Розробка класифікації факторів конкурентоспроможності промислових підприємств.
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180722Ключові слова:
конкурентоздатність, підприємство, фактор, продукція, споживач, оцінка, показникАнотація
У статті запропоновано методичний підхід щодо встановлення набору чинників для оцінки конкурентоздатності промислового підприємства. Використовуються методи: анкетного опитування, формалізації збору та обробки інформації, статистичний, ранжування. Проведено угрупування чинників конкурентоздатності підприємства.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.