Аналіз термінології «емоційного маркетингу».
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179103Ключові слова:
розвиток маркетингу, емоційні та раціональні вигоди товару, емоційний маркетинг, потреби, парадигмаАнотація
У статті представлено критичний аналіз актуального напряму в маркетингу – «емоційного маркетингу». Наводиться розбір виникають у зв'язку з цим нових понять. Показана неспроможність розгляду «емоційного маркетингу» як нової парадигми.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).