Дослідження рівня конкурентоспроможності продукції торгівельного підприємства на основі пошукового моделювання

Автор(и)

  • Н. І. Владимирська Одеська державна академія будівництва та архітектури, Ukraine
  • В. В. Лаптєва Київського національного торгівельно-економічного університету, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.1(41).173524

Ключові слова:

конкурентоспроможність, прогноз, рівень, цикл, ефект, витрати, стратегія, продукція, норматив

Анотація

На основі аналізу торгівельної сфери та існуючих теоретичних розробок запропоновано підхід з прогнозування кількісної величини рівня реалізованої на ринку конкурентоспроможної продукції торгівельного підприємства та максимальних темпів росту її продажу. Підхід засновано на використанні економіко-математичної пошукової моделі, яка слугує підґрунтям прийняття науково обґрунтованого управлінського рішення про вибір стратегії виробництва і реалізації нової продукції на ринку. Визначення кількісної величини реалізованого на ринку рівня конкурентоспроможності продукції здійснюється на основі розрахунку двох складових – нормативної та ринкової. Сутність підходу полягає у прогнозуванні рівня конкурентоспроможності продукції торгівельного підприємства на основних етапах її життєвого циклу.

Біографії авторів

Н. І. Владимирська, Одеська державна академія будівництва та архітектури

кандидат економічних наук, доцент,


 

В. В. Лаптєва, Київського національного торгівельно-економічного університету

кандидат економічних наук,

доцент кафедри економіки та фінансів підприємства

Посилання

Shypulina, Yu. S. (2012). Mekhanizm upravlinnia potentsialom innovatsiinoho rozvytku promyslovykh pidpryemstv : monohrafiia [Mechanism for managing the potential of innovation activities of the fishing divisions: monograph]. Sumy. [In Ukrainian].

Dubnitskii, V. I. (2016). Konkurentsiia, konkurentosposobnost, rynochnaia koniunktura : uch. posobie [Competition, competitiveness, market conditions : manual]. Dnepropetrovsk. [in Russian].

Krivorotov, V. V., Kalina, A. V. & Eripalov, S. E. (2016). Konkurentosposobnost predpriiatii i proizvodstvennykh system : uch. posobie [Competitiveness of enterprises and production systems : manual]. Moskva : UNITY-DANA. [in Russian].

Petrovich, I. M., Kriveshko, O.V. & Stupak, I. O. (2012). Stratehichne upravlinnia konkurentospromozhnistiu promyslovoho pidpryemstva : monohrafiia [Strategic management of the competitiveness of the industrial enterprise : monograph]. Lviv. [In Ukrainian].

TOP-100. (2011). Reityng luchshykh kompii Ukrainy [TOP-100. Rating of the best companies in Ukraine]. Kyiv. Economika. № 4. [in Russian].

TOP-100. (2012). Reityng luchshykh kompii Ukrainy [TOP-100. Rating of the best companies in Ukraine]. Kyiv. Economika. № 4. [in Russian].

Fedulova, L. I., Zabarnaia E. M. & Filyppova, S. V. (2016). Innovatsiinyi rozvytok pidpryemstva ; pidruchnyk [Innovative development of the enterprise : textbook]. Odessa : ONPU. [In Ukrainian].

Chainikov, V. N. (2008). Prognoznyi uroven konkurentosposobnosti promyshlennoi produktsii [Predicted level of competitiveness of industrial products]. Vestnik Chuvashskogo universiteta. – Bulletin of the Chuvash University, № 1. Pp. 550-555. [in Russian].

Daniels, J. & Radebaugh L. (1995). International Business. Enviroment and Operation. 7th ed. Addison-Wesley Publ. Co.

Griffin, R. & Pustay M. (1998). International Business. A managerial perspective. Addison-Wesley Publ. Co.

Murphy, J. (2001). Technical Analysis of the Financial Markets. New York: Institute of Finance.

Whitten, J. & Bentley, L. (1998). Systems Analysis and Design Methods. 4th ed. Izwin, McGrew – Hill.

Woffram, S. (2001). The Mathematica book. 4th ed. Wolfram Media.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-07-24

Номер

Розділ

Статті