Розробка класифікації факторів конкурентоспроможності промислових підприємств.

Автор(и)

  • В. В. Лаптєва Київський національний торгово-економічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2014.2/2.180722

Ключові слова:

конкурентоздатність, підприємство, фактор, продукція, споживач, оцінка, показник

Анотація

У статті запропоновано методичний підхід щодо встановлення набору чинників для оцінки конкурентоздатності промислового підприємства. Використовуються методи: анкетного опитування, формалізації збору та обробки інформації, статистичний, ранжування. Проведено угрупування чинників конкурентоздатності підприємства.

Біографія автора

В. В. Лаптєва, Київський національний торгово-економічний університет

Laptevа V.V.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-10-15

Номер

Розділ

Статті