Дослідження структури емоційних цінностей товару (бренду) для цілей маркетингу.

Автор(и)

  • О. Є. Мазур Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180275

Ключові слова:

раціоналізм, емоції, емоційні та раціональні вигоди товару, ринок емоцій, потреби.

Анотація

У статті досліджується структура цінностей товару (бренду). В якості основних складових цінності виділені функціональна і емоційна, проаналізовані точки зору різних авторів з цього питання. Запропоновано авторський підхід до класифікації емоційних вигод для цілей їх практичного вивчення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-09

Як цитувати

Мазур, О. Є. (2014). Дослідження структури емоційних цінностей товару (бренду) для цілей маркетингу. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 1(2/2), 76–82. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180275

Номер

Розділ

Статті