ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА АКАДЕМІЧНУ УСПІШНІСТЬ СТУДЕНТІВ: ПРИКЛАД ЛІВАНСЬКОГО ФРАНЦУЗЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Sohail Imran Khan Ліванський французький університет
  • Nabaz Nawazad Abdullah Ліванський французький університет

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.1(41).173510

Ключові слова:

академічна успішність, соціальні мережі, студенти

Анотація

Сучасне покоління – це покоління соціальних мереж. Цікаво спостерігати, як Інтернет змінює життя людей. Соціальні мережі – це міжнародний тренд, який поширюється по всьому світу та досяг того рівня, коли ми можемо стверджувати, що немає такої людини у будь-якій точці світу, яка б не отримувала інформацію з Інтернету. Соціальні мережі, перш за все, були створені з метою підтримки зв’язку між сім’ями та друзями, проте пізніше вони почали використовуватися і в бізнес технологіях і сьогодні представляють собою новий популярний метод охвата клієнтів. Аналогічно студенти використовують соціальні мережі для того, щоб підтримувати зв’язок з колегами та викладачами, оскільки завдяки ним прискорюється потік інформації та знань. Інтенсивність використання соціальних мереж пов’язана з їхньою можливістю швидкого обміну інформацією та одночасним зв’язком із будь-ким у будь-якій точці світу. Це дослідження направлено на вивчення впливу соціальних мереж на академічну успішність студентів. В рамках дослідження було використано метод збору інформації за допомогою структурованого опитувальника. Вибірка складалася з 63 студентів різних років навчання. Програма SPSS-22 була використана для аналізу даних. В рамках дослідження було визначено як позитивний, так і негативний вплив соціальних мереж. Позитивний ефект визначається швидким доступом до інформації та виконанням домашніх завдань, а також залученням до академічного заняття та сприяє співробітництву один з одним. Негативний ефект визначається тим, що у студентів виникає залежність від соціальних мереж: їхня успішність знижується, якщо підвищується ступінь використання соціальних мереж, і, в кінці-кінців, вони можуть бути деструктивними.                              

Біографії авторів

Sohail Imran Khan, Ліванський французький університет

доцент
Факультет бізнес адміністрування

Nabaz Nawazad Abdullah, Ліванський французький університет

декан факультету бізнес адміністрування

Посилання

Abdullah, N. N (2018). Probing the level of satisfaction towards the motivation factors of tourism in Kurdistan Region. Scholars Journal of Economics, Business and Management. 5 (6), pp. 439-443.

Ahmad Mushtaq & Abdul madjid Benraghda (2018).The effects of social media on the undergraduate students’ academic performances. Library Philosophy and Practice (e-journal). Retrieved from: https://digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=5020& context=libphilprac

Banquil, K. & Chua, N. A. (2009). Social networking sites affects one's academic performance adversely. Retrieved from: http://www.scribd.com/doc/28919575/SOCIAL-NETWORKING-SITES-AFFECTONE%

Coyle, C. L. & Vaughn, H. (2008). Social networking: Communication revolution or evolution? Bell Labs Technical Journal, 13 (2), pp. 13-17.

DeBell, M. & Chapman, C. (2006). Computer and Internet use by students in 2003 (NCES 2006–065). US Department of Education. Washington, DC: National Center for Education Statistics.

Eijaz, A. (2013). Impact of new media on dynamics of Pakistan politics. Journal of Political Studies, 20 (1), pp. 113-130.

Emeka, U. J. & Nyeche, O. S. (2016). Impact of Internet usage on the academic performance of under-graduates students: A case study of the University of Abuja, Nigeria. International Journal of Scientific & Engineering Research, 7 (10), pp. 1018-1029.

Hasnain, H., Nasreen, A., & Ijaz, H. (2015). Impact of social media usage on academic performance of university students. Proceeding of 2nd International Research Management & Innovation Conference (IRMIC). Malaysia.

Karpinski, A. (2009). A description of Facebook use and academic performance among undergraduate and graduate students. Annual Meeting of the American Educational Research Association, San Diego,California.

Khan, S. I., Sultan, A. A. & Alsamarai, S. (2019). Social media and its adverse effect on academic performance of students. Bulletin of Social Informatics Theory and Application, 3 (1), pp. 38-44.

Li, Y. (2011). Survey on situation of Chinese college students choosing to use social networking. Proceedings of 3rd International Conference on Computer Research and Development (ICCRD), China. pp. 344-348.

Madan Mohan, G. & Prabhu, M. (2013). A study on students perception about Facebook. International Journal of Contemporary Commerce, 1 (2), pp. 64-77.

Mehmood, S. & Taswir, T. (2013). The effects of social networking sites on the academic performance of students in college of applied sciences. Int. J. Arts Commerce, 2 (1), pp. 111-125.

Menseh, S. O. & Nizam, S. (2016). The impact of social media on students’ academic performance: A case of Malaysia tertiary institution. International Journal of Education, Learning and Training, 1 (1), pp. 14-21.

Owen, H. (2008). Open space technology: A user's guide, Oakland, United States, Berrett- Koehler Publishers.

Owusu-Acheaw, M. & Larson, A. G. (2015). Use of social media and its impact on academic performance of tertiary institution students: A study of students of Koforidua Polytechnic, Ghana. Journal of Education and Practice, 6 (6), pp. 94-101.

Prabhu, M. & Madan Mohan, G. (2014) A study on stress among university students in India. International Journal of Business and Administration Research Review, 1 (5), pp. 21-33.

Sultan, A. A., Noor, S. M. & Nasirun, N. (2018). Technological factors and e-commerce adoption among small medium enterprises in Kurdistan, Iraq. Int. J. Eng. Technol., 7 (3.5), pp. 98-101.

Tamayo, J. D. & dela Cruz, G. S. G. (2014). The relationship of social media with the academic performance of Bachelor of Science in information technology students of Centro Escolar University-Malolos. International Journal of Scientific and Research Publications, 4 (5), pp. 1-10.

Zahid, A., Ahmad, M., Syed, R. H. & Faisal, H. (2016). Impact of social media of student’s academic performance. International Journal of Business and Management Invention, 5 (4), pp. 22-29.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-24

Номер

Розділ

Статті