ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ПОБУДОВИ КОМУНІКАЦІЙ В КРЮЇНГОВИХ КОМПАНІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).184455Ключові слова:
комунікація, ефективність, інновація, інформація, крюїнг, управлінська діяльністьАнотація
В статті розглядаються питання необхідності правильно побудованої та ефективної комунікації в крюїнгових компаніях. Здійснено структурування основних видів комунікацій та інформації, визначено проблеми комунікації. Розроблені пропозиції щодо підвищення ефективності комунікації та впровадження і подальшого розвитку нових комунікацій.
Посилання
Vasylenko, V. O. (2003). [Innovatsiinyi menedzhment: Navchalnyi posibnyk]. Innovation management: Manual]. Kyiv: TSUL, Feniks. [in Ukrainian].
Zernetska, O. V. (1999). Hlobalnyi rozvytok system masovoi komunikatsii i mizhnarodni vidnosyny [Global development of systems of mass communication and international reporting] . Kyiv: Osvita. [in Ukrainian].
Pasiuk, E. D. (2008). Mekhanizm povysheniia effektivnosti uslug kriuyngovymi kompaniiami na morskom rynke truda [Mechanism of effective efficiency of services by hooking companies to the marine market. Extended abstract of candidate’s thesis. Sankt-Petersburg. [in Russian].
Pasiuk, E. D. (2011). Metodika otsenki kachestva uslug kriuingovymi kompaniiami [Methodology for evaluating the quality of services of crewing companies]. Zhurnal universiteta vodnykh kommunikatsii. – Journal of the University of Water Utilities. Retrieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/metodika-otsenki-kachestva-uslug-predostavlyaemyh-kryuingovymi-kompaniyami/viewer [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).