ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ПОБУДОВИ КОМУНІКАЦІЙ В КРЮЇНГОВИХ КОМПАНІЯХ

Автор(и)

  • А. А. Андрейченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
  • І. В. Кожушко

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2019.3(43).184455

Ключові слова:

комунікація, ефективність, інновація, інформація, крюїнг, управлінська діяльність

Анотація

В статті розглядаються питання необхідності правильно побудованої та ефективної комунікації в крюїнгових компаніях. Здійснено структурування основних видів комунікацій та інформації, визначено проблеми комунікації. Розроблені пропозиції щодо підвищення ефективності комунікації та впровадження і подальшого розвитку нових комунікацій.

Посилання

Vasylenko, V. O. (2003). [Innovatsiinyi menedzhment: Navchalnyi posibnyk]. Innovation management: Manual]. Kyiv: TSUL, Feniks. [in Ukrainian].

Zernetska, O. V. (1999). Hlobalnyi rozvytok system masovoi komunikatsii i mizhnarodni vidnosyny [Global development of systems of mass communication and international reporting] . Kyiv: Osvita. [in Ukrainian].

Pasiuk, E. D. (2008). Mekhanizm povysheniia effektivnosti uslug kriuyngovymi kompaniiami na morskom rynke truda [Mechanism of effective efficiency of services by hooking companies to the marine market. Extended abstract of candidate’s thesis. Sankt-Petersburg. [in Russian].

Pasiuk, E. D. (2011). Metodika otsenki kachestva uslug kriuingovymi kompaniiami [Methodology for evaluating the quality of services of crewing companies]. Zhurnal universiteta vodnykh kommunikatsii. – Journal of the University of Water Utilities. Retrieved from: https://cyberleninka.ru/article/n/metodika-otsenki-kachestva-uslug-predostavlyaemyh-kryuingovymi-kompaniyami/viewer [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-16

Номер

Розділ

Статті