Аналіз термінології «емоційного маркетингу».

Автор(и)

  • Е. Е. Мазур Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179103

Ключові слова:

розвиток маркетингу, емоційні та раціональні вигоди товару, емоційний маркетинг, потреби, парадигма

Анотація

У статті представлено критичний аналіз актуального напряму в маркетингу – «емоційного маркетингу». Наводиться розбір виникають у зв'язку з цим нових понять. Показана неспроможність розгляду «емоційного маркетингу» як нової парадигми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-25

Як цитувати

Мазур, Е. Е. (2015). Аналіз термінології «емоційного маркетингу». РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 2(1/3), 79–86. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179103

Номер

Розділ

Статті