ВПЛИВ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ НА АКАДЕМІЧНУ УСПІШНІСТЬ СТУДЕНТІВ: ПРИКЛАД ЛІВАНСЬКОГО ФРАНЦУЗЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.1(41).173510Ключові слова:
академічна успішність, соціальні мережі, студентиАнотація
Сучасне покоління – це покоління соціальних мереж. Цікаво спостерігати, як Інтернет змінює життя людей. Соціальні мережі – це міжнародний тренд, який поширюється по всьому світу та досяг того рівня, коли ми можемо стверджувати, що немає такої людини у будь-якій точці світу, яка б не отримувала інформацію з Інтернету. Соціальні мережі, перш за все, були створені з метою підтримки зв’язку між сім’ями та друзями, проте пізніше вони почали використовуватися і в бізнес технологіях і сьогодні представляють собою новий популярний метод охвата клієнтів. Аналогічно студенти використовують соціальні мережі для того, щоб підтримувати зв’язок з колегами та викладачами, оскільки завдяки ним прискорюється потік інформації та знань. Інтенсивність використання соціальних мереж пов’язана з їхньою можливістю швидкого обміну інформацією та одночасним зв’язком із будь-ким у будь-якій точці світу. Це дослідження направлено на вивчення впливу соціальних мереж на академічну успішність студентів. В рамках дослідження було використано метод збору інформації за допомогою структурованого опитувальника. Вибірка складалася з 63 студентів різних років навчання. Програма SPSS-22 була використана для аналізу даних. В рамках дослідження було визначено як позитивний, так і негативний вплив соціальних мереж. Позитивний ефект визначається швидким доступом до інформації та виконанням домашніх завдань, а також залученням до академічного заняття та сприяє співробітництву один з одним. Негативний ефект визначається тим, що у студентів виникає залежність від соціальних мереж: їхня успішність знижується, якщо підвищується ступінь використання соціальних мереж, і, в кінці-кінців, вони можуть бути деструктивними.
Посилання
Abdullah, N. N (2018). Probing the level of satisfaction towards the motivation factors of tourism in Kurdistan Region. Scholars Journal of Economics, Business and Management. 5 (6), pp. 439-443.
Ahmad Mushtaq & Abdul madjid Benraghda (2018).The effects of social media on the undergraduate students’ academic performances. Library Philosophy and Practice (e-journal). Retrieved from: https://digitalcommons.unl.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=5020& context=libphilprac
Banquil, K. & Chua, N. A. (2009). Social networking sites affects one's academic performance adversely. Retrieved from: http://www.scribd.com/doc/28919575/SOCIAL-NETWORKING-SITES-AFFECTONE%
Coyle, C. L. & Vaughn, H. (2008). Social networking: Communication revolution or evolution? Bell Labs Technical Journal, 13 (2), pp. 13-17.
DeBell, M. & Chapman, C. (2006). Computer and Internet use by students in 2003 (NCES 2006–065). US Department of Education. Washington, DC: National Center for Education Statistics.
Eijaz, A. (2013). Impact of new media on dynamics of Pakistan politics. Journal of Political Studies, 20 (1), pp. 113-130.
Emeka, U. J. & Nyeche, O. S. (2016). Impact of Internet usage on the academic performance of under-graduates students: A case study of the University of Abuja, Nigeria. International Journal of Scientific & Engineering Research, 7 (10), pp. 1018-1029.
Hasnain, H., Nasreen, A., & Ijaz, H. (2015). Impact of social media usage on academic performance of university students. Proceeding of 2nd International Research Management & Innovation Conference (IRMIC). Malaysia.
Karpinski, A. (2009). A description of Facebook use and academic performance among undergraduate and graduate students. Annual Meeting of the American Educational Research Association, San Diego,California.
Khan, S. I., Sultan, A. A. & Alsamarai, S. (2019). Social media and its adverse effect on academic performance of students. Bulletin of Social Informatics Theory and Application, 3 (1), pp. 38-44.
Li, Y. (2011). Survey on situation of Chinese college students choosing to use social networking. Proceedings of 3rd International Conference on Computer Research and Development (ICCRD), China. pp. 344-348.
Madan Mohan, G. & Prabhu, M. (2013). A study on students perception about Facebook. International Journal of Contemporary Commerce, 1 (2), pp. 64-77.
Mehmood, S. & Taswir, T. (2013). The effects of social networking sites on the academic performance of students in college of applied sciences. Int. J. Arts Commerce, 2 (1), pp. 111-125.
Menseh, S. O. & Nizam, S. (2016). The impact of social media on students’ academic performance: A case of Malaysia tertiary institution. International Journal of Education, Learning and Training, 1 (1), pp. 14-21.
Owen, H. (2008). Open space technology: A user's guide, Oakland, United States, Berrett- Koehler Publishers.
Owusu-Acheaw, M. & Larson, A. G. (2015). Use of social media and its impact on academic performance of tertiary institution students: A study of students of Koforidua Polytechnic, Ghana. Journal of Education and Practice, 6 (6), pp. 94-101.
Prabhu, M. & Madan Mohan, G. (2014) A study on stress among university students in India. International Journal of Business and Administration Research Review, 1 (5), pp. 21-33.
Sultan, A. A., Noor, S. M. & Nasirun, N. (2018). Technological factors and e-commerce adoption among small medium enterprises in Kurdistan, Iraq. Int. J. Eng. Technol., 7 (3.5), pp. 98-101.
Tamayo, J. D. & dela Cruz, G. S. G. (2014). The relationship of social media with the academic performance of Bachelor of Science in information technology students of Centro Escolar University-Malolos. International Journal of Scientific and Research Publications, 4 (5), pp. 1-10.
Zahid, A., Ahmad, M., Syed, R. H. & Faisal, H. (2016). Impact of social media of student’s academic performance. International Journal of Business and Management Invention, 5 (4), pp. 22-29.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.