Сучасні тенденції трансформації маркетингових стратегій.

Автор(и)

  • В. М. Лисюк Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.1/1.179451

Ключові слова:

маркетинг, стратегія, економічні умови, адаптація, економічні інтереси

Анотація

У статті наведені та проаналізовані трансформаційні процеси, які відбуваються у сфері маркетингових стратегій, визначені можливості їх адаптації до різних економічних умов, зокрема умов України. Запропоновано та описано концепцію «лояльної» маркетингової стратегії, що має враховувати економічні інтереси суспільства і держави в нестабільних економічних умовах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-01

Як цитувати

Лисюк, В. М. (2014). Сучасні тенденції трансформації маркетингових стратегій. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 1(1/1), 30–38. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.1/1.179451

Номер

Розділ

Статті