БРАУЗЕРНА КОМП’ЮТЕРНА ДІЛОВА ГРА ЯК ІНТЕРАКТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ

Автор(и)

  • В. П. Дюков Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.1(44).198368

Ключові слова:

браузерні комп’ютерні ділові ігри, учбовий процес, викладання маркетингу, розвиток навичок та вмінь, стратегічне мислення, прийняття рішень, активні методи навчання, менеджмент, інтерактивне середовище навчання

Анотація

У статті розглядається проблема підвищення якості підготовки студентів спеціальності «менеджмент» за допомогою новітнього типу комп’ютерних ділових ігор – браузерної гри «Практичний маркетинг».

Узагальнено досвід використання цієї гри в навчальному процесі. Розглянуто дидактичні особливості гри як інтерактивного навчального середовища, що моделює економічну реальність. Проведено аналіз ігрового процесу і алгоритму вироблення ефективної ігрової стратегії. Розроблено ігрову відомість для учасників гри.

Підготовлені  рекомендації викладачам щодо використання гри в різних дисциплінах для підвищення ефективності підготовки студентів спеціальності «Менеджмент» та виробленню в них уміння стратегічно мислити.

Посилання

Crawford, C. (1984). The Art Of Computer Game Design. N.Y.: McGraw-Hill/Glencoe.Clark, А. (2005). Learning by doing : the essential guide to simulations, computer games, and pedagogy in e-learning and other educational experiences. San Francisco: Pfeiffer.Clark, А. (2004). Simulations and the future of learning: an innovative (and perhaps revolutionary) approach to e-learning. San Francisco: Pfeiffer.Clark, А. (2009). Learning online with games, simulations, and virtual worlds: strategies for online instruction. San Francisco: Jossey-Bass.Diukov V.P. (2011) Opyt ispolzovaniya kompyuternykh delovykh igr v prepodavanii marketinga [Experience in using computer business games in marketing teaching]. Visnik Khmelnitskogo natsionalnogo universitetu. Ekonomichni nauki. Herald of Khmelnitskiy national university. Economic sciences. № 6, Vol. 4 (181), Pp. 194-197. [in Russian]. Sait kompanii McGraw-Hill Education [Web-site of company McGraw-Hill Education]. Retrieved from https://www.mhpractice.com/ [in Ukrainian].Sait KDI “Praktychnyi marketunh” [Web-site of computer business game “Practice Marketing” Retrieved from http://www.mhpractice.com/products/Practice_Marketing [in Ukrainian]. Sait demo-versii vKDI “Praktychnyi marketunh” [Web-site of computer business game “Practice Marketing” (demo-version)]. Retrieved from https://marketing.muzzylane.com/demo/web/A1 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-23

Як цитувати

Дюков, В. П. (2020). БРАУЗЕРНА КОМП’ЮТЕРНА ДІЛОВА ГРА ЯК ІНТЕРАКТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 19(1(44), 255–269. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.1(44).198368

Номер

Розділ

Статті