серия : Педагогика и психология. – 2015. – № 4 (34). – С. 47-53.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN 2413-9998 (Print)
DOI 10.18524/2413-9998