Аналіз термінології «емоційного маркетингу».
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179103Ключові слова:
розвиток маркетингу, емоційні та раціональні вигоди товару, емоційний маркетинг, потреби, парадигмаАнотація
У статті представлено критичний аналіз актуального напряму в маркетингу – «емоційного маркетингу». Наводиться розбір виникають у зв'язку з цим нових понять. Показана неспроможність розгляду «емоційного маркетингу» як нової парадигми.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.