Управління поведінкою споживача у роздрібній торговлі.

Автор(и)

  • М. А. Окландер Одеський національний політехнічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.1/1.179454

Ключові слова:

роздрібна торгівля, поведінка споживача, мотивація поведінки

Анотація

В статті розглядається трактування сутності і класифікація особистих чинників поведінки споживача з урахуванням сучасних трансформацій тенденцій споживання в роздрібній торговлі. Автором детально розглядається вплив віку і статі на особливості поведінки споживачів в роздрібній торговлі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-01

Як цитувати

Окландер, М. А. (2014). Управління поведінкою споживача у роздрібній торговлі. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 1(1/1), 39–44. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.1/1.179454

Номер

Розділ

Статті