Вибір маркетингових комунікацій підприємств сфери зв’язку та інформатизації у процесі підвищення їх конкурентоспроможності
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.1(41).173618Ключові слова:
маркетингові комунікації, канали, підприємства зв’язку та інформатизації, конкурентоспроможність, реклама, стратегіяАнотація
Метою проведеного дослідження є пошук нових каналів маркетингових комунікацій в підвищенні конкурентоспроможності підприємств сфери зв’язку та інформатизації. Визначено взаємозв’язок каналів маркетингових комунікацій та комплексу заходів по просуванню продукції /послуг та ідей. У статті визначені переваги і недоліки реклами як одного із поширених елементів маркетингових комунікацій. Аналіз обсягів рекламно-комунікаційного ринку дозволив визначити частку довіри та прихильності уваги споживачів до реклами. Було запропоновано впровадження омніканальної моделі на підприємствах зв’язку, що дозволить операторам набути конкурентних переваг, а саме: більш низька ціна пристроїв під власними брендами; можливі вигідні цінові пропозиції за тарифами зв’язку при покупці пристрою; можливість визначити власні смартфони під конкретні послуги, такі як певні контент-послуги, що засновані на використанні мереж третього покоління; провести відповідну кастомізацію інтерфейсу.
Посилання
Butenko, N. V. (2014). Osnovy marketynhu [Marketing basics]. Kyiv: Vydavnycho-polihrafichnyi tsentr «Kyivskyi universytet» Retrieved from http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/ [in Ukrainian].
Voinarenko, S. M. (2015). Reklamna stratehiia v systemi formuvannia marketynhovoi polityky pidpryiemstva [Advertising strategy in the formation of the marketing policy of the enterprise]. Ekonomika: realii chasu. – Economy – the realities of time, (22). рр. 175-179. Retrieved from http://economics.opu.ua /files/archive/2015/n6.html [in Ukrainian].
Granaturov, V. M., Litovchenko, I. V. & Korablinova, I. A. (2013). Upravlinnya konkurentospromozhnistyu operatora telekomunikacij [Management of telecommunications operator competitiveness]. Kyiv: Kafedra [in Ukrainian].
Zakharchenko, V. I. & Berezovskyi, O. O. (2017). Vplyv innovatsiinoi stratehii vysokotekhnolohichnoho pidpryiemstva na yoho konkurentospromozhnist [The impact of the innovation strategy of a high-tech enterprise on its competitiveness]. Ekonomika, finansy, pravo – Economy, finance, law, 11/3, рр. 17-20 [in Ukrainian].
Zakharchenko, N. V. (2016). Pidvyshchennia efektyvnosti vykorystannia instrumentu internet-marketynhu na pidpryiemstvi [Improving the efficiency of using the Internet marketing tool in the enterprise]. Upravlinnia innovatsiinym rozvytkom na makro-, mezo- ta mikrorivniakh : Mat-ly II Mizhn.nauk-prakt. Internet-konf., 07 chervnia 2016 r. – Management of innovative development at the macro, meso and micro levels : Proceedings of II Intern. scientif. and practic. Internet conf., 07 July, 2016. Odesa : ONPU, рр. 48-49 [in Ukrainian].
Zozulia, O. V. & Levchenko, М. (2016). Formuvannia omnikanalnoi zbutovoi stratehii pidpryiemstva. [Formation of omnichanal sales strategy of the enterprise]. Ekonomichnyi visnyk natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy "Kyivskyi politekhnichnyi instytut" – Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute", 13, рр. 361-368. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_54 [in Ukrainian].
Ilina, S. (2017). Vymiriuiemo riven servisu v multykanalnomu seredovyshchi obsluhovuvannia (ohliad suchasnoi doslidnytskoi metodyky Real Contacts Audit) [We measure the level of service in the multichannel service environment (review of the real research methodology Real Contacts Audit)]. Marketynh v Ukraini – Marketing in Ukraine, 3. рр. 12–14. [in Ukrainian].
Illiashenko, S. M. & Ivanytskyi, I. Yu. (2010). Analiz retrospektyvnoho ta suchasnoho stanu internet-reklamy i mozhlyvi napriamky rozvytku [Analysis of the retrospective and current state of online advertising and possible directions of development.] Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and innovation management, 1, рр. 57-66. [in Ukrainian].
Karpova, S. V. et al. (2018). Innovatsionnyi marketing : uchebnik dlia bakalavrata i magistratury [Innovative Marketing]. Moskva : Izdatelstvo Yurait [in Russian].
