DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180275

Дослідження структури емоційних цінностей товару (бренду) для цілей маркетингу.

О. Є. Мазур

Анотація


У статті досліджується структура цінностей товару (бренду). В якості основних складових цінності виділені функціональна і емоційна, проаналізовані точки зору різних авторів з цього питання. Запропоновано авторський підхід до класифікації емоційних вигод для цілей їх практичного вивчення.


Ключові слова


раціоналізм; емоції; емоційні та раціональні вигоди товару; ринок емоцій; потреби.

Повний текст:

PDF

Пристатейна бібліографія ГОСТ


Gobe М. Emotional Branding: The New Paradigm for Connecting Brands to People. – New York: Allworth Press, 2001.

Шмитт Б. Эмпирический маркетинг. Как заставить клиента чувствовать, думать, действовать. – Фаир-Пресс, 2001.

Роберте К. Lovemarks. Бренды будущего. М.: Рипол Классик, 2005. – 224 с.

Котлер Ф. Маркетинг 3.0: от продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе / А.Сетиаван, Ф.Котлер, Х.Картаджайя. – М.: Эксмо, 2001. – 240 с.

Википедия, или Свободная энциклопедия. (Рационализм. Разум. Ум. Эмоция.). [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://ru.wikipedia.org/.

Аакер Д. Создание сильных брендов / Пер. с англ. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003.

Maкaшeв М.О. Марочное предложение: четыре эмоциональных измерения. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.elitarium.ru/2011/09/16/marochnoe_predlozhenie.html.

Старов С.А. Многоаспектный анализ понятия «бренд» // Акутальные проблемы экономики и менеджмента: теория. Инновации и современная практика. Монография / Под ред. Кузнецова Э.А. – Харьков: Бурун Книга, 2011. – 512 с.

Ламбен Ж.Ж. Маркетинг, ориентированный на стоимость. / Пер.с англ. под ред. Ю.Н.Каптуревского. – СПб.: Питер, 2001. -480 с.

А. Мальцева, И. Коберник. Управление впечатлениями клиента. [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://www.management.com.ua/marketing/mark138.html?print

Райс Э., Траут Дж.. Маркетинговые войны / Э.Райс , Дж. Траут. – СПб: ЗАО Издательство "Питер", 2000. – 256с.

Психографическое сегментирование "рынка эмоций" [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://articles.kompass.ua/publ/33-1-0-413.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN 2413-9998 (Print)
DOI 10.18524/2413-9998