ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У ПРОГНОЗУВАННІ ПОЯВИ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Д. О. Мельниченко Одеський національний політехнічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.1(44).198369

Ключові слова:

технологія, процес, зміни, розрив, інновація, управління, маркетинг, результат, витрати

Анотація

У статі розглянуто питання управління технологічними розривами на промислових підприємствах з урахуванням взаємозв’язків впровадження нових технологій та випуском кінцевих інноваційних продуктів. Обґрунтовано роль інноваційного маркетингу як інструмента прогнозування появи нових можливостей технологічного розвитку. При цьому технологія розглядається як елемент організаційної культури. Приділено увагу такому важливому поняттю як технологічний розрив. Визначена необхідність нових технологічних розробок, оцінки ефективного варіанту запуску новітньої технології для ново продукції або послуги.

Посилання

Zakharchenko, V., Merkulov, N. & Ishryaeva, L. (2011). Innovatsionnoe razvitie v Ukraine^ nauka, technologiia, praktika: monografiia [Innovative development in Ukraine: science, technology, practice: monograph]. Odessa: Favoryt. [in Russian].

Chukhrai, N. (2011). Marketynh innovatsii: pidruchnyk. [Marketing Innovation: a Textbook]. Lviv : Vyd-vo Lvivskoi politekhnyky. [in Ukrainian].

Fedulova, L. (2015). Tekhnolohichna polityka: hlobalnyi kontynent ta ukrainska praktyka : monohrafiia [Technology Policy: Global Continent and Ukrainian Practice: Monograph]. Kyiv: KNTEU [in Ukrainian].

Alukhanian, A. & Ovcharenko, G. (2003). Upravlenie innovatsiiami: uchebn. Posobie [Management of innovation: manual]. Rostov na Donu. [in Russian].

Alukhanian, A. & Ovcharenko, G. (2009). Upravlenie technologicheskimi razryvami pri perekhode na novuiu tekhnologiiu [Management of technological breaks in the transition to new technology]. Vestnik Rostovskogo gosudarstvennogo ekonomicheskogo universiteta “RINKH”. –Bulletin of the Rostov State Economic University "RINH", 1, 62-68. [in Russian].

Ovcharenko, G. (2004). Rynochnaia model upravleniia innovatsiiami. [Market model of innovation management]. Rostov na Donu. [in Russian].

Hryzovska, L. O. & Romanova, A. V. (2018). Marketynh innovatsii yak instrument uspishnoho biznesu [Marketing innovation as a tool for successful business]. Ekonomika i suspilstvo. –Economy and Society, 16, 301-307. [in Ukrainian].

Illiashenko, S. M. & Bilovodska, O. A. (2010). Upravlinnia innovatsiinym rozvytkom promyslovoho pidpryiemstva: monohrafyia. [Industrial Innovation Management: A Monograph]. Sumy : Universytetska knyha. [in Ukrainian].

Merkulov, M. M. (2008). Naukovo-tekhnolohichnyi rozvytok i upravlinnia innovatsiiamy: monohrafiia. [Scientific and technological development and innovation management: monograph]. Odesa : Feniks. [in Ukrainian].

Fedulova, L. I., Filippova, S. V. & Zabarna, E. M. (2016). Innovatsiinyi rozvytok pidpryiemstva: pidruchnyk [Innovative enterprise development: a textbook]. Odesa: ONPU. [in Ukrainian].

Chukhrai, N. & Patera, R. (2006). Tovarna innovatsiina polityka: upravlinnia innovatsiiamy na pidpryiemstvi: pidruchnyk [Commodity Innovation Policy: Managing Innovation in the Enterprise: A Textbook]. Kyiv: KONDR. [in Ukrainian].

Ford, G. (1993). Moia zhyzn, moi dostizheniia [My life, my achievements]. Kiev: Grailyk. [in Russian].

Uelch, D. Dzhek. (2006). Moi gody v GE [My years in GE]. Moskva: Mann, Ivanov i Feber. [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-23

Як цитувати

Мельниченко, Д. О. (2020). ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У ПРОГНОЗУВАННІ ПОЯВИ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. РИНКОВА ЕКОНОМІКА: СУЧАСНА ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ, 19(1(44), 270–281. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.1(44).198369

Номер

Розділ

Статті