Karyi, O. I. (2016). Omnikanalnist yak suchasna vymoha marketynhu [Omnikanalnist as a modern marketing requirement]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii: Zb. Mat-liv II Mizhn. nauk-prakt. konf – Marketing and digital technologies: Collection of materials of a scientific-practical conference. Odesk. Nats-nyi politekh-nyi un-t. Odesa: TIeS [in Ukrainian].
Lytvynenko, Yu. (2019). Multykanalnist prodazhiv [Multi-channel sales]. Retrieved from https://eba.com.ua/article/multykanalnist-prodazhu-chomu-prosti-pytannya-vazhlyvi/ [in Ukrainian].
Maslii, N. D. & Nitsenko, V. S. (2018). Systemno-synerhetychnyi pidkhid shchodo otsinky efektyvnosti intehratsii pidpryiemstv sfery zv’iazku ta informatyzatsii [System-synergistic approach to the estimation of integration efficiency of enterprises of the sphere of communication and informatization]. Ukrainskyi zhurnal prykladnoi ekonomiky – Ukrainian Journal of Applied Economics. Vol. 3, 4, рр. 85-96. [in Ukrainian].
Na merezhakh rukhomoho (mobilnoho) zviazku Ukrainy zaprovadzheno nadannia posluh iz perenesennia abonentskykh nomeriv [On the networks of mobile (mobile) communication of Ukraine introduced services for the transfer of subscriber numbers]. Retrieved from https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=99&id=1709&language=uk. [in Ukrainian].
Nahorskyi, V. (2019). Vziaty svoie: chy zmozhut mobilni operatory potisnyty riteileriv na rynku smartfoniv [Get your way: will mobile operators be able to press retailers in the smartphone market?]. Retrieved from https://rau.ua/novyni/mob-operatory-na-rynku-smartfoniv/ [in Ukrainian].
Natskomisiia otsinyla yakist zv’iazku “velykoi triiky” mobilnykh operatoriv : [National Commission assesses the quality of communication of the “big three” mobile operators]. Retrieved from https://www.unian.ua/economics/telecom/10505133-nackomisiya-ocinila-yakist-zv-yazku-velikoji-triyki-mobilnih-operatoriv.html
Obiem reklamno-komunikatsiinoho rynku Ukrainy 2018 i prohnoz obiemiv rynku 2019 : [The volume of advertising and communication market of Ukraine 2018 and the forecast of market volumes 2019]. Retrieved from http://vrk.org.ua/news-events/2018/ad-volume2018.html [in Ukrainian].
Omnikanalnist: shcho za frukt. Intehruiemo kanaly vzaiemodii z kliientamy. [Omnikanalnist: what kind of fruit. We integrate customer interaction channels.]. Retrieved from https://msb.aval.ua/news/?id=25123 [in Ukrainian].
Operatory mobilnoho zv’iazku v Ukraini [Mobile operators in Ukraine]. Retrieved from https://fastcredit.money/ua/vybor-mobilnogo-operatora-v-ukraine/ [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia Poriadku zdiisnennia derzhavnoho nahliadu za rynkom telekomunikatsii ta vyznannia takymy, shcho vtratyly chynnist, deiakykh rishen NKRZ : Rishennia Natsionalnoi komisii, shcho zdiisniuie derzhavne rehuliuvannia u sferi zviazku ta informatyzatsii [On approval of the Procedure for the implementation of state supervision of the telecommunications market and recognition of certain decisions of the NCCR as invalid: Decision of the National Commission implementing state regulation in the field of communication and informatization]. Retrieved from https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0092-13 [in Ukrainian].
Ukrinform: abonenty Kyivstaru otrymaly 4G-bezlimit do kintsia lypnia [Ukrinform: Kyivstar subscribers received 4G unlimited until the end of July]. Retrieved from https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/2715979-abonenti-kiivstaru-otrimali-4gbezlimit-do-kinca-lipna.html [in Ukrainian].
U Kyievi testuiut internet 5G [In Kiev test the Internet 5G]. Retrieved from http://businessua.com/telekom/52882u-kievi-testuyut-internet-5g.html [in Ukrainian].
Yak ukraintsi vybyraiut mobilnoho operatora [How Ukrainians choose a mobile operator]. Retrieved from https://4service-group.com/ua/about/press-about-us/3322-yak-ukrajintsi-vibirayut-mobilnogo-operatora [in Ukrainian].
Yaki kanaly komunikatsii naibilshe pryvertaiut uvahu ta vyklykaiut doviru u spozhyvachiv? [What communication channels attract the most attention and consumer confidence?]. Retrieved from https://digdata.com.ua/index.php/kanaly-komunikatsiyi/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.