ВПЛИВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ НА РОЗВИТОК МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2413-9998.2020.2(45).201486Ключові слова:
цифровізація, малий та середній бізнес, економіка, інноваційний простір, інформаційна система, цифрові технологіїАнотація
Стаття присвячена дослідженню сучасних тенденцій і можливостей цифровізації малого і середнього бізнесу. У процесі аналізу позначена роль представників малого та середнього бізнесу в забезпеченні економічного зростання і підтримці стабільності в країні. Також окрему увагу приділено перевагам суб’єктів МСБ в порівнянні з великими підприємствами і корпораціями, які полягають у гнучкості, простоті бізнес-процесів, готовності приймати ризик і високої мотивації. Ці обставини обумовлюють той факт, що сучасні цифрові технології перетворилися в ендогенний фактор ефективності розвитку суб’єктів малого і середнього бізнесу. Особливий акцент зроблений на нових бізнес-моделях МСБ в епоху цифровізації і їх характерні риси.
Посилання
Varnakova, G. F. & Fadeeva, A. O. (2019). Malyi biznes na puti tsifrovizatsii ekonomiki [Small business on the path of digitalization of the economy]. Alleia nauki. – Alley of Science. Vol. 1 (28). Pp. 825-828. [in Russian].
Gribanov, Yu. I. & Repin, N. V. (2017). Institutsionalnye effekty i posledstviia tscifrovizatsii biznesa [Institutional effects and consequences of business digitalization]. Ekonomika i predprinimatelstvo. – Economics and entrepreneurship. Vol. 11 (88). Pp. 1130-1139. [in Russian].
Korobeinikova, E. V. (2018). Upravlenie prodazhami na predpriiatii v usloviiakh tsifrovizatsii biznesa [Sales management in an enterprise in the context of business digitalization]. Ekonomika i predprinimatelstvo. – Economics and entrepreneurship. Vol. 6 (95), Pp. 637-641. [in Russian].
Lebedev, V. A. & Lebedeva, E. I. (2018). O tsifrovoi ekonomike… i ne tolko [About the digital economy ... and more]. Nauchnye issledovaniia i razrabotki. Ekonomika firmy. – Scientific research and development. The economy of the company. Vol. 4. Pp. 5-11. [in Russian].
Naskali, Juhani (2018). Mapping Business Transformation in Digital Landscape: A Prescriptive Maturity Model for Small Enterprises. Communications in computer and information science. Vol. 907, Pp. 101-116. Retrieved from https://www.springerprofessional.de/en/mapping-business-transformation-in-digital-landscape-a-prescript/16029438
Flipping the switch on rural digital entrepreneurship: hearing before the Small Business Committee, United States House of Representatives, One Hundred Sixth Congress, first session, hearing held March 13, 2019. Retrieved from https://searchworks.stanford.edu/view/13284103.
Digital transformation scoreboard 2018: EU businesses go digital: opportunities, outcomes and uptake. Luxembourg: Publications Office of the European Union. (2018). Retrieved from https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/dem/monitor/scoreboard
ABE Level 3 Award in Digital Marketing Essentials for Small Businesses: Your Road to Success. New Malden: Association of Business Executives. 2017. Retrieved from https://www.abeuk.com/sites/default/files/files/ABE%20Level%203%20Award%20in%20Digital%20Marketing%20Essentials%20for%20Small%20Businesses.pdf
Richmond, W., Scott, R. & Clinton, L. (2017). The “digital divide” for rural small businesses. Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship. Vol. 19 (2). Pp. 94-104. Retrieved from https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JRME-02-2017-0006/full/html?skipTracking=true
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Правовласниками опублікованого матеріалу є авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.