DOI: https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).183635
РОЗВИТОК ІНСТРУМЕНТАРІЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У КОНТЕКСТІ РОЗШИРЕННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ РЕКЛАМИ
Анотація
Актуальність та завдання дослідження обумовлено динамічними змінами маркетингового середовища, розширенням переліку функцій та різновидів послуг підприємств сфери реклами, розвитком інструментів маркетингових комунікацій тощо. У статті досліджено розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери реклами. Наведено склад основної та додаткової груп інструментів маркетингових комунікацій підприємств. Розкрито та досліджено перелік послуг, що надаються підприємствами сфери реклами повного циклу. Обґрунтовано, що у рекламі відбувається зміщення акцентів з якісних характеристик продукції на формування позитивного іміджу підприємства, яке її пропонує. Виявлено тенденцію висхідного руху комунікацій через інтернет-сайти та підвищення попиту на послуги з інтернет-маркетингу та інтернет-реклами. Обґрунтовано посилення вимогливості до розумових здібностей консультантів у заходах зі стимулювання збуту та спрощення інформації при доведенні останньої до потенційних споживачів. Виявлено розвиток інструментів паблік рілейшнз за напрямом формування репутації та укріплення позитивного іміджу підприємств-замовників. Виявлено зростання уваги до формування фірмового стилю та на його базі створення елементів бренду підприємства. Обґрунтовано розвиток маркетингу подій для просування підприємств та їх продукції, а також поширення партизанського маркетингу як малобюджетних заходів зі стимулювання збуту.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Seleznova, O. O. (2017). Rozvytok upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu budivelnykh pidpryiemstv v Ukraini : monohrafiia [Development of management of marketing activity of construction enterprises in Ukraine: monograph]. Odesa: Odeska derzhavna akademiia budivnytstva ta arkhitektury. [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy Pro reklamu [The Law of Ukraine On advertising]. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 [in Ukrainian].
Ishchenko, O. O. & Sakhatskyi, M. P. (2005). Rozvytok instrumentiv marketynhovykh komunikatsii [Development of marketing communications tools]. Ekonomika: problemy teorii ta praktyky. – Economics: issues of theory and practice, Vyp. 206, T. 4., Pp. 1034-1042. [in Ukrainian].
Blaid, Dzh. (2004). Marketingovye kommunikatsii : Chto? Kak? I pochemu? [Marketing Communications: What? How? And why?]. Dnepropetrovsk : Balans-Klub. [in Russian].
Romantsev, A. I. & Chentsova, V. I. (2009). Event – marketing: sushhnost i osobennosti organizatsii: uchebnoe posobie [Event - marketing: the nature and characteristics of the organization: a training manual]. Moskva : Izdatelsko-torgovaia korporatsiia «Dashkov i Ko». [in Russian].
Viktor, Yan V. (2003). Prodvizhenie. Sistema kommunikatsii mezhdu predprinimateliami i rynkom [The communication system between entrepreneurs and the market]. Kharkov: Izdatelstvo Gumanitarnyi Tsentr. [in Russian].
Levitas, A. Partizanskii marketing v voprosakh i otvetakh [Partisan marketing in questions and answers]. Retrieved from: http://www.levitas.ru/pmdetali.htm [in Russian].
Bernet, Dzh. & Moriarti, S. (2001). Marketingovye kommunikatsii: integrirovannyi podkhod [Marketing communications: an integrated approach]. Sankt-Peterburg : Piter. [in Russian].
Пристатейна бібліографія ГОСТ
Селезньова О. О. Розвиток управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні: монографія. Одеса: Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2017. 356 с.
Закон України «Про рекламу» від 3 липня 1996 року N 270/96-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80 (дата звернення 26.09.2019)
Іщенко О. О., Сахацький М. П. Розвиток інструментів маркетингових комунікацій. Економіка: проблеми теорії та практики. 2005. Вип. 206. Т. 4. С. 1034-1042.
Блайд Дж. Маркетинговые коммуникации: Что? Как? И почему? ; Пер. с англ. Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. 368 с.
Романцев А. И., Ченцова В. И. Event – маркетинг: сущность и особенности организации: учебное пособие. Москва : Издательско-торговая корпорация «Дашков и Ко», 2009. 116 с.
Виктор Ян В. Продвижение. Система коммуникации между предпринимателями и рынком ; Пер. с польского. Харьков : Изд-во Гуманитарный Центр, 2003. 480 с.
Левитас А. Партизанский маркетинг в вопросах и ответах. URL: http://www.levitas.ru/pmdetali.htm (дата звернення 26.09.2019)
Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход ; Пер. с.англ. С.Г. Божук. Санкт-Петербург : Питер, 2001. 864 с.

Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
ISSN 2413-9998 (Print)
DOI 10.18524/2413-9998