Комп'ютерна ділова гра як модель для ухвалення менеджером стратегічних рішень.

Автор(и)

  • В. П. Дюков Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179214

Ключові слова:

комп'ютерна ділова гра, цінова стратегія, стратегічні рішення, навчання маркетингу, моделювання ігрової стратегії.

Анотація

У статті розглянута комп'ютерна ділова гра «Цінова стратегія» як модель для ухвалення менеджером стратегічних рішень в області ціноутворення та рекламних витрат. Проаналізовано оптимальні стратегії учасників гри. Показані дидактичні можливості даної гри для отримання учасниками навичок стратегічного мислення та аналізу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-27

Як цитувати

Дюков, В. П. (2015). Комп’ютерна ділова гра як модель для ухвалення менеджером стратегічних рішень. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 2(1/3), 136–146. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2015.1/3.179214

Номер

Розділ

Статті