РОЗВИТОК ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У КОНТЕКСТІ РОЗШИРЕННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ РЕКЛАМИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).183635Ключові слова:
маркетингові комунікації, реклама, паблік рілейшнз, стимулювання збуту, фірмовий стиль, маркетинг подій, партизанський маркетинг, підприємства сфери рекламиАнотація
Актуальність та завдання дослідження обумовлено динамічними змінами маркетингового середовища, розширенням переліку функцій та різновидів послуг підприємств сфери реклами, розвитком інструментів маркетингових комунікацій тощо. У статті досліджено розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери реклами. Наведено склад основної та додаткової груп інструментів маркетингових комунікацій підприємств. Розкрито та досліджено перелік послуг, що надаються підприємствами сфери реклами повного циклу. Обґрунтовано, що у рекламі відбувається зміщення акцентів з якісних характеристик продукції на формування позитивного іміджу підприємства, яке її пропонує. Виявлено тенденцію висхідного руху комунікацій через інтернет-сайти та підвищення попиту на послуги з інтернет-маркетингу та інтернет-реклами. Обґрунтовано посилення вимогливості до розумових здібностей консультантів у заходах зі стимулювання збуту та спрощення інформації при доведенні останньої до потенційних споживачів. Виявлено розвиток інструментів паблік рілейшнз за напрямом формування репутації та укріплення позитивного іміджу підприємств-замовників. Виявлено зростання уваги до формування фірмового стилю та на його базі створення елементів бренду підприємства. Обґрунтовано розвиток маркетингу подій для просування підприємств та їх продукції, а також поширення партизанського маркетингу як малобюджетних заходів зі стимулювання збуту.
Посилання
Seleznova, O. O. (2017). Rozvytok upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu budivelnykh pidpryiemstv v Ukraini : monohrafiia [Development of management of marketing activity of construction enterprises in Ukraine: monograph]. Odesa: Odeska derzhavna akademiia budivnytstva ta arkhitektury. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy Pro reklamu [The Law of Ukraine On advertising]. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 [in Ukrainian].
Ishchenko, O. O. & Sakhatskyi, M. P. (2005). Rozvytok instrumentiv marketynhovykh komunikatsii [Development of marketing communications tools]. Ekonomika: problemy teorii ta praktyky. – Economics: issues of theory and practice, Vyp. 206, T. 4., Pp. 1034-1042. [in Ukrainian].
Blaid, Dzh. (2004). Marketingovye kommunikatsii : Chto? Kak? I pochemu? [Marketing Communications: What? How? And why?]. Dnepropetrovsk : Balans-Klub. [in Russian].
Romantsev, A. I. & Chentsova, V. I. (2009). Event – marketing: sushhnost i osobennosti organizatsii: uchebnoe posobie [Event - marketing: the nature and characteristics of the organization: a training manual]. Moskva : Izdatelsko-torgovaia korporatsiia «Dashkov i Ko». [in Russian].
Viktor, Yan V. (2003). Prodvizhenie. Sistema kommunikatsii mezhdu predprinimateliami i rynkom [The communication system between entrepreneurs and the market]. Kharkov: Izdatelstvo Gumanitarnyi Tsentr. [in Russian].
Levitas, A. Partizanskii marketing v voprosakh i otvetakh [Partisan marketing in questions and answers]. Retrieved from: http://www.levitas.ru/pmdetali.htm [in Russian].
Bernet, Dzh. & Moriarti, S. (2001). Marketingovye kommunikatsii: integrirovannyi podkhod [Marketing communications: an integrated approach]. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).