ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ

Автор(и)

  • Н. В. Орлова Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine
  • О. В. Жмай Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.2(45).201429

Ключові слова:

корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), корпоративна соціальна діяльність, соціально відповідальні практики, управлінський підхід, стейкхолдери, ділове середовище

Анотація

Корпоративна соціальна відповідальність характеризує реальну участь компанії у вирішенні соціально значущих проблем, активність бізнесу в досягненні комерційного успіху методами, які відповідають правовим, екологічним, етичним і культурним нормам суспільного життя. Всі ці принципи реалізуються через систему взаємовідносин і зобов’язань з широким колом стейкхолдерів. Динаміка цих відносин з метою сталого розвитку компанії вимагає ефективного управління, прогнозування, оцінки та аналізу результатів використання соціально відповідальних практик.

Посилання

Bowen, H. (1953). Social Responsibility of the Businessman. New York: Harper & Row.

Orlova, N. V. (2019). Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist: prychyny ta vplyv na korporatyvnu reputatsiiu [Corporate Social Responsibility: Causes and Impact on Corporate Reputation]. Ekonomichnyi prostir: Zbirnyk naukovykh prats. – Economic Space: Collection of Scientific Papers, 141, pp. 213-228. [in Ukrainian].

Dutch King Willem-Alexander declares the end of the welfare state. Retrieved from: http://www.independent.co.uk/news/world/europe/dutch-king-willem-alexander-declares-the-end-of-the-welfare-state-8822421.html.

Carroll, A. A. (1979). Three-Dimensional Conceptual Model of Corporate Social Performance. Academy of Management Rev. Vol. 4, № 4, pp. 504-566.

Steurer R., Langer M. et al. (2005). Corporation, Stakeholders and Sustainable Development I: Theoretical Exploration of Business-society Relations. J. Business Ethics, Vol. 61, Issue 3, pp. 263-281.

Wood, D. (2010). Measuring Corporate Social Performance: A Review. International Journal of Management Reviews, Vol. 12 (1), pp. 50-84.

Freeman, R. & Velamuri, S. A. (2006). New Approach to CSR: Company Stakeholder Responsibility. Corporate Social Responsibility: Reconciling Aspiration with Application. New York: Palggrave Macmillan, pp. 9-23.

Freeman, R. E. (1984). Strategic management: a stakeholder approach. Pitman Publishing: Marshfield (MA).

Carroll, A. B. (1991). The pyramid of corporate social responsibility: Toward the moral management of organizational stakeholders. Business Horizons, Vol. 34 (4), pp. 39-48.

Economy for the Common Good. Retrieved from: https://www.ecogood.org/en/.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-11

Як цитувати

Орлова, Н. В., & Жмай, О. В. (2020). ОЦІНКА КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління, 19(2(45), 169–187. https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.2(45).201429

Номер

Розділ

Статті