Дослідження структури емоційних цінностей товару (бренду) для цілей маркетингу.

Автор(и)

  • О. Є. Мазур Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180275

Ключові слова:

раціоналізм, емоції, емоційні та раціональні вигоди товару, ринок емоцій, потреби.

Анотація

У статті досліджується структура цінностей товару (бренду). В якості основних складових цінності виділені функціональна і емоційна, проаналізовані точки зору різних авторів з цього питання. Запропоновано авторський підхід до класифікації емоційних вигод для цілей їх практичного вивчення.

Біографія автора

О. Є. Мазур, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

Mazur E.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-09

Номер

Розділ

Статті