Дослідження структури емоційних цінностей товару (бренду) для цілей маркетингу.
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180275Ключові слова:
раціоналізм, емоції, емоційні та раціональні вигоди товару, ринок емоцій, потреби.Анотація
У статті досліджується структура цінностей товару (бренду). В якості основних складових цінності виділені функціональна і емоційна, проаналізовані точки зору різних авторів з цього питання. Запропоновано авторський підхід до класифікації емоційних вигод для цілей їх практичного вивчення.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.