Дослідження рівня конкурентоспроможності продукції торгівельного підприємства на основі пошукового моделювання

Автор(и)

  • Н. І. Владимирська Одеська державна академія будівництва та архітектури, Україна
  • В. В. Лаптєва Київського національноготоргівельно-економічного університету, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.1(41).173524

Ключові слова:

конкурентоспроможність, прогноз, рівень, цикл, ефект, витрати, стратегія, продукція, норматив

Анотація

На основі аналізу торгівельної сфери та існуючих теоретичних розробок запропоновано підхід з прогнозування кількісної величини рівня реалізованої на ринку конкурентоспроможної продукції торгівельного підприємства та максимальних темпів росту її продажу. Підхід засновано на використанні економіко-математичної пошукової моделі, яка слугує підґрунтям прийняття науково обґрунтованого управлінського рішення про вибір стратегії виробництва і реалізації нової продукції на ринку. Визначення кількісної величини реалізованого на ринку рівня конкурентоспроможності продукції здійснюється на основі розрахунку двох складових – нормативної та ринкової. Сутність підходу полягає у прогнозуванні рівня конкурентоспроможності продукції торгівельного підприємства на основних етапах її життєвого циклу.

Посилання

Shypulina, Yu. S. (2012). Mekhanizm upravlinnia potentsialom innovatsiinoho rozvytku promyslovykh pidpryemstv : monohrafiia [Mechanism for managing the potential of innovation activities of the fishing divisions: monograph]. Sumy. [In Ukrainian].

Dubnitskii, V. I. (2016). Konkurentsiia, konkurentosposobnost, rynochnaia koniunktura : uch. posobie [Competition, competitiveness, market conditions : manual]. Dnepropetrovsk. [in Russian].

Krivorotov, V. V., Kalina, A. V. & Eripalov, S. E. (2016). Konkurentosposobnost predpriiatii i proizvodstvennykh system : uch. posobie [Competitiveness of enterprises and production systems : manual]. Moskva : UNITY-DANA. [in Russian].

Petrovich, I. M., Kriveshko, O.V. & Stupak, I. O. (2012). Stratehichne upravlinnia konkurentospromozhnistiu promyslovoho pidpryemstva : monohrafiia [Strategic management of the competitiveness of the industrial enterprise : monograph]. Lviv. [In Ukrainian].

TOP-100. (2011). Reityng luchshykh kompii Ukrainy [TOP-100. Rating of the best companies in Ukraine]. Kyiv. Economika. № 4. [in Russian].

TOP-100. (2012). Reityng luchshykh kompii Ukrainy [TOP-100. Rating of the best companies in Ukraine]. Kyiv. Economika. № 4. [in Russian].

Fedulova, L. I., Zabarnaia E. M. & Filyppova, S. V. (2016). Innovatsiinyi rozvytok pidpryemstva ; pidruchnyk [Innovative development of the enterprise : textbook]. Odessa : ONPU. [In Ukrainian].

Chainikov, V. N. (2008). Prognoznyi uroven konkurentosposobnosti promyshlennoi produktsii [Predicted level of competitiveness of industrial products]. Vestnik Chuvashskogo universiteta. – Bulletin of the Chuvash University, № 1. Pp. 550-555. [in Russian].

Daniels, J. & Radebaugh L. (1995). International Business. Enviroment and Operation. 7th ed. Addison-Wesley Publ. Co.

Griffin, R. & Pustay M. (1998). International Business. A managerial perspective. Addison-Wesley Publ. Co.

Murphy, J. (2001). Technical Analysis of the Financial Markets. New York: Institute of Finance.

Whitten, J. & Bentley, L. (1998). Systems Analysis and Design Methods. 4th ed. Izwin, McGrew – Hill.

Woffram, S. (2001). The Mathematica book. 4th ed. Wolfram Media.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-24

Як цитувати

Владимирська, Н. І., & Лаптєва, В. В. (2019). Дослідження рівня конкурентоспроможності продукції торгівельного підприємства на основі пошукового моделювання. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 18(1(41), 98–110. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.1(41).173524

Номер

Розділ

Статті