БРАУЗЕРНА КОМП’ЮТЕРНА ДІЛОВА ГРА ЯК ІНТЕРАКТИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.1(44).198368Ключові слова:
браузерні комп’ютерні ділові ігри, учбовий процес, викладання маркетингу, розвиток навичок та вмінь, стратегічне мислення, прийняття рішень, активні методи навчання, менеджмент, інтерактивне середовище навчанняАнотація
У статті розглядається проблема підвищення якості підготовки студентів спеціальності «менеджмент» за допомогою новітнього типу комп’ютерних ділових ігор – браузерної гри «Практичний маркетинг».
Узагальнено досвід використання цієї гри в навчальному процесі. Розглянуто дидактичні особливості гри як інтерактивного навчального середовища, що моделює економічну реальність. Проведено аналіз ігрового процесу і алгоритму вироблення ефективної ігрової стратегії. Розроблено ігрову відомість для учасників гри.
Підготовлені рекомендації викладачам щодо використання гри в різних дисциплінах для підвищення ефективності підготовки студентів спеціальності «Менеджмент» та виробленню в них уміння стратегічно мислити.
Посилання
Crawford, C. (1984). The Art Of Computer Game Design. N.Y.: McGraw-Hill/Glencoe.Clark, А. (2005). Learning by doing : the essential guide to simulations, computer games, and pedagogy in e-learning and other educational experiences. San Francisco: Pfeiffer.Clark, А. (2004). Simulations and the future of learning: an innovative (and perhaps revolutionary) approach to e-learning. San Francisco: Pfeiffer.Clark, А. (2009). Learning online with games, simulations, and virtual worlds: strategies for online instruction. San Francisco: Jossey-Bass.Diukov V.P. (2011) Opyt ispolzovaniya kompyuternykh delovykh igr v prepodavanii marketinga [Experience in using computer business games in marketing teaching]. Visnik Khmelnitskogo natsionalnogo universitetu. Ekonomichni nauki. – Herald of Khmelnitskiy national university. Economic sciences. № 6, Vol. 4 (181), Pp. 194-197. [in Russian]. Sait kompanii McGraw-Hill Education [Web-site of company McGraw-Hill Education]. Retrieved from https://www.mhpractice.com/ [in Ukrainian].Sait KDI “Praktychnyi marketunh” [Web-site of computer business game “Practice Marketing” Retrieved from http://www.mhpractice.com/products/Practice_Marketing [in Ukrainian]. Sait demo-versii vKDI “Praktychnyi marketunh” [Web-site of computer business game “Practice Marketing” (demo-version)]. Retrieved from https://marketing.muzzylane.com/demo/web/A1 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).